Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. marts 2005, 19:34

ved ikke om nogen af jer har set den 19" medion fladskærm i tdc reklame blad til 1999 kr...

min far snakked om og købe den. men vidste ik helt om den er god nok.
den skal bruges til kontor arbejde og alt det man nu bruger en skærm til, og en lille smugle til spil.

hva siger i til den ?

2

lørdag, 12. marts 2005, 19:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af NiEn
ved ikke om nogen af jer har set den 19" medion fladskærm i tdc reklame blad til 1999 kr...

den skal bruges til kontor arbejde og alt det man nu bruger en skærm til, og en lille smugle til spil.

hva siger i til den ?

altså de fleste skærme (for ikke at sige alle) skulle gerne kunne klare kontor arbejde... men det er ikke just en kvalitet skærm som f.eks hvis du køber en 19" samsung til 3,5k - men som sagt ville den nok sagtens kunne bruges til kontor arbejde

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

3

lørdag, 12. marts 2005, 19:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT

Citeret

Oprindeligt indlæg af NiEn

hva siger i til den ?

altså de fleste skærme (for ikke at sige alle) skulle gerne kunne klare kontor arbejde... men det er ikke just en kvalitet skærm som f.eks hvis du køber en 19" samsung til 3,5k - men som sagt ville den nok sagtens kunne bruges til kontor arbejde

jo men er selve skærmen noget værd og kan det klare at spille lidt.. det jo 25 ms ?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.