Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 15. april 2005, 14:33

Hm ... Har fået nogle nye skiver ... De samme som jeg altid bruger... Verbatim DVD+R 8x ....

Brænderen i min zNote 4200 (laptop) kan dog kun brænde 4x, men det er så noget helt andet ... :crazyeyes:

... Men nu gider den sgu kun brænde med 2,4x ... 8o ... Kan det være de skiver der har en fejl ? ... Skal lige siges at jeg er i gang med skiver nummer 8-10 eller ligende fra den nye sending ... og fejlen er der stadig ... :boxed: ... Kunne det være Nero der er blevet underlig ... Eller der er gået nisser i min brænder ...

Nogen der har oplevet noget ligende ? ...

... Bruger Nero 6.6.0.8 ... Er i gang med at hente version 6.6.12...

PS. Det er både HW, men også SW ... måske ... såå ... Den endte altså her ... Bitch if you will ... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (15.04.2005, 14:34)

2

fredag, 15. april 2005, 14:34

sikker på det ikke er en RW skive? så kan jeg nemlig godt forstå de 2,4x :)

ellers lyder det meget sært - prøvet et andet program?

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

3

fredag, 15. april 2005, 14:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hm ... Har fået nogle nye skiver ... De samme som jeg altid bruger... Verbatim DVD+R 8x ....

Brænderen i min zNote 4200 (laptop) kan dog kun brænde 4x, men det er så noget helt andet ... :crazyeyes:

... Men nu gider den sgu kun brænde med 2,4x ... 8o ... Kan det være de skiver der har en fejl ? ... Skal lige siges at jeg er i gang med skiver nummer 8-10 eller ligende fra den nye sending ... og fejlen er der stadig ... :boxed: ... Kunne det være Nero (bruger den nyeste Nero) der er blevet underlig ... Eller der er gået nisser i min brænder ...

Nogen der har oplevet noget ligende ? ...

PS. Det er både HW, men også SW ... måske ... såå ... Den endte altså her ... Bitch if you will ... :))

hmm du kender ikke en ven som har en brænder hvor du kan smide en af dine nye skiver i for at se om det ikke er en fejl på dem?

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 1x128GB SSD
PowerColor R290 PCS+ I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Dell U2311H I Logitech G500 + CM Rapid fire TK keyboard
Wii U- PS3 Slim 120GB - Xbox360 Premium 20GB

4

fredag, 15. april 2005, 14:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af dkwolf

Nej, det kunne ellers være komisk hvis de havde sendt mig 100 stk DVD+RW istedet for DVD+R ... Men der står Verbatim DVD+R / 4,7 GB / 8x på skiverne som der altid har gjort ...

Citeret

Ja, det er sgu sært ... Har ikke prøvet et andet program, men når jeg er færdig med at brænde den skiver som jeg har gang i nu, så smider jeg 6.6.12´eren ind og se om det hjælper ...

... og jeg tager så også lige hul på en ny pakke skiver ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (15.04.2005, 14:38)

5

fredag, 15. april 2005, 14:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse
hmm du kender ikke en ven som har en brænder hvor du kan smide en af dine nye skiver i for at se om det ikke er en fejl på dem?

Ikke i nærheden desvære ...

6

fredag, 15. april 2005, 14:40

Citeret

Ja, det er sgu sært ... Har ikke prøvet et andet program, men når jeg er færdig med at brænde den skiver som jeg har gang i nu, så smider jeg 6.6.12´eren ind og se om det hjælper ...

hehe ja har ikke lige hørt om noget så skummelt, normalt er det jo fejl 40 ;) - og tjaa nu er det jo dig *G*
Men Nero er jo kendt for at kunne lave nogle underlige ting.
Har aldrig haft problemer med min Alcohol 120%, så prøv eventuelt deres demo.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

7

fredag, 15. april 2005, 14:41

kører selv med version 6.3.1.20 og den brænder fint cder på 8x (de samme som du har købt)

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 1x128GB SSD
PowerColor R290 PCS+ I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Dell U2311H I Logitech G500 + CM Rapid fire TK keyboard
Wii U- PS3 Slim 120GB - Xbox360 Premium 20GB

8

fredag, 15. april 2005, 14:43

Citeret

hehe ja har ikke lige hørt om noget så skummelt, normalt er det jo fejl 40 ;) - og tjaa nu er det jo dig *G*
Men Nero er jo kendt for at kunne lave nogle underlige ting.
Har aldrig haft problemer med min Alcohol 120%, så prøv eventuelt deres demo.

