Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. marts 2005, 16:10

jeg skal bruge en trådløs router til indendørs brug:D maks pris omkrign de 600 700 kr og så skal jeg bruge 4 netkort til stationærer computer DET SKAL HAVE den bedste kryptering og alt det tis der nogen der kan hjælpe med at finde noget udstyr?

2

lørdag, 12. marts 2005, 16:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af ThoG
jeg skal bruge en trådløs router til indendørs brug:D maks pris omkrign de 600 700 kr og så skal jeg bruge 4 netkort til stationærer computer DET SKAL HAVE den bedste kryptering og alt det tis der nogen der kan hjælpe med at finde noget udstyr?

Linksys WRT54G som router. Den understøtter WPA2, som er nyeste og bedste krypteringsform.

Hvilke andre produkter, der understøtter WPA2 kan du læse her:
http://www.wi-fi.org/OpenSection/certifi…ducts.asp?TID=2

Husk lige på at det er ligemeget hvor meget sikkerhed udstyret understøtter, hvis mulighederne ikke benyttes!

Skjul SSID, sæt MAC-filter på og benyt WPA2.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zulu" (12.03.2005, 16:43)

3

lørdag, 12. marts 2005, 18:49

har du et link til den router?? og måske 4 billige netkort som kan bruge dens kryptering?

4

lørdag, 12. marts 2005, 22:56

ingen der kan give mig et link til den router på edbpriser.dk og gerne med 4 netkort til

5

lørdag, 12. marts 2005, 23:03

Citeret

ingen der kan give mig et link til den router på edbpriser.dk

Hm, du kunne jo selv smutte ind på EDBpriser og finde den under Netværk / Routere ... ?... :boxed:

6

lørdag, 12. marts 2005, 23:05

har kigget men kunne ikke finde den:S den kom ikke frem med det samme navn som han gav:S

7

lørdag, 12. marts 2005, 23:09

Citeret

har kigget men kunne ikke finde den:S den kom ikke frem med det samme navn som han gav:S

Forside > Netværk > Net-Router > Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54G

... Hjælp til selvhjælp ... ;)

btw... Er det bare mig, eller er de der Linksys-routere af den type noget at det grimmeste der er skabt i nyere tid ?... :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (12.03.2005, 23:10)

8

lørdag, 12. marts 2005, 23:23

takker mange gange grillrotte

9

lørdag, 12. marts 2005, 23:25

Citeret

takker mange gange grillrotte

Så lidt ... Personligt fandt jeg dog frem til den ved at skrive "Linksys WRT54G" i søgefeltet på EDBpriser.... Ja, skal lige gnide salt i såret ... :))

10

lørdag, 12. marts 2005, 23:27

det gjorde jeg også så fandt den bare frem til den i forummet men ikke i salg

11

lørdag, 12. marts 2005, 23:30

Citeret

det gjorde jeg også så fandt den bare frem til den i forummet men ikke i salg

Kig længere oppe ... Er ikke for at være belastende ... men så du ved det til en anden gang ... og ja, man skal lige vende sig til den vel ...

12

lørdag, 12. marts 2005, 23:33

OHE der var den:D TAK:D havde sQ ikke lige kigget der oppe :T

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.