1

søndag, 24. april 2005, 23:43

Hej tweak bruger..

Nu er jeg temlig træt af det lagger på min pc når jeg spiller counter-strike.

Lidt info omkring problemet og hvad jeg har prøvet.

Det er en hel ny computer og det er kommet efter jeg har fået den. :(

System ser således ud..

6800 GT gfx
asus a8v deluxe bundkort (939)
gejl 512 mb ram (2 stk)
amd athlon 3500+ 64 bit (939)

Det er det nye jeg næsten lige har købt..

Det lagger både på Ventrilo og i counter-strike.
jeg har prøvet at bytte om på mine ram. kun haft en i. prøvet andet gfx. og prøvet andet netkort..

jeg har 512k net desvære men derfor burde jeg da ik ha ping helt op til 22000 på vt af og til (ikke så tit men tit den går op til 2000 og bliver der i 2 minuter og så går ned på 20 igen) jeg har også prøvet andre ventrilo server men det samme.. jeg har prøvet vt uden jeg var på noget andet og cs uden jeg var på noget andet...

Jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad der er galt.. en som der har lyst til at prøve at hjælpe så plz skriv jeg har vt server hvor vi kan snakke hvis du har flere forslag...

Forsat god aften :)

2

mandag, 25. april 2005, 02:05

hvis du har installeret de rigtige drivere og geninstalleret windows ....det skal man når man skifter bundkort, så er det enten dit net, eller noget der bruger dit net eller din CS config der er fucked.

installer win componenter, direct 9.0c, bundkort drivere, gfx drivere,

dvs
installer ny windows

se efter vira, spyware (hvis du ikke formaterer alle drev) a og slå win firewall fra og få en ordentlig på.

slet din CS config og lav en ny

gætter dog på sidste punkt ikke er nødvendigt...

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

mandag, 25. april 2005, 09:23

Virus?? Måske?? Havde samme prob og opdagede en "dialer" virus der slugte min båndbredde... Lyder lidt af det samme....

ASUS P5P800 Socket 775 / Intel 865PE / 800 MHz
Intel Pentium 4 2,8Ghz Hyper Threading Technologi
Leadtek Winfast A6600GT TDH 128 MB GDDR3 AGP 8x
Maxtor 120GB S-ATA
2048 MB (4 x 512 mb) Dual Channel PC3200 Dane-Elec
510W Chill Innovation CP-510A Silent
Arctic-Cooling Freezer 7, heatpipe, Pentium-4 Socket-775
V-Tech X-Focus 7104 Kabinet, Aluminium,

4

onsdag, 27. april 2005, 23:38

jeg har været ude og købe en hel ny hdd for noget tid siden fordi jeg trodet var det det. men nej :( desvære. på den smed jeg også alt det nye på så det er som at formatere. så det kan ik være det... det er heller ikke min cfg.. men onsdag kommer jeg til at sidde på 8 mbit med en masse nørder så mon ik en kan finde ud af noget der :D

5

torsdag, 28. april 2005, 22:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af htdthomsen
Virus?? Måske?? Havde samme prob og opdagede en "dialer" virus der slugte min båndbredde... Lyder lidt af det samme....

Har lige været ude for det samme. Opdagede en fil, som slugte alt mit load, efter min pc havde stået på nettet en hel dag! Det er lidt surt når man har stofanet, den brugte ca. 2gb på de ca. 8 timer den var tændt..

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "crackjack" (28.04.2005, 22:22)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.