Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 25. maj 2003, 21:11

skriver i blindskrift alle jer newbees??

jeg kan lidt men vi gerne lære blindskrift så det går hurtigt kender i er godt program?? som er gratis!!

2

søndag, 25. maj 2003, 21:15

Kør (eller gå) ned til nærmeste Jem og Fusk (meget vigtigt det er Jem og Fusk) og køb en sort spray maling!
og mal så dit keyboard med det! det virker meget effektivt!

3

søndag, 25. maj 2003, 21:18

hmm jeg kender intet program, skriver selv blindskrift, selvom jeg ikke kan benægte nogle gange at have taget mig selv i, at rette de fedtede briller mod keyboardet ;)

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

4

søndag, 25. maj 2003, 21:18

ideen er jo meget god.... men det er ikke gratis... :D

EVGA 680i SLI | Intel E6600 | SLI 8800GTX | ST75ZF 750W

5

søndag, 25. maj 2003, 21:19

Citeret

Originally posted by Znappi
Kør (eller gå) ned til nærmeste Jem og Fusk (meget vigtigt det er Jem og Fusk) og køb en sort spray maling!
og mal så dit keyboard med det! det virker meget effektivt!

he he okay.. har du prøvt det eller hva??

6

søndag, 25. maj 2003, 21:21

Citeret

Originally posted by learner

jeg kan lidt men vi gerne lære blindskrift så det går hurtigt kender i er godt program?? som er gratis!!

Øhh.... Det er jo dig som er newbee..... ;)

Blindskrift ?... Tja, kan nu godt se...men øjnene er jo optaget af skærmen og ikke tasterne.... *G*

7

søndag, 25. maj 2003, 21:26

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Øhh.... Det er jo dig som er newbee..... ;)

Blindskrift ?... Tja, kan nu godt se...men øjnene er jo optaget af skærmen og ikke tasterne.... *G*

jeg vil godt lige spørge dig grillrotte!! har du egentligt en uddanelse baseret på computer??

8

søndag, 25. maj 2003, 21:38

prøv 10finger...

9

søndag, 25. maj 2003, 21:40

Citeret

Originally posted by miniebbe
prøv 10finger...

god ide nar!!

10

søndag, 25. maj 2003, 21:44

og hvorfor skulle jeg så have den???

11

søndag, 25. maj 2003, 21:47

Citeret

jeg vil godt lige spørge dig grillrotte!! har du egentligt en uddanelse baseret på computer??

Ikke ud over at jeg har arbejdet som sysadmin på en IT-skole samt undervist i IT på HF. Så har jeg også læst IT på A-niveau. Det er vist det hele..

Men i fritiden er det jo bare en slags hobby eller hvad man nu kan kalde det. Sådan har det været siden jeg fik min første PC dengang for lang lang tid siden. Det var en 396 SX 16 mhz med 20 MB HDD. *G*

12

søndag, 25. maj 2003, 21:48

Citeret

og hvorfor skulle jeg så have den???

¨
du hentyde til at jeg var dum og ikke brugte 10 fingre i forvejen!!.. men det opfattede jeg åbenbart forkert!! det må du undskylde :0-) :0-)

13

søndag, 25. maj 2003, 21:48

Citeret

Citeret

Tillæg til mit forrige indlæg : ...

.... Hvorfor spørger du ?....

14

søndag, 25. maj 2003, 21:51

Citeret

Citeret

Citeret

Tillæg til mit forrige indlæg : ...

.... Hvorfor spørger du ?....

syntes bare du er rimelig heftig til alt det der med comp. fandme respekt man!! drømmer om at blive mindst lige så go som dig engang!! jeg vil gerne være datalog! :D :D

15

søndag, 25. maj 2003, 21:55

nej der er et program som hedder 10 fingre hvor man kan lære at skrive "blindskrift"...

16

søndag, 25. maj 2003, 21:56

Citeret

syntes bare du er rimelig heftig til alt det der med comp. fandme respekt man!! drømmer om at blive mindst lige så go som dig engang!! jeg vil gerne være datalog! :D :D

Okey. Det tager jeg som en kompliment.... Kender dog en del hel som jeg kan lære en del af og som jeg har lært en del af. Altid en god ting at lære nye ting. Det bliver man jo aldrig færdig med...

Min kæreste sted-far er fx en Computer-Einstein.... *G*.... Ej, det er at overdrive, men han er for vild.... Han er IT-ingeniør blandet andet og har tonsvis af MS, Novel og andre certifikater...

...plus en masse jeg ikke nåede at opfatte. *G*

Datalog er dog for tørt for mig..... Er ikke lige en af de typer som kan sidde ned af tvang længere tid af gangen. Det er derfor jeg er begyndt hos TDC. Er kommet til den del i mit liv hvor jeg vil have frisk luft og lidt farve i ansigtet. *G*

17

søndag, 25. maj 2003, 21:56

[/QUOTE]

drømmer om at blive mindst lige så go som dig engang!! :))

get a life :mm

18

søndag, 25. maj 2003, 21:58

Citeret

nej der er et program som hedder 10 fingre hvor man kan lære at skrive "blindskrift"...

nååå ok.. tak man!! he he :D

19

søndag, 25. maj 2003, 22:00

Citeret

Originally posted by hind

drømmer om at blive mindst lige så go som dig engang!! :))

get a life :mm
[/QUOTE]

få dig et liv selv!! hvis du syntes det er så latterligt hvorfor fanden bruger du så tid på det?? :mp

20

søndag, 25. maj 2003, 22:01

bare iorden... du hedder vel learner af en grund ik... jeg gasser!!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.