Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 10. marts 2005, 12:15

Jeg vil høre, om der er noget tydeligt ydelsestab, når man benytter sig af to monitorer til én computer?

En af mine venner, som spiller WoW, sidder med 2 skærme, når han spiller, og med den ene skærm browser han thottbot osv.

Det er skide smart, og jeg misunder ham sgu.

Så af ren nysgerriged, vil man kunne opleve lag osv. i spil? Nu har jeg jo snakket med min ven om det, jeg vil gerne høre hvad I siger herinde?

Er det hårdere for computeren, når den også skal køre explorer.exe, mens man kører wow.exe?

En helt anden ting, hvordan skal den egentlig tilsluttes? Ved godt det er en meget basal ting, man skulle tro jeg burde vide, men det gør jeg faktisk ikke :)

Jeg har et GF 6800GT i min maskine.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

torsdag, 10. marts 2005, 12:30

ydelses tabet er minimalt :D når det er jeg har to skærme til computeren ser jeg film på den ene og spiller cs:source på den anden :D køre sgu næsten ens så det kan jeg klart råde dig til :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

3

torsdag, 10. marts 2005, 12:33

det kan sq godt betale sig at køre 2 skærme, jeg sidder med fjernsynet og min computer skærm... så køre langt fra las vegas på tv'et og så WoW på comp skærmen, jeg kan ikke mærke forskel

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

4

torsdag, 10. marts 2005, 15:03

Lige et spørgsmål. Hvordan får man sat to skærme til en computer, jeg kan godt finde ud af at få skærmen til at vise det samme billede på begge skærmene, men i siger i spiller wow på den ene og ser film på den anden, hvordan gør man det?

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

5

torsdag, 10. marts 2005, 15:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
Lige et spørgsmål. Hvordan får man sat to skærme til en computer, jeg kan godt finde ud af at få skærmen til at vise det samme billede på begge skærmene, men i siger i spiller wow på den ene og ser film på den anden, hvordan gør man det?

du kan få wow til at kører window mode ;)

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

6

torsdag, 10. marts 2005, 16:45

Der er jo 2 skærm-udgange på et grafikkort. De nye i hvert fald :)

Så er det bare at sætte 2 skærme til, og opsætte drivere, så kører det :)

7

torsdag, 10. marts 2005, 18:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse

Citeret

Ja, men hvad er ideen så med at få to skærme? hvis man alligevel minimere spillet? så kan man jo ligeså godt se det hele på en skærm?

8

torsdag, 10. marts 2005, 18:39

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse

Citeret

Ja, men hvad er ideen så med at få to skærme? hvis man alligevel minimere spillet? så kan man jo ligeså godt se det hele på en skærm?

øøø du forstår ikke i window mod kan du have wow i et ´vindue på den ene skærm og f.eks. msn på den anden skærm

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

9

torsdag, 10. marts 2005, 18:48

Citeret

Du kan gøre det i driveren, eller også kan du lade windows styre det.
Du kan bl.a. udvide dit skrivebord, eller vælge at få vist det samme på begge skærme (klon).

10

torsdag, 10. marts 2005, 18:58

Hvordan vil det virke med et Leadtek GF6800GT?

Mht. tilslutningen. Skal den sættes til, via DVI? Har i forvejen en Samsung SyncMaster 959NF.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Berleburg" (10.03.2005, 19:04)

11

torsdag, 10. marts 2005, 19:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Mht. tilslutningen.

Helt uden problemer.
Der er ikke den store forskel på ATi og Nvidia på det punkt.
Har du ikke en gammel skærm stående, som du kan prøve med?

12

torsdag, 10. marts 2005, 19:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zulu

Citeret

Mht. tilslutningen.

Helt uden problemer.

Nej desværre.

Sidder lidt og kigger på EDBpriser for sjov, efter en billig fladskærm.

Men igen, hvorledes tilslutter man den? Via DVI? Kan se på de ledige udgange på mig kort, at der er en lang port og DVI tilovers. Den skal tilsluttes DVI?

13

torsdag, 10. marts 2005, 19:20

sådan nu har jeg prøvet med min gamle skærm .. må sige det virker rigtig godt. det eneste der er træls er at når man spiller med window mode i wow så kommer der sådan en træls vindue linije oppe i toppen. men det kan man vel vende sig til.

14

torsdag, 10. marts 2005, 19:34

Citeret

sådan nu har jeg prøvet med min gamle skærm .. må sige det virker rigtig godt. det eneste der er træls er at når man spiller med window mode i wow så kommer der sådan en træls vindue linije oppe i toppen. men det kan man vel vende sig til.

I SWG kunne man slå window border fra, set om man kan det?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (10.03.2005, 19:34)

15

torsdag, 10. marts 2005, 19:53

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zulu

Citeret

Mht. tilslutningen.

Helt uden problemer.

Nej desværre.

Sidder lidt og kigger på EDBpriser for sjov, efter en billig fladskærm.

Men igen, hvorledes tilslutter man den? Via DVI? Kan se på de ledige udgange på mig kort, at der er en lang port og DVI tilovers. Den skal tilsluttes DVI?

Fik du ikke en DVI->VGA adapter med til dit grafikkort?
Den sørger for at route det analoge VGA signal til det analoge skærmstik således at du kan bruge to analoge skærme.

16

torsdag, 10. marts 2005, 23:54

Men altså, hvis jeg nu vil have en tft skærm som sekundær. Ved siden af min Syncmaster 959NF. Kan den så ikke være med DVI, og tilsluttes direkte i DVI, mens min primære skærm (den jeg har nu) fortsat kører over VGA indgangen?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.