1

tirsdag, 15. marts 2005, 21:26

Hej Allesammen.

Har lige købt et ATI Radeon X800 PRO 256 MB DDR3 kort fra Connect 3D.

Når jeg kører meget krævende spil, så "larmer" blæseren på kortet utrolig meget. Desuden ligger temp. på ca. 45-55 grader når jeg spiller over en længere periode. Er det normalt.

En anden ting. Der er fejl i grafikken når jeg kører spillet Farcry (originalt).
Grafikken blander sig sammen nogen gange. (F.eks. vand bliver til græs og farverne overlapper hinanden. Også i Doom 3 har jeg prøvet at der ligesom er en tynd film der flimrer lidt nogen gange. Kører begge spil i max opløsning. Og med den nyeste catalyst driver. Er det kortet der er noget lort.

Har også prøvet Omega driver. Samme resultat

AMD Athlon 64 3200+

2

tirsdag, 15. marts 2005, 21:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af RadeonRules
Hej Allesammen.

Når jeg kører meget krævende spil, så "larmer" blæseren på kortet utrolig meget. Desuden ligger temp. på ca. 45-55 grader når jeg spiller over en længere periode. Er det normalt.

En anden ting. Der er fejl i grafikken når jeg kører spillet Farcry (originalt).
Grafikken blander sig sammen nogen gange. (F.eks. vand bliver til græs og farverne overlapper hinanden. Også i Doom 3 har jeg prøvet at der ligesom er en tynd film der flimrer lidt nogen gange. Kører begge spil i max opløsning. Og med den nyeste catalyst driver. Er det kortet der er noget lort.

kører du med far cry version 1.3???

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

3

tirsdag, 15. marts 2005, 22:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af RadeonRules
Hej Allesammen.

Tør man spørge hvorfor du har startet to ens tråde to vidt forskellige steder..?

4

tirsdag, 15. marts 2005, 22:28

går ud fra det er dette kort,
http://www.hardwareschotte.de/hardware/p…NNECT3D+X800Pro
som er 100% ens med mit, bare med GeCube som leverandør.
samme blæser, samme gpu, samme ram.

dine grader er meget normale under games, men din blæser skulle ikke larme overhovdet, det gør min ikke og har også kun hørt det samme fra alle andre med et X800PRO/XT.

jeg har så sat atitool fan control lidt op (70% ved over 55')

men hvis din blæser virkelig larmer, så er der jo noget galt et sted.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "damp barn" (15.03.2005, 22:29)

5

tirsdag, 15. marts 2005, 23:19

Det med Farcry kunne godt tyde på du ikke bruger patch 1.3

6

onsdag, 16. marts 2005, 11:57

Er ny i branchen. Hvad mener du med Patch. Hvor finder jeg dette. Vil bare have skidtet til at virke uden problemer.

Men tak for svaret alligevel.

AMD Athlon 64 3200+

7

onsdag, 16. marts 2005, 12:02

Det er ikke decideret larm, men den kører utrolig hurtigt. Anyway.

Prøv at give mig de inputs du bruger i ATI Tool.
Under fancontrol altså. Så bruger jeg de samme, og prøver om det virker. For den fjerner godt nok en del luft når der spilles.

AMD Athlon 64 3200+

8

onsdag, 16. marts 2005, 15:53

hvis du slet ikke har opdateret dit farcry, så start nede fra med v1.1
http://farcry.gamesweb.com/downloads.php?ordner_id=14
husk at inst. dem i rækkefølge.

9

onsdag, 16. marts 2005, 16:02

OK. Det vil jeg prøve. Melder lige tilbage

AMD Athlon 64 3200+

10

onsdag, 16. marts 2005, 16:32

Ok håber det hjælper :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.