1

fredag, 11. marts 2005, 17:39

Hey

Jeg har på fornemmelsen at min pumpe er ved at stå af, da den "skratter" som om den lille magnet køre imod inden i den, så vil jeg lige høre om der er noget jeg kan gøre inden den bliver kasseret ?

Hvis nej...:

Når jeg så skal købe en ny pumpe, skal det så være L20 eller L30 ? det siger mig ikke så meget udover prisforskellen... det er dette sæt jeg har http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=320512 - så vidt jeg kan se ligner min pumpe mest en L30 ...

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

2

fredag, 11. marts 2005, 19:22

Kunne være meget rart med såkaldt Pumpe navn og evt. nr.. Så kan jeg hurtig sige dig om det kan være muligt at lave det såkaldte "Eheim mod" på akslen i pumpen..

Mvh Mads..

3

fredag, 11. marts 2005, 19:30

altså, nu når du siger det så læser jeg bare op fra bagsiden af pumpen:
SEL TZ L20II 230V 50hz 14watt Qmax 700l/h Hmax 135cm
længere nede står der:
lPX8 cl.f 408 p12134

(der tror jeg at jeg fik svar på at det skulle være en L20 hvis jeg skulle have ny)

4

fredag, 11. marts 2005, 19:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
længere nede står der:
lPX8 cl.f 408 p12134

(der tror jeg at jeg fik svar på at det skulle være en L20 hvis jeg skulle have ny)

Mm, tror jeg også - Da det ikke er den såkaldte Eheim pumpe kan "Eheim moddet" ikke laves - Og det vel sænke støjen gravdvist - Så ser ikke anden udvej end ny pumpe - Desværre.. Mvh Mads..

5

fredag, 11. marts 2005, 19:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af sHOIKAW

Citeret

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
længere nede står der:
lPX8 cl.f 408 p12134

Mm, tror jeg også - Da det ikke er den såkaldte Eheim pumpe kan "Eheim moddet" ikke laves - Og det vel sænke støjen gravdvist - Så ser ikke anden udvej end ny pumpe - Desværre.. Mvh Mads..

ok det var lidt ærgeligt, men det er der jo ikke noget at gøre ved, hvis nogen andre har nogen idé'er eller ved om det SKAL være noget andet end en L20 så er i meget velkommne til at bryde ind...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.