Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 26. maj 2003, 04:04

Så er det blevet bevist at Nvidia har fusket med deres drivere sådan at folk opnår kunstigt høje scores, læs om det her http://www.futuremark.com/companyinfo/3d…udit_report.pdf X( :evil: X(

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

2

mandag, 26. maj 2003, 08:01

Et eller andet skal de jo gøre Ati har lavet det samme stunt engang

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

3

mandag, 26. maj 2003, 09:49

Ja... Ati har heller ikke helt rent mel i posen.... :hmm

5

mandag, 26. maj 2003, 11:04

Citeret

Originally posted by geek
Jeg er ligeglad gider ik bruge den nye update!!! Den SUCKS X(

Hvorfor nu det Geek ?( :evil: ?(

7

mandag, 26. maj 2003, 11:10

Citeret

Fordi den SUCKS ;( ;( ;( Den ødelægger min dejlige score

LoL GF FX lOrn!!

ATI ROX :D

8

mandag, 26. maj 2003, 11:59

Citeret

Originally posted by Znappi

Citeret

Fordi den SUCKS ;( ;( ;( Den ødelægger min dejlige score

LoL GF FX lOrn!!

ATI ROX :D

Jeg ikke om du har hørt det, MEN ATI har heller ikke helt rent mel i posen :mp :mp :mp

9

mandag, 26. maj 2003, 12:01

Jeg ved ikke om du har hørt det, MEN ATI har heller ikke helt rent mel i posen :mp :mp :mp
[/QUOTE]

NEMLIG!!

10

mandag, 26. maj 2003, 12:03

det er der efterhånden ingen der har!!!!!!

11

mandag, 26. maj 2003, 12:05

Kan godt være ATI heller ik har rent mel i posen...

Men hvis alle nu bare installerede den nye vesion af 3Dmark03, så ville der jo ikke være noget problem....

Det må da heller ikke være fedt at have en score, og vide at man ikke kan regne med den...

12

mandag, 26. maj 2003, 12:08

Citeret

Originally posted by Zemich
Kan godt være ATI heller ik har rent mel i posen...

Men hvis alle nu bare installerede den nye vesion af 3Dmark03, så ville der jo ikke være noget problem....

Det må da heller ikke være fedt at have en score, og vide at man ikke kan regne med den...

Det er da lige meget det gælder om at have høj FPS og det giver NVIDIAs driver så jeg er ligeglad med den nye patch der forhindre FPSen

13

mandag, 26. maj 2003, 12:10

men det jo bare ikke en fair måde at sammenligne score på...

det mest retfærdige ville jo være hvis alle havde den nye vesion....

og derfor var lige, så det var kortet der afgjorde det, idstedet for om der nu var fusket med driverne, eller ej

14

mandag, 26. maj 2003, 12:15

fuck nu bare alt det score lort!!!det er jo i virkeligheden bare en hjælp til sig selv. det handler jo om at man kan trække diverse grafiske udfordringer og hvis en driver giver bedre FPS så er det sku da ligegyldigt om den snyder i en score. den snyder jo kun dem som går op i det pis...

15

mandag, 26. maj 2003, 12:19

Ja ja...

Men synes bare ikke det fair overfor dem som står og skal købe nyt GFX, hvis de for eksempel læser en test hvor et nvidia kort for slår et ATI, og når de så for kortet, så yder det mindre en ATI kortet...

For nu blir 3Dmark03 ligesom konstant brugt til anmeldelse/sammenligning af kort ik....

16

mandag, 26. maj 2003, 12:20

man burde bare kigge på FPS'en istedet for scoren...

17

mandag, 26. maj 2003, 12:27

Ja....

Men det der jo sikkert nogle der ikke gør..

Og når de ved at mange "stoler" på programmer som 3Dmark, synes jeg det latterligt at de skal fuske, bare fordi de ikke vil miste for mange kunder til ATI...

Men hvis det passer at ATI selv gjorde det samme engang, er det selvfølgeligt ligeså latterligt...

18

mandag, 26. maj 2003, 12:28

hvis begge fusker så giver det jo nærmest det samme hvis ingen af dem fuskede... plus en del troværdighed... :D

19

mandag, 26. maj 2003, 12:30

Tja :)

Men synes stadig det noget underligt noget...

Men det jo nok noget man aldrig kan blive helt fri for...

Ligesom den aftale nVidia har ingået med EA games, om at deres spil i fremtiden skal understøtte noget kun Geforce kortene køre med....

20

mandag, 26. maj 2003, 12:32

Citeret

Originally posted by miniebbe
man burde bare kigge på FPS'en istedet for scoren...

Scoren er jo netop regnet ud fra FPS'en...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.