Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 20. maj 2005, 16:22

Jeg skal have købt noget nyt da den gamle gik sig en tur efter en grim kortsutning. Jeg har prøve at læse mig frem tol hvad der er godt og skidt, men er stadig usikker.

Læste en artikel om stømforbrug og forskellen imellem pentium og AMD og det har ændret min mening så jeg køber en AMD nu. Min PC står altid tændt så hvi jeg kan halvere strømforbruget og stadig være doven , så er der ikke så meget at rafle om.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=134804
Denne har jeg kigget på og er nu bare usikker på hvilken processor jeg skal sætte i kortet. Skal jeg købe en
Athlon 64 3500+ 2.2 ~2000kr
Athlon 64 3800+ 2.4 ~2600kr
Athlon 64 4000+ 2.4 ~3600kr

80% dyrere fra mindste til højeste. Er det det værd ?

Hvis jeg har forstået dette kort rigtigt så har det både netkort og controller til diske på ikke ?

skal jeg købe en køler til processoren og hvilken kan du/i anbefale uden at det koster alverden(1000max)

Køber en 160 Gb maxtor disk SATA 150, men hvis der er nogen der kan sige noget bedre om et andet mærke så lad mig vide det. støj er en faktor . Ikke hastighed.

Skal have 1 Gb RAM og aner ikke jhvad jeg skal købe. 400 eller 533 Mhz RAM ? Kom blot med mærke/type til mig så jeg kan plotte det ind på indkøbssedlen

Har kigget lidt med på grafikkort snakken, og jeg synes der bliver talt meget om de bedste og kan se at man kan få en mindre PC for det et graffikkort koster.Er totalt forvirret her. Selvfølgelig er det lækkert at kunne have det hurtigste, men jeg er ikke sikker på at jeg absolut får brug for det. Jeg skal til at spille world of warcraft, så hvis der sidder en der spiller det og kan give et tip til hvad jeg skal købe ville det være godt, ellers et godt bud på et grafikkort der koster max 3000. Er forskellen fra 1500kr til 3000 nødvendig hvis man ikke spiller shotemup som halflife og doom ? (World of Warcraft ?)

Hvilket kabinet kan anbefales ? Og til sidst . Hvilke kølere skal jeg investere i til grafikkort or PC - hvis det er nødvendigt !

Håber på lidt hjælp, for ellers ender det med at jeg køber noget skidt der ikke kan fungere sammen :p

Sidder med "saml det selv" siden på shg.dk og den bliver sendt idag ligegyldig hvad jeg får af hjælp :)

2

fredag, 20. maj 2005, 16:31

En ca. Samlet pris for alle delene vil være meget dejligt at have så man har lidt at gå efter ... Også ting som om du vil OC vil være ganske fint at vide når der skal findes dele ...

Citeret

Sidder med "saml det selv" siden på shg.dk og den bliver sendt idag ligegyldig hvad jeg får af hjælp

Skal alle delene kunne findes ved SHG ?(

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Henrik-" (20.05.2005, 16:32)

3

fredag, 20. maj 2005, 16:48

;)

Der skal ikke pilles ved clockfrekvensen på noget af det. Prisen er jeg lidt usikker på men under 10000 samlet er mit mål. Jeg har en skærm og mus,keyboard og modem. Resten skal købes hurtigt hehe. Er blevet træt af min laptop nu.

EDIT: nej de behøver ikke at kunne findes hos SHG allesammen, men kan de findes på et sted allesammen. så er det bare der jeg køber det. Gider ikke t samle det når posten kommer :p

EDIT2: at tænke før man skriver er en god ting - jeg lærer det nok en dag. Een af mine spørgsmål går lidt på pris kontra ydelse, så den endelige pris kommer an på svarene jeg -forhåbentlig- får. :)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Jesty" (20.05.2005, 16:51)

4

fredag, 20. maj 2005, 17:22

2 * 512mb Geil Value PC3200
Athlon 64 3500+
Chill Innovation CP-400P Rev. 2
MSI K8N Neo4 Platinum
ZALMAN CNPS 7700-Cu ( Kan ik huske om den kan være der )
Creative Sound Blaster Audigy 2 Value
NEC ND 3520A (Sort)
Alps DF354H (Sort)
Lian Li PC-7B
Western Digital 120 GB
HIS Excalibur X850XT IceQ II
Pris : ~ 9775 kr med Fragt

Lige et bud som jeg havde liggende samlet, så ikke lige chekket igennem ... Men som de siger Variere ydelsen extremt på prisen.
Hvis vi starter med at kigge på Rammene Variere priserne jo meget fx. om det skal være Cas 2, 2.5 eller Cas 3. I det daglige er forskellen på fx. Cas 2 og Cas 2.5 minimal.... En del vil sikkert vælge nogle Gskill Cas 2 som ligger omkring 1200 kr. for 1GB, men uden OC er forskellen i det daglige alligevel lille.
Det samme gælder også ting som GFX hvor et X800XL som vel koster omkring 1K mindre end dette X850XT højest sansynligt vil være fint for de fleste alm. brugere ...