Funny guy ... :))

Har normalt ikke haft nogle problemer med Nero, men kan da godt lige prøve Alkohol 120% bagefter ... Den har jeg alligevel liggende i en fuld version da jeg bruger den til Image-arbejde ... :))

9

fredag, 15. april 2005, 14:47

Citeret

Citeret

Nej, det kunne ellers være komisk hvis de havde sendt mig 100 stk DVD+RW istedet for DVD+R ... Men der står Verbatim DVD+R / 4,7 GB / 8x på skiverne som der altid har gjort ...

Citeret

Er du sikker på du ikke plejer at bruge DVD-R i stedet for +?

10

fredag, 15. april 2005, 14:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
Er du sikker på du ikke plejer at bruge DVD-R i stedet for +?

Jepper. :D

Bruger altid DVD+R ... Det er vist blevet en vane og i praksis gør det nu ingen forskel alligevel. Brænderen brænder begge ... lige hurtigt ... og alt jeg har understøtter begge dele lige godt.

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse
kører selv med version 6.3.1.20 og den brænder fint cder på 8x (de samme som du har købt)

Ja, før jeg fik den ny sending, så virkede skiverne nu også fint med 8x ... Har mistanke om at det er skiverne, meeen ... Har sgu ALDRIG oplevet problemer med Verbatim-skiverne før ...

Prøver som sagt lige en ny pakke lige om lidt.

11

fredag, 15. april 2005, 15:02

unskyld jeg låner din tråd:

hvad er forskellen på DVD-r & DVD+r?

12

fredag, 15. april 2005, 15:25

Alkohol siger det samme ... :crazyeyes:

14

fredag, 15. april 2005, 15:54

Citeret

Funny guy ... :))

Har normalt ikke haft nogle problemer med Nero, men kan da godt lige prøve Alkohol 120% bagefter ... Den har jeg alligevel liggende i en fuld version da jeg bruger den til Image-arbejde ... :))

hehe tak jeg overvejer også at blive komiker :)

det er en meget underlig hastighed den kommer med, det er nemlig RW hastigheden - det kan jo være at Verbatim har lavet en fejl på skriverne som gør at programmet ser det som en RW skive.
Nero tjekker jo skriverne for max

Venter og ser på hvad Alcohol 120% siger :)

15

fredag, 15. april 2005, 15:55

Citeret

hmm så må det være en fejl på skiverne.

16

fredag, 15. april 2005, 15:58

Citeret

hehe tak jeg overvejer også at blive komiker :)

Forstår jeg godt ... Der er jo ikke langt fra telefonpasser og så til komiker ... :T

Citeret

det er en meget underlig hastighed den kommer med, det er nemlig RW hastigheden - det kan jo være at Verbatim har lavet en fejl på skriverne som gør at programmet ser det som en RW skive.
Nero tjekker jo skriverne for max

Ja, det er spøjst ... :crazyeyes:

Citeret

Venter og ser på hvad Alcohol 120% siger :)

Har smidt et screenshot af Alkohol ... Den siger det samme ...

17

fredag, 15. april 2005, 16:00

Citeret

Citeret

hmm så må det være en fejl på skiverne.

Ja, gæt engang hvad den siger når jeg smider en skive i drevet som jeg har brændt med 4x ... og som er fra en gammel sending ... :]

... Åbner lige nogle pakker og tjekker om det gælder dem alle ... :boxed: .... og så må jeg jo høre hvad forhandleren siger til det ...

18

fredag, 15. april 2005, 16:19

Citeret

... Åbner lige nogle pakker og tjekker om det gælder dem alle ... :boxed: .... og så må jeg jo høre hvad forhandleren siger til det ...

god ide :)

19

fredag, 15. april 2005, 16:44

Citeret

Citeret

god ide :)

Hm... Har prøvet 4 ud af de 10 pakker ... og de siger " 2,4x " ... :boxed:

Har skrevet til forhandleren. Så må jeg jo se om han vil gøre noget ved det ...

