Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 8. juni 2003, 21:07

heysa folkens

er der nogen af jer kloge hoveder der kender et alternativ til mIRC chat programmet. jeg syntes nemlig det virker skod dårligt når man skal hente en fil fra en anden person med det

2

søndag, 8. juni 2003, 21:09

Citeret

Originally posted by Bit Phreak
heysa folkens

er der nogen af jer kloge hoveder der kender et alternativ til mIRC chat programmet. jeg syntes nemlig det virker skod dårligt når man skal hente en fil fra en anden person med det

Der er jo Trillian som er MSN - IRC - Yahoo - ICQ i 1! Så kan man selv vælge hvilke ting man vil bruge.. Bruger det selv..

...

3

søndag, 8. juni 2003, 21:12

Trillian sparker r...

4

søndag, 8. juni 2003, 21:15

Citeret

Originally posted by Torque_79
Trillian sparker r...

Jeg ville nu sige at det sutter r...

*G*

Men det er fordi jeg vil have en backup-funktion i programmet ligesom MSN og ICQ har..... ;)

5

søndag, 8. juni 2003, 21:18

nååh ja trillian. fuck hvor er jeg dum. jeg har det sku da endda installeret og bruger det tit :O :O :O :O

6

søndag, 8. juni 2003, 21:21

Citeret

Trillian sparker r...

Det har så inderligt ret i min ven :)

...

8

søndag, 8. juni 2003, 21:59

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Trillian sparker r...

Jeg ville nu sige at det sutter r...

*G*

Men det er fordi jeg vil have en backup-funktion i programmet ligesom MSN og ICQ har..... ;)

Backup funktion hvad mener du ?

9

søndag, 8. juni 2003, 22:12

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK

Mulighed for at tage backup af mine lister osv..... Ja, man har vel lidt paranoia. *G*..... :D

Sikkerhed frem for alt.... ( for det meste ) *G* :D

10

søndag, 8. juni 2003, 22:17

Citeret

Citeret

Mulighed for at tage backup af mine lister osv..... Ja, man har vel lidt paranoia. *G*..... :D

Sikkerhed frem for alt.... ( for det meste ) *G* :D

Tja, det skulle da lige være ICQ - men ICQ numrene tager jo heller ikke lang tid at kradse ned et sted. Evt i Outlook.
MSN adresserne kommer jo automatisk :D

Derudover kan Trillian alt det de andre kan - bortset fra video og lyd.

11

søndag, 8. juni 2003, 22:18

det kan man da godt jeg har bare taget hele mappen det ligger i og lagt den et andet sted.

så har man altid en backup.

12

søndag, 8. juni 2003, 22:27

Citeret

Tja, det skulle da lige være ICQ - men ICQ numrene tager jo heller ikke lang tid at kradse ned et sted. Evt i Outlook.

Tja. Der er jo arbejde i det hvis man har mange på listen. *G* Fortrækker den gammeldags medtode med at lade programmet tage en backup til mit backup-drev.... 8)

13

søndag, 8. juni 2003, 22:31

Citeret

Citeret

Tja. Der er jo arbejde i det hvis man har mange på listen. *G* Fortrækker den gammeldags medtode med at lade programmet tage en backup til mit backup-drev.... 8)

Tja. Har 13 ICQ-brugere listen - og jeg kan sagtens leve med at indtaste de 13 ICQ-numre, når man endelig formatterer - især når alternativet er at køre både MSN og ICQ.

14

søndag, 8. juni 2003, 22:33

Citeret

Tja. Har 13 ICQ-brugere listen - og jeg kan sagtens leve med at indtaste de 13 ICQ-numre, når man endelig formatterer - især når alternativet er at køre både MSN og ICQ.

:D .... Jeg har brugt Trilian på et tidspunkt og det er egenligt et oket program hvis man kan undværre forskellen mellem det og så programmer som MSN og ICQ.... Syntes jeg bare ikke helt jeg kan..... Ikke endnu ihvertfald...

15

søndag, 8. juni 2003, 22:34

Torque_79

hvis du bare ligge hele mappen med trillian over et sted på din maskine kan du når du formatere maskinen nøjes med bare at lave en genvej til exe filen

16

søndag, 8. juni 2003, 22:34

Citeret

:D .... Jeg har brugt Trilian på et tidspunkt og det er egenligt et okey program hvis man kan undværre forskellen mellem det og så programmer som MSN og ICQ.... Syntes jeg bare ikke helt jeg kan..... Ikke endnu ihvertfald...

17

søndag, 8. juni 2003, 22:36

da jeg hader msn mere end pest og entlig også icq er trillian den perfekte løsning :)

18

søndag, 8. juni 2003, 22:39

Citeret

da jeg hader msn mere end pest og entlig også icq er trillian den perfekte løsning :)

He he.... sådan har jeg det også lidt, men da Trilian ikke lige har mulighed for at tage backup af min MSN og ICQ-liste, så venter jeg lidt endnu med at skifte. Har som sagt prøvet Trilian og det er nice nok program...

19

søndag, 8. juni 2003, 22:40

Citeret

Har det på samme måde. Er egentligt mere træt af ICQ end MSN. Synes på mange måder det virker som noget gammelt l*rt - downloadede ICQ2003 for ikke lang tid siden. Minder mest om noget der var programmeret dengang min DX2 66MHz var "the bomb" :D

20

søndag, 8. juni 2003, 22:41

Citeret

Torque_79

hvis du bare ligge hele mappen med trillian over et sted på din maskine kan du når du formatere maskinen nøjes med bare at lave en genvej til exe filen

Noteret :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.