21

mandag, 26. maj 2003, 12:37

ja ok, du har en point der... men vil det sige at ved at snyde med driveren giver den ikke bare en falsk score men også en falsk FPS? så kan jeg kun give jer ret i at det er noget pis og lort, for hvad er så fordelen ved driveren. troede bare den snød scoren, men gav bedre FPS...

22

mandag, 26. maj 2003, 12:39

Citeret

Originally posted by miniebbe
ja ok, du har en point der... men vil det sige at ved at snyde med driveren giver den ikke bare en falsk score men også en falsk FPS? så kan jeg kun give jer ret i at det er noget pis og lort, for hvad er så fordelen ved driveren. troede bare den snød scoren, men gav bedre FPS...

Ja det gør den...

Så vidt jeg har forstået gør den et eller andet, så den har "nemmere" ved at køre programmet, og derfor kan køre med højere FPS

24

mandag, 26. maj 2003, 12:42

Nej det gælder KUN for 3Dmark03..

25

mandag, 26. maj 2003, 12:44

Citeret

Originally posted by Getalife
Nej det gælder KUN for 3Dmark03..

Nemlig....

26

mandag, 26. maj 2003, 15:05

Citeret

Originally posted by Torque_79

Citeret

Originally posted by miniebbe
man burde bare kigge på FPS'en istedet for scoren...

Scoren er jo netop regnet ud fra FPS'en...

Ja mener jeg nu også den er :hmm

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

27

mandag, 26. maj 2003, 17:27

nVidia = 24% snyd...

ATI = 8% snyd...

... Ergo, nVidia snyder 3 gange så meget som ATI. :D

28

mandag, 26. maj 2003, 20:07

Geek .. i bund og grund snyder du ikke andre end dig selv.. så hvis du ikke vil lægge det nye patch ind fordi det ødelægger din score som jo ikke er troværdig da der er cheat indblandet .. så er det helt fint med mig ..

29

mandag, 26. maj 2003, 20:15

Citeret

Originally posted by PLauGe
Geek .. i bund og grund snyder du ikke andre end dig selv.. så hvis du ikke vil lægge det nye patch ind fordi det ødelægger din score som jo ikke er troværdig da der er cheat indblandet .. så er det helt fint med mig ..

Helt enig, men det kan jo være at han bliver nød til at snyde fordi han ikke kan få sit kort der op hvor han godt vil have det. ;) .... Bare en tanke....

30

mandag, 26. maj 2003, 20:25

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Helt enig, men det kan jo være at han bliver nød til at snyde fordi han ikke kan få sit kort der op hvor han godt vil have det. ;) .... Bare en tanke....

Den pixelshader-test hvor FX5900's score bliver halveret er godtnok lidt skræmmende :hmm

31

mandag, 26. maj 2003, 20:59

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

Den pixelshader-test hvor FX5900's score bliver halveret er godtnok lidt skræmmende :hmm

Enig. Jeg glæder mig til at se en ordenligt test af 9800 PRO vs. FX 5900.... ;)

32

mandag, 26. maj 2003, 21:03

Citeret

Nemlig. Synes faktisk der er lidt ynkeligt at prøve at snyde med den score. (ligemeget hvor meget der snydes) X(

Der skulle f...... komme en helt 3. producent på markedet der kunne måle sig ydelsesmæssigt med Nvidia og Ati. :)

33

mandag, 26. maj 2003, 21:05

Citeret

Citeret

Nemlig. Synes faktisk der er lidt ynkeligt at prøve at snyde med den score. (ligemeget hvor meget der snydes) X(

Der skulle f...... komme en helt 3. producent på markedet der kunne måle sig ydelsesmæssigt med Nvidia og Ati. :)

well har hørt at Sis skulle komme på banen igen .. Xabre slog jo aldrig helt igennem

34

mandag, 26. maj 2003, 21:06

Citeret

Originally posted by PLauGe

Citeret

Citeret

well har hørt at Sis skulle komme på banen igen .. Xabre slog jo aldrig helt igennem

Det kan godt være de gør det, men de bliver nok ikke i top, men nok nærmere som et godt bud på et allround-grafikkort der ikke koster så meget. Desværre fos SIS, så sidder ATI & nVidia så godt på alle markederne at det vil blive utroligt svært for SIS at få en markedsandel som er betydelig. Svarer næsten til Linux kamp mod Windows...

35

mandag, 26. maj 2003, 21:11

Citeret

nVidia = 24% snyd...

ATI = 8% snyd...

OK, så de er også bedre til at snyde. Er det ikke ligemeget hvor meget der er snydt. De har jo begge haft intentioner om at snyde, så fordi den ene er bedre til det en den anden, ændre jo ikke på at de begge har dårlig moral :O

Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick

36

mandag, 26. maj 2003, 21:13

Hej allesammen

Sorry Jeg havde ikke set at der var en tråd igang :O

37

mandag, 26. maj 2003, 21:15

Citeret

Originally posted by Defoss

Citeret

nVidia = 24% snyd...

ATI = 8% snyd...

OK, så de er også bedre til at snyde. Er det ikke ligemeget hvor meget der er snydt. De har jo begge haft intentioner om at snyde, så fordi den ene er bedre til det en den anden, ændre jo ikke på at de begge har dårlig moral :O

tja - ærgerligt at de overhoved gør sådan. Måske fordi mange køber kort udelukkende pga hvordan kortene klarer sig i 3dmark. Så vil Nvidia og Ati ''optimere'' deres kort til disse bm-progz :(

38

mandag, 26. maj 2003, 21:23

Citeret

tja - ærgerligt at de overhoved gør sådan. Måske fordi mange køber kort udelukkende pga hvordan kortene klarer sig i 3dmark. Så vil Nvidia og Ati ''optimere'' deres kort til disse bm-progz :(

Enig.... Det bliver godt når FutureMark laver en stealth-patch som gør at de ikke kan snyde i 3Dmark.... ;)

39

tirsdag, 27. maj 2003, 01:01

Jepp....

Kan godt være de begge snyder, og har dårlig moral....

Men det mindste man kan gøre er da at ligge den nye patch ind...

Sådan så alle er lige.... For hvor fedt er det at have en score man ved ikke er troværdig...?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.