Syntes du skulle tage og læse lidt Roundup test med kort som 6800GT, X800XL, X850XT osv. og så kig på prisen for at finde en ydelse som passer dig.
Af CPU er det nok Winchester, Venice eller San Diego du skal kigge på. Winchester er den "gamle" af disse. Venice er en forbedret version med blandt andet bedre Ram Controller, SSE3 og så clocker de generelt bedre. San Diego har dobbelt så stor Cache som de andre to, men clocker også godt som en Venice...

Lidt test om Venice :
http://techreport.com/reviews/2005q2/ath…ce/index.x?pg=1
http://www.pcper.com/article.php?aid=127
X800XL :
http://www.driverheaven.net/reviews/x800xl/index.htm

Bare lige de første link via Google, men tag og læs om de forskellige ting ...

|^|Dell Inspiron 6400

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Henrik-" (20.05.2005, 17:25)

5

fredag, 20. maj 2005, 17:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-
Athlon 64 3500+
MSI K8N Neo4 Platinum
NEC ND 3520A (Sort)
Alps DF354H (Sort)
Lian Li PC-7B
Western Digital 120 GB

Hvis vi starter med at kigge på Rammene Variere priserne jo meget fx. om det skal være Cas 2, 2.5 eller Cas 3. I det daglige er forskellen på fx. Cas 2 og Cas 2.5 minimal.... En del vil sikkert vælge nogle Gskill Cas 2 som ligger omkring 1200 kr. for 1GB, men uden OC er forskellen i det daglige alligevel lille.
Det samme gælder også ting som GFX hvor et X800XL som vel koster omkring 1K mindre end dette X850XT højest sansynligt vil være fint for de fleste alm. brugere ...

Syntes du skulle tage og læse lidt Roundup test med kort som 6800GT, X800XL, X850XT osv. og så kig på prisen for at finde en ydelse som passer dig.
Af CPU er det nok Winchester, Venice eller San Diego du skal kigge på. Winchester er den "gamle" af disse. Venice er en forbedret version med blandt andet bedre Ram Controller, SSE3 og så clocker de generelt bedre. San Diego har dobbelt så stor Cache som de andre to, men clocker også godt som en Venice...

Lidt test om Venice :
http://techreport.com/reviews/2005q2/ath…ce/index.x?pg=1
http://www.pcper.com/article.php?aid=127
X800XL :
http://www.driverheaven.net/reviews/x800xl/index.htm

Bare lige de første link via Google, men tag og læs om de forskellige ting ...

KLART ET MONSTER FORSLAG :)

hvis det er så skær diskettedrev væk og ta en 510 watt chill i stedet :)
Lige et bud som jeg havde liggende samlet, så ikke lige chekket igennem ... Men som de siger Variere ydelsen extremt på prisen.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Helmer" (20.05.2005, 17:38)

6

fredag, 20. maj 2005, 18:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-
Athlon 64 3500+
MSI K8N Neo4 Platinum
NEC ND 3520A (Sort)
Alps DF354H (Sort)
Lian Li PC-7B
Western Digital 120 GB
.

Har læst de fleste af de test, hvis ikke alle, men da de tester i opløsninger jeg aldrig bruger kan jeg ikke sådan uden videre bruge dem.

Jeg skal lige finde ud af hvad alle de navne du skrev betyder. Kan ikke lige uden videre gennemskue dem, men det kommer nok efterhåndedn som jeg browser _alle_ ting der kan købes på de lister jeger på lige nu hehe.

Jeg har valgt et athlon 64 3500+ 2.2 og er sikker på at jeg også tager det mobo jeg har linket til i min første post. Skal jeg vælge processoren uden den medfølgende køler og vælge en anden istedet(der skal du lige fortælle mig hvilken af de ting du har listet der er procesor køler og om det giver en mærkbar forskel at gøre det)

Har valgt liteon dvd brænder og liteon dvd læser. Der behøver jeg ikke oget hjælp. Har snart haft alle mærker og har endnu aldrig haft problemer med nogen af dem - Hvis nogle af dem har hardware copy beskyttelse, så vil jeg gerne ungså det, da det begrænser ens muligheder :p.

