Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 15. marts 2005, 11:17

Hey allesammen:)

jeg har et asus 6800le... og har fundet en lækker bios til det så den kører alle pipes, vertex samt en hastighed på 450/950..

meen hvad for et program skal jeg bruge til at flashe... helst et der kører i windows...

Tak

ps håber i kommer med hurtige svar

2

tirsdag, 15. marts 2005, 11:36

Du skal nok ikke regne med at den med statsgaranti kan nå op på de hastigheder. Slet ikke på coren. Men hvis det er en BIOS du mangler er det jo mvk tech du skal ind hos for at få en GT eller Ultra BIOS du kan bruge...

3

tirsdag, 15. marts 2005, 11:39

jeg hentede den fra et emne på mtk...

men vil gerne have et link til såån en GT bios :)... og et tool til at flashe med

4

tirsdag, 15. marts 2005, 11:43

Ved ikke om der er kommet et Windows flasher program endnu, det er der nok ikke, så du skal ud i bios og flashe manuelt..

Søg her inde i forummet, der var for noget tid siden en der spurgte om det samme og der kom jeg med en ret grundig guide til hvordan det gøret.. Det var bare for et 6800GT@ultra men fremgangsmåden er den samme...

Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

5

tirsdag, 15. marts 2005, 11:56

nå lige meget .... men skal lige have et link til en gt bios... så er i Sq top nice herinde :D....

6

tirsdag, 15. marts 2005, 16:09

Jeg håber godt du ved hva du har gang i.... Grunden til at kortet kommer højere op er fordi Core for flere v, og timings sikkert er løsnet på rammene.... du skal ikke regne med at kunne ramme 450 mHz på core ;) og rammene kan du heller ikke regne med så meget :)

Hent programmet NiBiTor og Nvflash 446.... Start med at tage en backup af din bios og rediger den til at give kortet 1.3v mod std. 1.2v og se hvor langt du kan komme... hvis du så tør mere kan du smide det op på 1.5v, men det tror jeg du skal passe på med at gøre...

A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

7

tirsdag, 15. marts 2005, 16:47

http://www.mvktech.net/ Der er alt du skal bruge. Men lad være at whine herinde hvis dit kort bryder sammen :dance:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Gom" (15.03.2005, 16:48)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.