Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 26. maj 2003, 01:31

hvis man ikk skifter hw konstant som nogle af os ville jeg klart som jeg sagde istarten købe et radeon da Directx 9 bliver et must inden så længe så er man da lidt fremtids sikret

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

22

mandag, 26. maj 2003, 01:39

jeg synes at et TI4800SE 128 mb ddr-ram er helt ok!! :0-)

http://www.oneshop.dk/prodSearch.asp?IT=…lAction=details

red_martians

Gæst

24

mandag, 26. maj 2003, 12:06

Jaa...selvom jeg også er holder af ATi (har selv et) Tror jeg ikke vi skal forvente, at 9500pro kan trække DX9.0-spil tilfredsstillende når de nu kommer frem!!
Et Geforce3 ti200 har jo også sine probs bare med DX 8.0-spil selvom det er et DX8.0-kort!!..
Så DX9.0-problematikken kan vi godt pille ud.
I DX 8.0 er disse to ca. lige hurtige, jo mindre man elsker funktioner som FSAA og ANI, (så er det Radeon9500pro)... og så ser jeg ingen problemer i at spare 400kr. og opgradere et andet sted

25

mandag, 26. maj 2003, 12:24

Nej det har jeg ikke....

Men jeg ville gerne have kortet med det samme, og kunne aligevel ikke spare det store...

Og har haft nogle dårlige erfaringer med post danmark når jeg nogel gange har skulle sende noget retur...
Jeg ventede 4 måneder på at få erstatning for en pakke...

Så eftersom jeg kun kunne spare ca 100 kroner, ville jeg hellere købe det i computercity....

26

mandag, 26. maj 2003, 17:31

Citeret

Originally posted by Defoss
I princippet er jeg ening med dig, 9500pro er et bedre kort på mange områder, og helt sikkert de ekstra penge værd.

Men derfra til at antyde Nvidia er noget lort, som der var en anden som gjorde...lidt langt ude.

Fint med DX9 understøttelse, men måske vi lige skal huske på at det ikke bruges i ret mange programmer endnu. I Fremtiden kommer der en masse, ingen tvivl om det.

Jeg er helt enig med dig i at nVidia ikke er noget lort for det er det IKKE..... ;) .... Fortrækker dog klart ATI at de selv samme grunde jeg har skrevet.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.