Har puttet et floppydrev i - you never know :p

Harddisken bliver det jeg skrev - et 160 Gb SATA Maxtor hvis ingen har noget grimt at sige om det.

Jeg står nu og mangler et kabinet og et grafikkort. Er stadig lidt "scrooge" ved det 850 XT kort, men jeg har da checket det ud.

Hvis jeg lige gemmer grafikken og kigger på kabinet + PSU - er det disse du har skrevet

Alps DF354H (Sort)
Lian Li PC-7B

?

Har kigget på et tower, med 3 indbyggede blæsere, men er ikke sikker på om et er overkill. prisen er 1200 uden PSU og der aner jeg ikke hvad jeg får brug for.

Jeg er der næsten - giv mig lige lidt oversættelse af de ting du listede, så tjekker jeg dem med det samme :)

:clap:

EDIT: oops. De ram du har listet. De passer til boarded ikke ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Jesty" (20.05.2005, 18:10)

7

fredag, 20. maj 2005, 18:26

Citeret

EDIT: oops. De ram du har listet. De passer til boarded ikke ?

Selfølgelig ;)

Citeret

Jeg skal lige finde ud af hvad alle de navne du skrev betyder. Kan ikke lige uden videre gennemskue dem, men det kommer nok efterhåndedn som jeg browser _alle_ ting der kan købes på de lister jeger på lige nu hehe.

Hvad tænder du på -
Nvidia 6800GT
ATI X800XL
ATI X850XT

Det er bare forskellige GFX ....

Citeret

Har læst de fleste af de test, hvis ikke alle, men da de tester i opløsninger jeg aldrig bruger kan jeg ikke sådan uden videre bruge dem.

Hvilken opløsning kører du da i ?(

Citeret

Har valgt liteon dvd brænder og liteon dvd læser. Der behøver jeg ikke oget hjælp. Har snart haft alle mærker og har endnu aldrig haft problemer med nogen af dem - Hvis nogle af dem har hardware copy beskyttelse, så vil jeg gerne ungså det, da det begrænser ens muligheder :p.

Okay, fair nok .. Nec er nu noget af det der bliver anbefalet mest herinde og fungere uden problemer, men Liteon er nu fint nok også.

Citeret

Hvis jeg lige gemmer grafikken og kigger på kabinet + PSU - er det disse du har skrevet

Alps DF354H (Sort)
Lian Li PC-7B

Alps er diskette drevet .. Og kan se det Lian Li ikke er på Edbpriser mere af en eller anden grund, men istedet for en Plus Version som så er noget dyre ...

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=139318

Citeret

Har kigget på et tower, med 3 indbyggede blæsere, men er ikke sikker på om et er overkill. prisen er 1200 uden PSU og der aner jeg ikke hvad jeg får brug for.

Vil ikke sige at en kabinet direkte kan være "overkill". Personlig ville jeg vælge efter kvalitet og så designet som naturlig vis er individuelt ...

Citeret

Jeg har valgt et athlon 64 3500+ 2.2 og er sikker på at jeg også tager det mobo jeg har linket til i min første post. Skal jeg vælge processoren uden den medfølgende køler og vælge en anden istedet(der skal du lige fortælle mig hvilken af de ting du har listet der er procesor køler og om det giver en mærkbar forskel at gøre det)

ZALMAN CNPS 7700-Cu er den CPU køler jeg lige hurtigt valgt ... En køler vil jo ikke give nogen ydelses mæssigt forskel medmindre man vil OC, men rent Temp mæssigt og lyd mæssigt vil forskellen ligge .. Havde personligt bare taget BoXed versionen og hvis du så ikke er tilfreds med Std. køleren kan du altid skifte den.

|^|Dell Inspiron 6400

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Henrik-" (20.05.2005, 18:28)

8

fredag, 20. maj 2005, 18:26

Alps DF354H (Sort) DISKETTTE DREV :)
Lian Li PC-7B KABINET AF HØJ KVALLI SOM ER ALU CASE...

Chill Innovation CP-400P Rev. 2 er strømforsyningen...

Vil sige at det bundkort du har set på nok ikke er det fedeste men det går jo nok...

Og de ram der er vist passer også til boardet

EDIT: SORRY for langsom :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Helmer" (20.05.2005, 18:26)

9

fredag, 20. maj 2005, 18:44

Citeret

Processor køler. Er denne bedre end den der sidder på Athlon 64 3500+ 2.2 in a Box ? Har lige checket produktet og specifikationer på medfølgende køler er der ikke ?

