Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 7. maj 2005, 20:34

Hej

Jeg står og skal bruge en diktafon på mit studie. Den skal helst ikke være al for dyr, men den skal også være god. Har et par krav:

Digital, usb-tilslutning til computer, skal virke til både mac og pc, have en del plads (da den skal bruges til lange interviews), have en god batterilevetid, have medfølgende oplader

Det var vidst det. Jeg er fuldstændigt blank på dette område - aner slet slet ikke hvad jeg skal købe.

Håber i kan hjælpe. Skulle meget gerne ud og købe den på mandag i Århus, så hvis i forslag til forhandler er de også meget velkomne!

På forhånd tak!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.