Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 9. juni 2003, 12:24

hey... jeg har i øjeblikket en 1900+ AMD atlon på et MSI K7N2-L bundkort med nForce2 chip. et GF3 ti 200 128mb ram, samt et soundblaster LIVE 5.1 og nogle ikke så fede 512. PC 2100 ddr ram.

sider nu og vil gerne købe et nyt GF kort har hørt radion skulle være et godt køb men hvad er bedst??

vist os noget om at Kingston ram skulle være det bedste forstår bare ikke det der med 1 part 2 part osv... nogle der kan hjælpe jeg lytter gerne til alle forslag....

Battlefield 3 - because i'm worth it

2

mandag, 9. juni 2003, 12:32

Af grafikkort kan jeg kun anbefale Radeon 9500 Pro. :) - og hvis du har penge nok, så kig dig om efter et 9700 Pro istedet.. alt afhængigt af hvor meget du har tænkt dig at ofre på det. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

3

mandag, 9. juni 2003, 12:36

ok tak... cool nok. men du skulle ikke side med nogle eller bare et til nogle RAM ?

BTW de der radeon kort for jeg noget ud af det med den der nForce 2 chip ?

4

mandag, 9. juni 2003, 12:37

1.parts/2.parts/3.parts betyder blot hvor mange forskellige "firmaer" som har del i blokken. fx 1.parts så er det kun et "mærke" som har lavet blokken...

ville også vælge et 9500 pro hvis du kan finde et...

WeedStream

Gæst

5

mandag, 9. juni 2003, 12:39

Fortæl hvor mange penge du vil ofre på grafikkort.

1. parts: samme firma har lavet hele RAM blokken.
2. parts: to firmaer har lavet RAM’en og en af disse har samlet RAM klodsen.
3. parts: RAM klodsen er lavet af to forskellige firmaer, og samlet af et tredje firma

[Edit]
Damn for langsom :)

6

mandag, 9. juni 2003, 12:40

hehe hey mig igen... hvad mærke skal GF kortet være ?eller er det ligegyldigt ? tænker på om det næsten er det samme eller hvad <-- rigtig n00b jeg er

7

mandag, 9. juni 2003, 12:44

Penge er ikke problemet skal bare være noget der dutter... altså det behøves ikke være det dyreste selvfølgelig....men eller vil jeg gerne "ofre" det det koster...

9

mandag, 9. juni 2003, 13:01

ja ok vil jeg kigge nemere på. ikke nogen der har et forslag til Ram køb ang. pc størrelse om hz ? og mange tak for de gode forslag til køb af GF kort glæder mig allerede til det blir hverdag..

10

mandag, 9. juni 2003, 16:39

Hvis penge ik er noget problem så et Sapphire Radeon 9800 Pro og en blok 512 mb PC3700 OCZ ram :)

Ellers et Radeon 9500 Pro oz fra Sapphire og en 512 mb OCZ PC3200 ;) eller også kingston HyperX, Performance eller GEIL :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

11

mandag, 9. juni 2003, 16:45

Citeret

Originally posted by OriGiN
..Hvis penge ik er noget problem så et Sapphire Radeon 9800 Pro og en blok 512 mb PC3700 OCZ ram :)

Yes... Bare for at overdrive lidt, så skal det være 2*512 mb OCZ EL GOLD..... Så skal de naturligvis overclockes til 510-520 Mhz som de nu kan med de "lovlige" 2,9v... ;)

12

mandag, 9. juni 2003, 16:54

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by OriGiN
..Hvis penge ik er noget problem så et Sapphire Radeon 9800 Pro og en blok 512 mb PC3700 OCZ ram :)

Yes... Bare for at overdrive lidt, så skal det være 2*512 mb OCZ EL GOLD..... Så skal de naturligvis overclockes til 510-520 Mhz som de nu kan med de "lovlige" 2,9v... ;)

grillrotte hvor kan man købe de ram i 512? waterheads har "kun" 256

13

mandag, 9. juni 2003, 16:56

Citeret

Originally posted by DIMS

Godt spørgsmål.... Kender ikke lige andre i DK der forhandler GOLD-versionen.

Man kunne jo også bare "nøjes" med den almindelige OCZ EL version. Den eneste forskel er jo den passiv køleprofil har lidt guld-dims på sig.

... Men man kunne jo også spørge WH om de ikke lige kan skaffe et par blokke OCZ EL GOLD hjem....

14

mandag, 9. juni 2003, 17:07

Citeret

Citeret

Man kunne jo også bare "nøjes" med den almindelige OCZ EL version. Den eneste forskel er jo den passiv køleprofil har lidt guld-dims på sig.

... Men man kunne jo også spørge WH om de ikke lige kan skaffe et par blokke OCZ EL GOLD hjem....

WH har OCZ EL GOLD men kun 256

15

mandag, 9. juni 2003, 17:08

Citeret

Citeret

Citeret

WH har OCZ EL GOLD men kun 256

Ja, det har vi fastslået, men som jeg skrev, så kan det jo være han kan skaffe nogle 512mb-blokke hvis man spørger pænt. :D

16

mandag, 9. juni 2003, 18:08

nu er jeg ikke rigmand så ro på nu guttere

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere
Seneste nyheder

2

CableMod firma letter kabelsleeving til PSU

De mange store og tykke kabelb
Læs Mere

0

Samsung Z1 med Tizen OS på vej

Samsung er nu på vej med deres
Læs Mere

0

Artikel: Derfor bør du ikke bruge Popcorn Time

Inden vi overhovedet kommer i
Læs Mere

2

Nvidia GTX 960 er ifølge rygter klar til salg i januar

Det nye GTX 960 kort, som jeg
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.