Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 15. marts 2005, 20:14

Hey Tweakers

Jeg har før spurgt jer til råds, om at få min com til at lade være med at lukke ned efter 10 - 20 min når jeg var inde i et spil. Dette er blevet fixet, men den kører elendigt forhold til hvad den burde. :(
Har engang hørt om at den cpu jeg kører med skulle være noget skrammel, kan dette være problemet :rolleyes: ?

Håber i kan hjælpe

på forhånd tak :)

2

tirsdag, 15. marts 2005, 20:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af lanco
Hey Tweakers

Jeg har før spurgt jer til råds, om at få min com til at lade være med at lukke ned efter 10 - 20 min når jeg var inde i et spil. Dette er blevet fixet, men den kører elendigt forhold til hvad den burde. :(
Har engang hørt om at den cpu jeg kører med skulle være noget skrammel, kan dette være problemet :rolleyes: ?

Håber i kan hjælpe

på forhånd tak :)

Well, hvis du ikke har noget ordentlig køling på din Prescott, kan den sagtens finde på at lukke ned hvis den bliver for varm!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

3

tirsdag, 15. marts 2005, 20:26

Jeg har den samme CPU. Min er socket 478 og den er der ingen problemer med....Nærmest tværtimod. Min kammerat har den samme, dog til socket 775 og den er også fjong.
Så jeg tror ikke det er der problemet ligger.

4

tirsdag, 15. marts 2005, 20:33

Et mere uddybene trådnavn vil måske gi' flere svar !
Kan desværre ikke selv snakke med om Pentium, da jeg kun har haft med AMD's cpu'er at gøre.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.