Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 11. marts 2005, 22:06

Hvilken mussemåtte er bedst med en MX 1000 overvejer nemlig sådan en..

Hører at den kører dårligt med ICEmat og Steelpad passer det? Hvilken kan i anbefale?

2

fredag, 11. marts 2005, 22:07

Hey der! MIn kører på en icemat og det er total nice :D:D Ved ikke hvor du har hørt den kører dårligt på en icemat, men det er løgn 8)

3

fredag, 11. marts 2005, 22:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Elmdulf
Hey der! MIn kører på en icemat og det er total nice :D:D Ved ikke hvor du har hørt den kører dårligt på en icemat, men det er løgn 8)

Men hører noget med det er glas og det er ikke godt med laser? Har du prøvet andre mussemåtter?? :D

4

fredag, 11. marts 2005, 23:01

andre mussemåtter, så skulle det være mit bord, og så er icematen bedst ;) :D

5

fredag, 11. marts 2005, 23:09

Icemat skodder imo, den LARMER (jeg elsker bare lyden af glas :boxed: )

Jeg bruger selv en Func, dog kan en steelpad også anbefales.

6

fredag, 11. marts 2005, 23:22

Der er mange forskellige editioner.. Kan i ikke linke til den Icemat, func og steelpad på edbpriser som i mener er bedst.

7

fredag, 11. marts 2005, 23:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
Der er mange forskellige editioner.. Kan i ikke linke til den Icemat, func og steelpad på edbpriser som i mener er bedst.

Alle Icemats er lavet af glas i forskellige størrelser og farver
Alle Funcs musemåtter er vist nok ens, men i forskellige farver.

8

fredag, 11. marts 2005, 23:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasmusvn

Citeret

Alle Icemats er lavet af glas i forskellige størrelser og farver
Alle Funcs musemåtter er vist nok ens, men i forskellige farver.

Okay der er et hav.. Forvirret.. :crazyeyes:

9

fredag, 11. marts 2005, 23:38

Hey igen! Bruger denne icemat: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=82967

Angående det med larm.. kommer an på on ice´matten er ren, og om teflonen er god nok!

man kan også få den icemat større hvis det er nødvendigt,, :D

10

lørdag, 12. marts 2005, 00:08

Jeg brugte en Func da jeg havde musen. Dog vil jeg ikke anbefale dig musen til at game med. Mange siger at den er god, og det er for såvidt også rigtigt men den har et seriøst problem:

Når man løfter musen og sætter den ned igen forekommer der en mindre pause før "Markøren tager fat"...

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

11

lørdag, 12. marts 2005, 00:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af søndergård
Jeg brugte en Func da jeg havde musen. Dog vil jeg ikke anbefale dig musen til at game med. Mange siger at den er god, og det er for såvidt også rigtigt men den har et seriøst problem:

Når man løfter musen og sætter den ned igen forekommer der en mindre pause før "Markøren tager fat"...

Det gør mine to nu ikke :]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "rasmusvn" (12.03.2005, 00:10)

12

lørdag, 12. marts 2005, 01:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af søndergård

lyder som om du har en af de første, min har ikke noget der ligner lag på den ene måde eller den anden.
Jeg har lige fået Steelpad S & S og kan kun anbefale den sammen med mx1000 8)
Gamer en del og det kører lækkert.
Den icemat jeg har prøvet larmede en del og så brød jeg mig ikke om den høje kant som håndleddet kommer til at ligge på.
Et lille link : http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=97272

Edit: der følger taske og teflon med

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Johnny" (12.03.2005, 01:39)

13

lørdag, 12. marts 2005, 02:59

Har selv en Steelpad 4D - den er imo suveræn og så er den også billigere end func og Steelpad S&S. Icemat ville jeg aldrig tage, da det der glas - er alt for koldt, at ha' sit håndled liggende på i længden.
Den noget dyrere Steelpad S&S, er en rigtig god gamermåtte i sær til trådløse.

I en tråd for ikke så længe siden "Bedste gamer måtte" lavede jeg et indlæg: http://tweak.dk/forum/thread.php?postid=458518#post458518 hvor der nederst er nogle link til anmelderser og sammenligninger på forskellige måtter. Kig og få evt. svar på nogle af dine spørgsmål. 8)

14

lørdag, 12. marts 2005, 07:30

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91088
Den her ser fin ud.. :D

Jeg aner ikke hvorfor jeg havde en foreskelling om at den gennemsigtige icemat var mega god.

15

lørdag, 12. marts 2005, 11:00

Citeret

Jeg aner ikke hvorfor jeg havde en foreskelling om at den gennemsigtige icemat var mega god.

Den du linker til er lavet af aluminium - kan godt larme og er også rimelige kold, at ha' sit håndled liggende på i lang tid.
Steelpad 4D er absolut at foretrække, da den er lavere (2mm), billigere, støjer mindre og kan bruges til både optisk og kuglemus (2 forsk. sider). Hvis man kun er til optiske mus, så er Steelpad S&S et alternativ. Den er lidt større, også kun 2mm høj, samme materiale som 4D - men dyrere.

16

lørdag, 12. marts 2005, 11:11

Optiske muse kan ikke køre på glas!!!

MEEEN en MX1000 er ikke en optisk mus, den kører med laser og kan derfor GODT kører på glas og sågar spejle

bare lige for at få det på plads ;)

17

lørdag, 12. marts 2005, 11:32

Læs min test af den og få svar på alle jeres spørgsmål! Jeg bruger den på en Func.

Jeg HADER signaturer!

18

lørdag, 12. marts 2005, 12:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Citeret

Den du linker til er lavet af aluminium - kan godt larme og er også rimelige kold, at ha' sit håndled liggende på i lang tid.
Steelpad 4D er absolut at foretrække, da den er lavere (2mm), billigere, støjer mindre og kan bruges til både optisk og kuglemus (2 forsk. sider). Hvis man kun er til optiske mus, så er Steelpad S&S et alternativ. Den er lidt større, også kun 2mm høj, samme materiale som 4D - men dyrere.
S & S er ikke det samme som 4d, den er blevet forbedret og så er der ikke nogen løs undermåtte at bøvle med da den har gummihud på bagsiden :D
Overfladen skulle være blevet optimeret i samarbejde med SK (skulle vist være et ret kendt CS-team)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

19

lørdag, 12. marts 2005, 12:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

MEEEN en MX1000 er ikke en optisk mus, den kører med laser og kan derfor GODT kører på glas og sågar spejle

hvad er det dog for noget pjat ? Jeg har endnu ikke prøvet en mus der ikke kunne køre på en icemat, forskellen fra en icemat og almindelig glas er at det er sandblæst, derfor kan du sagtens bruge optisk mus på icemat...

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SimonSKAT" (12.03.2005, 12:48)

20

lørdag, 12. marts 2005, 12:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

hvad er det dog for noget pjat ? Jeg har endnu ikke prøvet en mus der ikke kunne køre på en icemat, forskellen fra en icemat og almindelig glas er at det er sandblæst, derfor kan du sagtens bruge optisk mus på icemat...

Ukorrekt. Flere af Logitechs optiske mus har ikke virket ordentligt på min Icemat, da lyset går i gennem og derved brydes og kastes forsinket tilbage til sensoren. Læs selv masser om det problem bare evd at google...

Jeg HADER signaturer!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.