1

søndag, 8. maj 2005, 12:34

Hey.

Jeg er ikke den store expert, men jeg undrer mig over følgende.
Jeg har netop købt et nyt system, med P4 3200 HT processor. Temperaturen på processoren i bios ved start-up er fra start 54-55 grader.
Når jeg chekker det i windows (ved hjælp af PC-wizard) viser den meget hurtigt 72-73 grader.
Systemet er nyt og ikke overclokket. Det kan da ikke være rigtigt..vel? Har de sat en modificeret kerne i, uden at sige det til mig, og solgt den som en 3200 Mhz? Svar hurtigt..please, da jeg snart ringer til dem og spørger hvad det kan være!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "garp" (08.05.2005, 12:35)

2

søndag, 8. maj 2005, 12:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af garp
Hey.

Jeg har netop købt et nyt system, med P4 3200 HT processor. Temperaturen på processoren i bios ved start-up er fra start 54-55 grader.
Når jeg chekker det i windows (ved hjælp af PC-wizard) viser den meget hurtigt 72-73 grader.
Systemet er nyt og ikke overclokket. Det kan da ikke være rigtigt..vel? Har de sat en modificeret kerne i, uden at sige det til mig, og solgt den som en 3200 Mhz? Svar hurtigt..please, da jeg snart ringer til dem og spørger hvad det kan være!

Går ud fra at det er en socket 775 cpu du har.
Tjek om køleren er monteret 100% korrekt, altså helt spændt fast.
Det havde jeg lidt probs med på mit nye system. (Jeg bryder mig altså ikke om intels nye socket 775 monteringssystem) :crazyeyes:

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

3

søndag, 8. maj 2005, 13:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight

Citeret

Oprindeligt indlæg af garp
Hey.

Går ud fra at det er en socket 775 cpu du har.
Tjek om køleren er monteret 100% korrekt, altså helt spændt fast.
Det havde jeg lidt probs med på mit nye system. (Jeg bryder mig altså ikke om intels nye socket 775 monteringssystem) :crazyeyes:

Du er ikke den eneste.. ;)

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.