Citeret

MSI K8N Neo4 Platinum

Hvad gør dette board bedre end A8N-SLI/Deluxe nfo, andet end at det koster 1055 og A8N-SLI koster 1124 :)

Citeret

ZALMAN CNPS 7700-Cu

Dette er en grafik kort køler, men 850XT kortet er jo med vandkøling ? Lidt usikker her og måske har jeg fundet det forkerte link

Citeret

Slet ikke i tvivl. Dette skal jeg have

Citeret

Alps DF354H (Sort)

Floppy :p fandt det

Andre forslag til grafikkort udebedes. ~4000 kr er lige i overkanten selv om det lyder godt :)

Nogle der har spillet WoW og kan anbefale et mindre kort ?

10

fredag, 20. maj 2005, 18:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
Vil sige at det bundkort du har set på nok ikke er det fedeste men det går jo nok...

EDIT: SORRY for langsom :)

Np, men kan du ikke lige foklare denne ? Bliver den "federe" hvis jeg klistrer B Spears på det ? hehe j/k

Hvorfor er det ikke det "fedeste" ? :)

11

fredag, 20. maj 2005, 18:50

Citeret

Processor køler. Er denne bedre end den der sidder på Athlon 64 3500+ 2.2 in a Box ? Har lige checket produktet og specifikationer på medfølgende køler er der ikke ?

Åhh du Quoter "Chill Innovation CP-400P Rev. 2" som altså er en Strømforsyning ...

Citeret

Dette er en grafik kort køler, men 850XT kortet er jo med vandkøling ? Lidt usikker her og måske har jeg fundet det forkerte link

ZALMAN CNPS 7700-Cu er nu en 120mm CPU blæser og X850XT er ikke vandkølet så du har hvis kigget forkert ;)

Til det med GFX så prøv og kig på de test af X800XL, det er fint ydelse til prisen ... Men prøv lige at se på de rigtige ting medmindre du bare Quoter forkert så skal jeg nok kigge på det ..

Edit : Her er nogle af de rigtige link :

ZALMAN CNPS 7700-Cu
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=109823
- Dette er en CPU blæser ..

HIS Excalibur X850XT IceQ II Turbo VIVO PCIe
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=124892
- GFX og det er skam luftkølet ..

|^|Dell Inspiron 6400

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Henrik-" (20.05.2005, 18:53)

12

fredag, 20. maj 2005, 18:53

Nu ikke for at skyde hele tråden i sænk men hvorfor bruge 10000 kr når du kun spiller WoW?

Du kan finde billigere og "næsten" lige så gode PC'er som vil kunne afvikle WoW i ligeså tilfredsstillende opløsninger som dyrere forslag.

Til det formål ville jeg se på noget lignende dette:

http://www.edbpriser.dk/computere/homema…219&Type=4&ID=1

Det er ikke den bedste PC på markedet men en god allrounder.

l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

13

fredag, 20. maj 2005, 18:58

Citeret

Hvilken opløsning kører du da i

1024, men jeg har som sagt plan om at blive afhængig af World of warcraft, og jeg aner faktisk ikke om jeg bliver "tvunget" til at sætte opløsningen op for at nyde det :)

De kort du listede er alle i 4000kr klassen ?

Det kabinet jeg kiggede på
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810452

Det er lidt dyrere, men jeg flytter ikke PC'en til og fra lanparties, så den behøver ikke at være handy.

Citeret

ZALMAN CNPS 7700-Cu er den CPU køler jeg lige hurtigt valgt ... En køler vil jo ikke give nogen ydelses mæssigt forskel medmindre man vil OC, men rent Temp mæssigt og lyd mæssigt vil forskellen ligge .. Havde personligt bare taget BoXed versionen og hvis du så ikke er tilfreds med Std. køleren kan du altid skifte den.

:clap: Elsker sådan et svar. Sætter mig ud af den usikkerhed jeg sidder i 8)

Den Ram du anbefalede og snakken om cas2 cas2.5 osv - har rammen en anden betegnelse end den du gav hvios de for eksempel er 3.0 ?

Lad mig lige sige tusid tak for svarene. Har fået mig meget tættere på mit køb og snart gjort mig meget fattigere hehe

Skal lige læse hele threaden igen for at se hvad der ellers er skrevet.
:worship:

14

fredag, 20. maj 2005, 19:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Anarchy
Nu ikke for at skyde hele tråden i sænk men hvorfor bruge 10000 kr når du kun spiller WoW?

