Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 19. marts 2005, 17:36

..... Der har en ,13nm socket939 cpu til at ligge, som jeg kan låne et øjeblik? (evt en ,13 cpu til salg~~)

Skal opdatere bios på mit mobo, hvilket jeg får lidt svært ved uden at kunne boote på den

Er villig til at betale for tjenesten, evt i form af en kasse bajere eller lignende. Evt en switch eller andet?

Name ur price~

2

søndag, 20. marts 2005, 01:43

heh :) Hvis en af dine m8s har en s939 kan det være du stadig kan få den :D

3

søndag, 20. marts 2005, 03:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af afFe_heg
..... Der har en ,13nm socket939 cpu til at ligge, som jeg kan låne et øjeblik? (evt en ,13 cpu til salg~~)

Skal opdatere bios på mit mobo, hvilket jeg får lidt svært ved uden at kunne boote på den

Er villig til at betale for tjenesten, evt i form af en kasse bajere eller lignende. Evt en switch eller andet?

Name ur price~

hvilket bundkort har du
hvis det er et asus kan du nøjes med at sætte en blok ram i
så kan den godt boote.

den skal sidde i den blå læmgst væk fra cpuen.

4

søndag, 20. marts 2005, 17:53

Det er et abit av8 3rdeye k8t800pro.. Så desværre..

^

5

mandag, 21. marts 2005, 02:05

^

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.