Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 21. marts 2005, 10:33

Efter jeg havde enabled keyboard boot, hvor man indstaster et password hvorefter computeren booter, har der været problemer med at få strøm til keyboardet. Første gang jeg indtastede passwordet, blev der booted fint. 2. gang opstod der en "Keyboard not connected"-ting, og jeg slukkede computeren. Herefter var der ingen strøm til keyboardet, men netkortet f.eks. lyser udemærket.

Har prøvet at reset BIOS via jumpers, men ingen ændring...

Keyboardet der er fucked up eller problemer med strømforsyningen?

2

mandag, 21. marts 2005, 10:40

Hvilket bundkort drejer det sig om ?

4

mandag, 21. marts 2005, 13:05

Et par computere på min skole havde også sådan noget keyboard boot, og der var en der kiksede magen til din på et tidspunkt. Der blev bare sat et nyt tastatur til og så virkede det.

Keyboard boot blev i øvrigt taget fra efter det, vores IT ekspert har en kort lunte. 8)

5

mandag, 21. marts 2005, 13:29

Hvis dit tastatur sidder til PS2, så er det derfor. Det skal være USB, ellers får den vist ikke strøm.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.