Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 21. marts 2005, 16:48

Kort spørgsmål, hvad er der godt ved en Logitech MX1000 og kan den nærme sig alle de andre gode mus? her tænker jeg på MX510 og Explorer 3,0 Razor Diamondback osv.

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
Asus P5W64 PRO
XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
4Gb Corsair PC8500
Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

2

mandag, 21. marts 2005, 19:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Richie
Kort spørgsmål, hvad er der godt ved en Logitech MX1000 og kan den nærme sig alle de andre gode mus? her tænker jeg på MX510 og Explorer 3,0 Razor Diamondback osv.

explorer 3.0 kan du ikke få mere. mx510 syntes jeg er rigtig god og den er dejlig at holde ved. så den ville jeg nok anbefale :D

3

mandag, 21. marts 2005, 19:36

Måske var mit spørgsmål ikke helt klart nok. Hvordan klarer en MX1000 sig mod de andre nævnte mus?

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
Asus P5W64 PRO
XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
4Gb Corsair PC8500
Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

4

mandag, 21. marts 2005, 20:16

Klarer sig uden problemer har dem alle 3 og bruger min mx1000 da det er langt den bedste af dem :D
Præcis som fanden dejlig rolig også ved små bevægelser.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

5

mandag, 21. marts 2005, 21:36

Kan også kun sige positive ting om MX1000.. Ligger lækkert i hånden og meget præcis!

6

søndag, 3. april 2005, 20:28

den er mega lækker i designet og læ´gger fedt i hånden

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

7

søndag, 3. april 2005, 23:38

Fordi MX1000 ligger godt i hånden, er præcis og lynhurtig.. og så er den jo også mega fedt designet IMO:D

HEJ VEN

8

mandag, 4. april 2005, 02:00

Som Richie skriver:

Citeret

Oprindeligt indlæg af Richie
Måske var mit spørgsmål ikke helt klart nok. Hvordan klarer en MX1000 sig mod de andre nævnte mus

Så hold jer til emnet - tak !! De indlæg som ikke gør det - fjernes. For ikke at gi' for meget bavl.

9

mandag, 4. april 2005, 02:23

jeg kan sige at der er lidt småproblemer bl.a. i CS med nogle af musene....ganske som der har været med mx700. Andre af musene har ingen problemer med umotiverede bevægelser. pga. radioteknologien er der meget lidt forsinkelse, men præcision og reaktion kan ikke helt stå sig mål med mx518 og razor diamondback......pga. batterierne er den også tungere end mus med hale. Er du ude efter en trådløs mus er mx1000 nok det bedste valg, men skal du have en ren gaming mus så gå efter 518 eller razor.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

10

mandag, 4. april 2005, 10:03

Synes ikke at kunne finde en såkaldt mx518, men både MX1000 og 510eren kører superlækkert ... De flyder rundt på skærmen uden problemer og er præcise. Jeg har dog aldrig gamet på nogen af de 2 nævnte mus, så skal ikke kunne se om den ene er bedre end den anden...

Har dog kun erfarring med mus fra Logitech, eftersom jeg aldrig har brugt andet... Så skal ikke kunne udtale mig ordentlig om øvrige mus på markedet, men tror nu du ville blive glad nok hvis valget falder på Logitech.

11

mandag, 4. april 2005, 10:15

aner ikke hvorfor 518 ikke er kommet på edbpriser....men den kan fåes til 449-499 i en del butikker omkring vejle og horsensområdet ved jeg.....og sikkert også andre steder :)

det er en 510 men med indstillelig DPI op til 1600.....

700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

12

mandag, 4. april 2005, 10:35

Wellm jeg har en Mx 1000, og den er da nice :P Men jeg gamer lige så godt med en gammel compaqmus, og jeg er altås ikke descideret dårlig :boxed:

13

mandag, 4. april 2005, 11:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
aner ikke hvorfor 518 ikke er kommet på edbpriser....men den kan fåes til 449-499 i en del butikker omkring vejle og horsensområdet ved jeg.....og sikkert også andre steder :)

Kunne heller ikke finde den på Logitechs egen hjemmeside, men hvis du har et link, vil jeg da godt lige smugkigge :)

Beklager den smule OT det nu er, men det giver da også brugeren der søger hjælp en chance for at tjekke den anbefalede mus nærmere ud.

