Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 19. maj 2003, 10:00

Ja så er du også selv uden om det..... ;)
Nej, det Epox kort skulle også være godt.. der er dog en masse ting på som jeg ikke kan bruge til noget og derfor ikke vil bruge en masse ekstra penge på.

22

mandag, 19. maj 2003, 11:00

Citeret

Originally posted by Pejsen

Citeret

Originally posted by Tweak.dk

Citeret

Originally posted by Getalife
Det ser da godt ud :)
Kan den ikke komme højere?

Kan faktisk boote ved op til 4157MHz, men her går maskinen kold.

Det er langt mere end de 3800MHz den kan køre stabilt. Måske skyldes det bundkortet?

Det kan meget vel være bundkortet, der er flere der har det "ligesom" dig. Altså hvor at man kan boote ved vandvittige hastigheder, men at man skal ca. 2-300MHz længere ned for at opnå stabilitet.

Pejsen hvor har du læst om det???????

23

mandag, 19. maj 2003, 11:00

Citeret

Citeret

Citeret

Det ser da godt ud :)
Kan den ikke komme højere?

Kan faktisk boote ved op til 4157MHz, men her går maskinen kold.

Det er langt mere end de 3800MHz den kan køre stabilt. Måske skyldes det bundkortet?

Det kan meget vel være bundkortet, der er flere der har det "ligesom" dig. Altså hvor at man kan boote ved vandvittige hastigheder, men at man skal ca. 2-300MHz længere ned for at opnå stabilitet.

Pejsen hvor har du læst om det??

25

mandag, 19. maj 2003, 12:16

Citeret

Originally posted by geek
Hvad køling bliver der brugt????

Det fremgår af min signatur.

26

mandag, 19. maj 2003, 12:19

Citeret

Nej, det Epox kort skulle også være godt.. der er dog en masse ting på som jeg ikke kan bruge til noget og derfor ikke vil bruge en masse ekstra penge på.

jups ville osse hellere have msi boardet end Abit da Abit generalt ikk laver fede boards

27

mandag, 19. maj 2003, 12:28

Citeret

Originally posted by Disco``

Citeret

jups ville osse hellere have msi boardet end Abit da Abit generalt ikk laver fede boards

Hvilket MSI board snakker du om? :hmm

28

mandag, 19. maj 2003, 12:36

Citeret

Originally posted by Torque_79

Citeret

Citeret

ja nu er der kun 2 jeg egentlig kunne bruge til det vilde vælg selv et af dem :)

29

mandag, 19. maj 2003, 12:43

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

ja nu er der kun 2 jeg egentlig kunne bruge til det vilde vælg selv et af dem :)

Har overvejet dette kort:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&…7&ref=edbpriser

Er det ét af dem?

:D

30

mandag, 19. maj 2003, 13:14

Citeret

Citeret

Pejsen hvor har du læst om det??

Inde på de forskellige Americanske forums... Jeg har lavet en helgardering(staves det så'en?). Jeg har nemlig bestilt et MSI Neo og et Abit IC7, det virker som om at nogle af Abit kortene ikke er stabile ved høj fsb selvom processoren sagtens kan boote, så er det måske clockgeneratoren på bundkortet der ikke er mester???

Der er ihvertfald også flere der allerede har lavet forskellige voltmods på Abit kortet :)

31

mandag, 19. maj 2003, 13:19

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Har overvejet dette kort:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&…7&ref=edbpriser

Er det ét af dem?

:D

jupz har hørt det kan en del mere end det Abit board :evil: :evil:

32

mandag, 19. maj 2003, 13:34

Neo2 har jeg haft... fy for pokker da.. godt jeg kom af med det igen..
Der var selvfølgelig en misvisning i cpu tempen som der normalt er på MSI boards... (var der også på det jeg havde sidst ;) ) Men denne gang var det helt galt.. 61 grader idle.. 71 ved load. Boardet var også VILDT ustabilt.. gik ned i tide og utide, selv ved lav OCing.. Spændingerne svingede som gale osv osv :(
Jeg vil ikke anbefale til nogen.

