Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. marts 2005, 22:01

Hej

Jeg har lige købt mig et Asus N6600GT Top grafikkort til min PC. Mit problem er, at det laver noget grafisk snask ind i mellem. Overfladen på flyene i Flight Simulator 2004 bliver af og til ret underlige, hvor farver og mønstre farer henover overfladen.

Selv Windows XP's egen pauseskræm, 3D Tekst, hvor jeg har valgt reflektion, laver den snask med efter et stykke tid (trækker streger, der dog forsvinder igen).

Er der andre, der har erfaret noget lignende? Jeg har komblet det på følgende maskine:

Motherboard: Asus A7N8X Deluxe
CPU: AMD Athlon XP2000+
RAM: 1,5 Gb
Styresystem: Windows XP Service Pack 2

Jeg har endda hentet de seneste drivere både hos Asus og også fra nVidia, men det hjælper ikke. Er der nogle, der kan fortælle mig, om mit kort er sygt og skal byttes eller om, der er nogle justeringer, jeg skal have set på?

Mit setup:
---------------------------------------------------------
24" iMac:
CPU: Intel Core Duo 3,06 GHz | RAM: 4GB DDR3
GFX: nVidia GeForce 8800 GS | Boot Camp: Windows 7

13" MacBook Alluminium:
CPU: Intel Core Duo 2,4 GHz | RAM: 4GB DDR3
GFX: nVidia GeForce 9400M | Boot Camp: Windows 7
---------------------------------------------------------

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "hh2" (12.03.2005, 22:04)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.