Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 11. marts 2005, 15:03

Ja jeg fik lige hamrende meget lyst til at købe et Audigy 2 lydkort.

Styrtede ned på falkoner Alle, der var kun et Value edition til fornuftig pris, så det købte jeg.

Hvad er der at sige?
Dette lydkort er absolut så suverænt at det løgn.
Gik fra Onboard lyd til dette, nok derfor der er en giga forskel, men dejlig lyd der kommer nu. :D

Har også prøvet et Soundstorm som så mange andre, jeg kan altså ikke høre forskel på SS og dette.

Absolut anbefalsesværdigt, Thumps up Creative :hb:

2

fredag, 11. marts 2005, 15:07

De er fede og så absolut et "must have", hvis man fifler med musik....Nemlig :D

3

fredag, 11. marts 2005, 16:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

Styrtede ned på falkoner Alle, der var kun et Value edition til fornuftig pris, så det købte jeg.

Hvad er der at sige?
Gik fra Onboard lyd til dette, nok derfor der er en giga forskel, men dejlig lyd der kommer nu. :D

Har også prøvet et Soundstorm som så mange andre, jeg kan altså ikke høre forskel på SS og dette.

det der value er også identisk med ZS det har bare ikke firewire eneste forskel!

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

4

fredag, 11. marts 2005, 21:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

Hvad er der at sige?

det der value er også identisk med ZS det har bare ikke firewire eneste forskel!

og hvem bruger firewire ikke ;)

5

fredag, 11. marts 2005, 21:13

Ja, Audigy 2 er godty, det har vi fået bekræftet i de seneste 2 år. Dog foretrækker jeg selv Audiotraks lydkort, da jeg synes, at de har en bedre lyd.

6

fredag, 11. marts 2005, 23:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasmusvn
Ja, Audigy 2 er godty, det har vi fået bekræftet i de seneste 2 år. Dog foretrækker jeg selv Audiotraks lydkort, da jeg synes, at de har en bedre lyd .

Lige mine ord. Og så er chancen for problemer med driverne også meget lille - med et Audiotrak-kort.

7

fredag, 11. marts 2005, 23:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasmusvn
Ja, Audigy 2 er godty, det har vi fået bekræftet i de seneste 2 år. Dog foretrækker jeg selv Audiotraks lydkort, da jeg synes, at de har en bedre lyd .

Lige mine ord. Og så er chancen for problemer med driverne også meget lille - med et Audiotrak-kort.

Mine drivere til Audigy og Audigy 2 har nu altid virket fremragende, måske fordi jeg opdaterede dem :)) Ellers virkede det hele ikke særlig godt. Men jeg kan altså bedre lidt Audiotrak, dog gør Creative også et godt job.

8

lørdag, 12. marts 2005, 05:21

Audigy 2 ZS er godt, men Audiotrack er er langt bedre. Faktisk så meget bedre at Creative virkelig skal komme op med noget helt nyt, hvis jeg skal købe deres kort igen.

9

lørdag, 12. marts 2005, 08:14

Da jeg skulle installere vandkøling i min Shuttle skrottede jeg mit Audigy2 lydkort og bruger nu onboard Realtek.
Samtidig skiftede jeg mine Logitech Z-640 speakers ud med de nuværende Creative I-Trigue 3200. Jeg kan sgu ikke høre forskel, men det skyldes måske alderen ?(

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.