Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 19. maj 2005, 22:44

ey all..

skal bare lige høre om jeg har installeret min nye hdd rigtigt... windows har fundet den, men jeg har kun 186 gb til rådighed og ikke de fulde 200... :( jeg ved godt at man normalt ikke har hele den nomineret værdi, men jeg synes at 14 gb fra er meget...

jeg satte hdd'en til og brugte partition magic til at lave en primary partition og derefter formatere den. og så fandt windows den... har ikke installeret nogen nye drivere... :roller:

jeg synes ikke det virker helt rigtigt, men hvad siger i? er det den rigtige metode jeg har brugt?

Nu med iPad!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brandt" (19.05.2005, 23:23)

2

torsdag, 19. maj 2005, 22:48

Jeg har en 400 Gb fra seagate. Der er "kun" 372 Gb, der kan bruges på, det skyldes den måde, som producenterne regner på.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.