Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

onsdag, 21. maj 2003, 21:17

Hvis jeg vil læse en film anmeldelse går jeg ikke ind på tweak.dk. Det er bare min mening.

PS. Anmeldelse af Matrix---blev til en diskution om en japansk udgave af The Ring. Og DEN SUX ;)

Matrix 3 kommer d. 7/12

* Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
* Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
* Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

42

onsdag, 21. maj 2003, 21:25

Citeret

Originally posted by DjCuz
Hvis jeg vil læse en film anmeldelse går jeg ikke ind på tweak.dk. Det er bare min mening.

PS. Anmeldelse af Matrix---blev til en diskution om en japansk udgave af The Ring. Og DEN SUX ;)

Matrix 3 kommer d. 7/12

hehe self ville du normalt ikke gå ind på tweak.dk efter en filmanmeldelse .. men nu er det jo bare en kult nørde film :)

43

onsdag, 21. maj 2003, 21:34

Citeret

Matrix 3 kommer d. 7/12

Tjaa og hvis jeg vil høre brok, går jeg ind på http://www.fonager.dk/forum/forum.asp?master_id=1523

44

onsdag, 21. maj 2003, 22:10

Citeret

Originally posted by Torque_79

Citeret

Matrix 3 kommer d. 7/12

Tjaa og hvis jeg vil høre brok, går jeg ind på http://www.fonager.dk/forum/forum.asp?master_id=1523

*G* spøjs side... *G* :D

45

søndag, 25. maj 2003, 00:21

Jeg vil også lige være med! :D

MATRIX RELOADED styrer!!! Og kommentarer omkring slutningen er irrelevante, da det jo er en 2'er og lægger op til slutningen i 3'eren. :]

Men personligt var jeg vild med reloaded, den var mega fed og en del bedre end etteren, men det er smag og behag. Effekterne er overdrevede seje, tilgengæld spottede jeg de scener hvor der blev voldanimeret, det kunne lige præcist ses, men utroligt flot lavet.

Deres salgstrick omkring slutningen virker efter deres hensigt, for man kan ikke vente med at se 3'eren, suk :doh

46

søndag, 25. maj 2003, 00:47

jeg skal ind og se den imorgen søndag så skal jeg nok lige fortælle om den er cool eller ej

Amd fx 8350Asus Sabertooth 990FX R2.0

47

søndag, 25. maj 2003, 00:49

Jeg var som så mange andre også inde at se det kl. 00:01 d. 21 hehe
Jeg må indrømme at historien drukner i de special effekts der er lagt på. Og jeg give nogle af jer ret i at nogle scener er lavet ALT for lange.

(og den scene med "Akitekten" ville jeg gerne se igen .. fik sq ikke det hele med hehe)

48

søndag, 25. maj 2003, 02:32

Citeret

Originally posted by Torque_79

Citeret

Matrix 3 kommer d. 7/12

Og hvem har brokket sig?? ?(

* Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
* Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
* Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

49

søndag, 25. maj 2003, 11:31

Jeg må indrømme, at påstanden om at scenerne kan trække ud ikke er en del af min opfattelse, tvætimod. Jeg synes der var flere langtrukne scener i etteren. :]

NEO = ONE

50

søndag, 25. maj 2003, 21:17

Citeret

Originally posted by Tweak.dk

Citeret

Originally posted by white

Citeret

Originally posted by Tweak.dk
Jeg synes ikke filmen er specielt god! Den første er langt bedre.

er meget enig med dig...

Hvilke RAM moduler har du?? Og ved hvilken volt kører de?

?? mig

1. I7 3930K,
    ASUS Rampage IV Ex,
    Noctua NH-D14,
    Corsair 16GB 1866MHz
    Sapphire HD 7970 Oc
    Samsung 830 256gb
    Corsair Professional Gold AX1200
    Corsair Obsidian Series 900D

Lamptron FC Touch Blæserstyring - Sort

51

mandag, 26. maj 2003, 15:34

Citeret

Originally posted by Avartar
(og den scene med "Akitekten" ville jeg gerne se igen .. fik sq ikke det hele med hehe)

he he - ja , der skulle man holde fast for at få det hele med :)

52

mandag, 26. maj 2003, 15:38

fed film var ind og se den i lørdags....

den er 10 gange bedre end den gamle,
men slutningen er: lolololololol, nonn pis og lort....

Chico

53

mandag, 26. maj 2003, 16:16

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

Originally posted by Avartar

he he - ja , der skulle man holde fast for at få det hele med :)

Hehe, ja det gik pænt stærkt! :rolleyes:

Scenen hvor neo bruger skiltet som helikopter roter, er da for feeeeeeddddd :tongue:

Kampen mod Smith klonerne får mig dog til at tænke på...... asterix HAHA 8)

54

mandag, 26. maj 2003, 19:54

Jeg synes 2'eren er total genial. Snakken med "the Architech " er nice nok, og får hjernen til at snurre... Zion endnu et kontrolsystem til at opfange anomlier, who knows? :D

Det er synd at folk i dag ikke er vant til at skulle tænke lidt selv....

Dog er den danske oversættelse lidt uheldig, den misser mange af de ting der siges, mest af alt med Merovingian!

55

mandag, 26. maj 2003, 20:11

top film :)

helt klart 5 ud af 6 :evil: onde hoveder for total i orden film :)

glæder mig som et lille barn til revolution :D

dog synes jeg det er lidt provo med alle de 3´er film der kommer .. Matrix. Lord of the rings. Terminator. Star wars..

56

mandag, 26. maj 2003, 20:22

Citeret

Originally posted by Lasse skribent
Kampen mod Smith klonerne får mig dog til at tænke på...... asterix HAHA 8)

Ja det er en kamp hvor man enten forlader biografen fordi det er for plat eller man som mig - bliver fuldstændig barnlig og bare får lyst til at rejse mig i sædet og råbe et eller andet helt uhæmmet ! he he

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.