Du kan finde billigere og "næsten" lige så gode PC'er som vil kunne afvikle WoW i ligeså tilfredsstillende opløsninger som dyrere forslag.

Kigger lige på det link, men jeg er stadig nørd når jeg ikke bare har taget et tilbud til 4.500kr og glemt alt om indmad og bare sørger for at jeg får noget der tænder når jeg trykker på en knap :)

Jeg er ikke direkte nærig, men 4000kr for et grafikkort trækker vildt i pungen(rykker benene uroligt) :p

EDIT tak for linket - Det ligner det jeg kommer til at sidde med bortset fra alle de småting jeg stadig er usikker på. cpu har jeg bestemt nu og mobo venter jeg lige med til jeg får et svar fra "det er ikke så fedt" :p

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Jesty" (20.05.2005, 19:05)

15

fredag, 20. maj 2005, 19:04

Citeret

SKOD BUNDKORT, SKOD RAM, KLAMT KABINET ? gode nok grunde :)

tror vist lige vi må hjælpe dig lidt :D

laver lige en liste over produkterne :D

RAM: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=104974
CPU: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91009
PSU: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=119971
BUNDKORT: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=123345
CPU-køler: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=109823
LYDKORT: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=109976
DVDBRÆNDER: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=118416
DISKDREV:http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=52519
KABINET: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=139318
HD: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=78227
GRAFIKKORT: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=124892

det er det system du skal have..

16

fredag, 20. maj 2005, 19:05

Citeret

De kort du listede er alle i 4000kr klassen ?

Så har du skam kigget forkert :

Nvidia 6800GT til PCI-E kan købes for omkring 3K .. Et X850XT ligger lige omkring 3300-3400 kr. og et X800XL ligger vel omkring 2300-2400 kr...

Et fint kabinet du har fundet, men hvs du ikke kræver det vilde af en Kabinet vil det måske være en del af give for et - Men kommer jo an på hvordan man priotere ..

Til det med Rammene Snakkede jeg om :
Cas 2
Cas 2.5
Cas 3

Cas 2 er det hurtigeste og det har noget at sige om Timings på rammene .. Når du ikke skal overclocke vil alt over PC3200 ikke være nødvendigt eftersom et Socket 939 system std. kun udnytter PC3200 ..

|^|Dell Inspiron 6400

17

fredag, 20. maj 2005, 19:08

Skal lige tjekke flashes links, men jeg er sikker på at når der står ICE-Q efter 850XT så er det vandkøler med fra fabrikken. Vil lade jer fortælle mig det da jeg sikkert har lavet endnu en bommert :p

:bukker:

18

fredag, 20. maj 2005, 19:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jesty
Skal lige tjekke flashes links, men jeg er sikker på at når der står ICE-Q efter 850XT så er det vandkøler med fra fabrikken. Vil lade jer fortælle mig det da jeg sikkert har lavet endnu en bommert :p

:bukker:

Det er ikke noget med vandkøling :) det er bare der er super Køling på når du køber det istedet for standard... så slipper du for at købe ny køler til grafikkortet

19

Citeret

Chek dette link :
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=124892

Jeg kan garentere dig at det ikke er Vandkølet fra Fabrikken af, for det er der slet ikke nogle X850XT kort som er .. Derimod er denne køler noget af det bedste du kan få til GFX og er også "lydløs" i forhold til så mange andre standard køleren ..

Edit : Enig med mrflashbag ;)

|^|Dell Inspiron 6400

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Henrik-" (20.05.2005, 19:11)

20

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

Citeret

SKOD BUNDKORT, SKOD RAM, KLAMT KABINET ? gode nok grunde :)

tror vist lige vi må hjælpe dig lidt :D

laver lige en liste over produkterne :D

RAM: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=104974
CPU: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91009
PSU: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=119971
BUNDKORT: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=123345
CPU-køler: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=109823
LYDKORT: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=109976
DVDBRÆNDER: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=118416
DISKDREV:http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=52519
KABINET: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=139318
HD: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=78227
GRAFIKKORT: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=124892

det er det system du skal have..

Av... træk lige den kniv ud af ryggen... ja den der lange ting... tak...

Så skod er det system da heller ikke? til den pris? Der skal jo hverken overclockes ellers slås rekorder? WoW er altså ikke skide krævende hvad angår PC kræfter.

Bundkortet er måske ikke en proffs valg men det er sgu da ikke skod... og heller ikke rammene for den sags skyld... der skal jo ikke overclockes.

l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Anarchy" (20.05.2005, 19:11)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.