Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Rumleskaft

Gæst

1

søndag, 8. maj 2005, 16:12

Jeg har lige købt mig en extern harddisk. Helt præcist er det en Maxtor OneTouch II 300 GB. Den er købt hos BJ. Trading som helt ny.
Her i helligdagene fik jeg pludselig problemer med den. Jeg slukker altid den externe på kontakten efter, at jeg har slukket computeren. Da jeg så startede den op igen, og jeg tændte den externe, kom den ikke med "automatisk afspilning", men den blev dog fundet og "installeret" af Windows. Da jeg så prøvede, at gå ind på den kunne jeg ikke. Fejlmeddelelsen lød/lyder som følger: "L: Forkert parameter. Mappen eller filen er beskadiget". Nogen gannge skriver den også "Kildefilen kan ikke læses", suppleret med det ovenstående.

Hvad er der galt?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.