20

fredag, 15. april 2005, 16:46

Citeret

Hm... Har prøvet 4 ud af de 10 pakker ... og de siger " 2,4x " ... :boxed:

Har skrevet til forhandleren. Så må jeg jo se om han vil gøre noget ved det ...

ellers smid en eller to af her inde på Borups Alle så kan jeg smide dem i min brænder som test.
sidder her inde til kl 20

21

fredag, 15. april 2005, 17:05

Citeret

ellers smid en eller to af her inde på Borups Alle så kan jeg smide dem i min brænder som test.
sidder her inde til kl 20

Jeg er ikke der inden omkring i dag ... Har ferie, så jeg ligger på sofaen her hjemme ... :))

Men tak for tilbudet ellers.

Havde også sendt en email til Gerne hos PC-Direct da jeg i starten lige ville tjekke at det ikke var drevet/firmwaren der kunne have en lille bug. Spurgte ham om han havde hørt om sådan et problem med drev´et. 15 min efter fik jeg et svar ... og han havde ikke oplevet noget med drevet. Han har vidersendt min email til en hos Zepto for at tjekke om han har oplevet nogle problemer med det drev.

Har også skrevet til forhandleren af de skiver. Kan se at han har fået den email (elsker email-tracking :)) ) ... men han har ikke svaret endnu. Men det kommer vel .... Hvis han kan læse dansk ... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (15.04.2005, 17:07)

22

fredag, 15. april 2005, 17:27

Citeret

Har også skrevet til forhandleren af de skiver. Kan se at han har fået den email (elsker email-tracking :)) ) ... men han har ikke svaret endnu. Men det kommer vel .... Hvis han kan læse dansk ... :))

E-mail tracking - hva' nu det for no'et...???

23

fredag, 15. april 2005, 17:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

E-mail tracking - hva' nu det for no'et...???

:drink:

Great White Shark

Vi skal i dag teste et komplet system, der er "Powered by MSI" for at bruge deres egne ord, og leveret af et d
Læs Mere

FSP Mini USB charger

FSP er kendt for deres strømforsyninger af superhøj kvalitet og styrke. De er begyndt at lave tilbehør, som og
Læs Mere

Little Big Planet 3 - PlayStation 4

Little Big Planet 3 er den første af sin serie der gør indtog på Playstation 4. Spillet er denne gang lavet a
Læs Mere

AMD Radeon R9 Fury X

Seneste skud på stammen i AMD's Radeon R9 serie er landet på Tweak.dk redaktionen, og det er med stor glæde og
Læs Mere

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

GIVEAWAY! Kæmpe SilverStone konkurrence på Tweak.dk!

Så, vores damer og herrer. Nu er det med at være fiks på fingrene, for nu er det med at deltage i vores store
Læs Mere

Her er forskellene på Windows 10 versionerne

Den 29. juli 2015 udkommer Microsofts nye operativsystem Windows 10, og det sker med fire forskellige udgaver
Læs Mere

Fury X har ikke vendt skuden for AMD

Det var AMD's håb, at Fury X, deres første nye grafikkort i næsten to år, kunne vende den finansielle skude, m
Læs Mere

Så er Xbox Summer Sale i gang

Fra i morgen og en uge frem søsætter Microsoft deres Xbox Summer Sale, hvor der er nogle seriøse rabatter at h
Læs Mere

DOOM 4 vil ikke tage sig selv så seriøst

id Software og førende producer af DOOM, Marty Stratton, har udtalt, at det nye DOOM spil ikke vil tage sig se
Læs Mere

Rygte: Sony Xperia Z5 kommer til september

Så er der gang I den på rygtebørsen, og et af de varmeste rygter vil vide, at vi i september kan stifte bekend
Læs Mere

Så er der blær med NVIDIA Hairworks

Hairworks er den teknologi, som Nvidia bruger til at simulere pels og hår i spil. Her er en lille demo, som er
Læs Mere

Se vores unboxing af Great White Shark!

Så er det igen blevet unboxingtid her på Tweak.dk, og denne gang kigger vi på et sandt gamingmonster, der er k
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.