14

mandag, 4. april 2005, 15:15

Det er ligesom Dalloon :D Den ligger godt i maven (hånden ;))

Ej spøj til side :P Den er fed! Men igen kender jeg et par stykker som ikk ka li den, da den vejer for meget
Men jeg ka slet ikk ta de muse som flytter sig bare man puster til dem :]

OT: Ka man egentlig få MX1000 med ledning? Det er jo batterierne der øger vægten så markant

15

mandag, 4. april 2005, 15:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa

Ej spøj til side :P Den er fed! Men igen kender jeg et par stykker som ikk ka li den, da den vejer for meget

OT: Ka man egentlig få MX1000 med ledning? Det er jo batterierne der øger vægten så markant

Narj den fåes kun med ledning. Ved Mx700 hed versionen med ledning jo mx500 ;) .. Måske et lettere tyndt grundlag at basere mit svar på. Men har på den anden side ikk set en med ledning :roller:

Ved ikke om man kan sige den vejer meget som nogle går og siger, synes slet ikke det er slemt... Og hvis man virkelig synes det er slemt, gamer man endten for meget eller bruger sin højre hånd for lidt :roller:

16

mandag, 4. april 2005, 15:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa

Narj den fåes kun med ledning. Ved Mx700 hed versionen med ledning jo mx500 ;) .. Måske et lettere tyndt grundlag at basere mit svar på. Men har på den anden side ikk set en med ledning :roller:

Ved ikke om man kan sige den vejer meget som nogle går og siger, synes slet ikke det er slemt... Og hvis man virkelig synes det er slemt, gamer man endten for meget eller bruger sin højre hånd for lidt :roller:

Det er nemlig derfor jeg spørger.. Men nu må vi hellere stoppe OT debatten inden vores brugere blir slettet ;) Ej det gas, håber ikk der er nogle mods der blir alt for sure, ku bare godt li den tråd om det i Off Topic :D

Men jeg syns heller ikk den er tung, men i forhold til MX510, så jo! Den vejer minus den mus og den fyrer altså bare rundt på måtten...

17

tirsdag, 5. april 2005, 09:20

Citeret

Citeret

Kunne heller ikke finde den på Logitechs egen hjemmeside, men hvis du har et link, vil jeg da godt lige smugkigge :)

Beklager den smule OT det nu er, men det giver da også brugeren der søger hjælp en chance for at tjekke den anbefalede mus nærmere ud.

øh beklager at måtte sige det, men så har du ikke kigget godt nok :)
[URL=http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2142,CONTENTID=10121]mx518[/URL]

men spørg mig om 7-14 dage igen, for jeg er ved at teste den dirkete op imod razor diamondback.

18

tirsdag, 5. april 2005, 09:42

Citeret

Citeret

Citeret

øh beklager at måtte sige det, men så har du ikke kigget godt nok :)
[URL=http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2142,CONTENTID=10121]mx518[/URL]

men spørg mig om 7-14 dage igen, for jeg er ved at teste den dirkete op imod razor diamondback.

Hmm, weird den dukkede ikke op i min søgning derinde igår 8o

Men fair nok, synes bare stadig de mangler at fjerne bagerst knap foroven på musen, og placere den som på MX1000..

ellers er jeg ganske sikker på det er en topnice mus :)

Nu har jeg brugt Logitech i alle de år jeg har haft computer, og har aldrig kunnet klage (så vidt jeg husker)...

19

tirsdag, 5. april 2005, 10:03

[Off Topic]fragman > har du overhovedet prøvet en mx1000 på din egen comp og sætte den 100% op? ... for det lyder ikke sådan [/Off Topic]

Jeg lånte min vens i en uge dag han var på ferie for at teste om det var nogen problemer da jeg på det tidspunkt stadig spillede quake3. hvilket går en smuuuuule stærkere end cs og uanset hvilket fps game du spiller kan du jo ikke bruge delay til noget.
Og se her kommer det spøjse : efter som mx1000 ikke bruger radiobølger men bluetooth så er der ingen delay ... heller ikke hvis sensoren lå i min taske 5-6 meter væk, det kalder jeg sku nice.

hvilket resulterede i jeg købte en :D

kan godt ske razor er en god mus(har bare kun haft dårlige erfaringer men derfor forsøger jeg stadig at være objektiv :P),kender osse en del som er vilde med den, måske jeg bare var uheldig ? :)

Men igen smag og behag for er du til gaming og du ikke kan udstå mus med ledning ...så er mx1000 den rette sag.

Skal du ha en mus der kan det hele med ledning .... så er der 3 bud mx510/518? - ms3.0 - diamondback.

Må sige at jeg ikke kunne mærke en pind forskel på om den havde tråd eller ej.
mx1000 er bare lavet som en rigtigt god mus og imo kan den hamle op med alle de andre som nævnt :)
Men det man skal kigge på er hvordan føles den i hånden ..(grillrotten der sagde det vist)

Dette var så min mening like it or not :P

Core i7 2600K @ 3.4
AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
Sapphire Radeon HD6850
4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
750Gb Samsung Spinpoint F1

20

tirsdag, 5. april 2005, 10:04

det er en lorte mus den er mega upræsis kender nogle stykker der har den, de syntes den er okay... men har prøvet den jeg mener den er skod til den pris...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.