Og så er der også lige chipset køleren... den larmer som et ondt år og så har den 6 fine lysdioder der blinker i takt til harddisken.. hvem sagde pop?

33

mandag, 19. maj 2003, 13:40

du ka da umuligt ha noget imod farver og pop-stil... du har et TT Xaser2 for fanden ;)

Asus P5B Deluxe/WIFI
Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
GeForce GTS 285
Antec P182 - Corsair HX520

34

mandag, 19. maj 2003, 13:45

Citeret

Neo2 har jeg haft... fy for pokker da.. godt jeg kom af med det igen..
Der var selvfølgelig en misvisning i cpu tempen som der normalt er på MSI boards... (var der også på det jeg havde sidst ;) ) Men denne gang var det helt galt.. 61 grader idle.. 71 ved load. Boardet var også VILDT ustabilt.. gik ned i tide og utide, selv ved lav OCing.. Spændingerne svingede som gale osv osv :(
Jeg vil ikke anbefale til nogen.

Og så er der også lige chipset køleren... den larmer som et ondt år og så har den 6 fine lysdioder der blinker i takt til harddisken.. hvem sagde pop?

pop du har noget af det grimmeste tower der nogensinde er lavet og så snakker du om pop men ok tror du har været uheldig jeg kender flere der har det msi board og 2 der har Abit og dem med msi har sg et noget højere clock at blære sig med

35

mandag, 19. maj 2003, 14:39

tag jer da sammen.. det har intet med et kabinet at gøre.. om jeg så havde mine ting til at ligge i en gammel hullet pose fra Netto var det pisse lige meget.

Men okay, hvis i er til blinkende dioder er det da også fint nok....

Det har jo heller ikke noget med boardets ydeevne at gøre som sådan.. bare det der fik bæreret til at flyde over.
Måske har jeg været uheldig... syntes bare det er underligt at det sker 2 gange i træk.. det har fået mig overbevist om at jeg ikke skal have MSI igen.

36

mandag, 19. maj 2003, 15:40

Tweak, skal du ikke snart have dig et nye GFX?? Du har stadig det der ti4800se?? Damn det kører super det jeg købte af dig!!! Jeg har skiftet den 60mm køler ud men en 60@80mm adaptor, og sat en kraftig 80mm på, nu kan den OC noget mere... Hvilket GFX skal du ha?

Synes der er cool, det jeg har nu kører jeg langt hurtigere end 9800pro, så hvorfor købe det...??

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

37

mandag, 19. maj 2003, 18:08

Citeret

Originally posted by søndergård

Synes der er cool, det jeg har nu kører jeg langt hurtigere end 9800pro, så hvorfor købe det...??

fordi du kan clocke endnu mere ;-) også med mods!

38

mandag, 19. maj 2003, 18:49

Er overbevist om at det ikke er min processor der er begrænsningen!

Kører lige nu 3.88GHz ved 1.65 volt og med et Performance DDR333 modul.

RAM hastigheden er taget med udgangspunkt i DDR266 og med en FSB på 259MHz. Ved ikke lige hvor mange MHz det giver på RAM ???? CPU-Z og WCPUID kan ikke vise det, og SiSoft Sandra viser bare (4x 259MHz 1036MHz). Og det er bestemt ikke RAM hastigheden!

Men hvad er RAM hastigheden så????????

39

mandag, 19. maj 2003, 18:58

Din ram hastighed er 2*259=518

Omkring det EPoX mobo du søger kan det fåes og billigere end det abit l***..

http://www.databutikken.com/dk/default.php?artId=EP4PCA3PL

Håber du ka bruge det..

40

mandag, 19. maj 2003, 19:03

hmm link virker ikke lige.. skriv lige til mig på ICQ..

159150992 så er du flink:)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.