1

torsdag, 10. marts 2005, 08:55

Jeg så hurtigt kan det gøres :)) Ombyttet en defekt CPU og afsendt samme dag som de modtog min defekte CPU !

Forhandleren er midtdata

Og nej jeg arbejder der ikke selv. Er i et SW firma. Igennem en masse besværligt indkøb igennem det sidste halve år. Endelig er alle mine stumper ankommmet

Kabinet - Antec P160
Bundkort A8N-SLI
CPU - Athlon 64 - 3200 90 NM. (Venter på FX-57)
Grafikkort - Sapphire X850 XT PE
RAM - OCZ EL DDR PC-3200 Platinum Revision 2
PSU - PCPower & Cooling TurboCool 510 ATX

Vandkøling
Dangerden RBX kølehover CPU
Dangerden MAze 4 til chipset
BlackIce Extreme II Radiator (3 * Papts 1200 RPM)
Pumpe AlphaCool Eheim 1000 Station (lydløs)

Det har været et langt sejt træk. Kabinettet er moddet med et stort hul i toppen til radiatoren.
Strømforsyningen er moddet med en "ekstra" 120 MM. 1650 RPM papst blæser.

Efter lang tidss besvær med at få alle dele tilpasset mangler jeg nu kun at montere min nye "ombyttede" CPU. Venter stadig på at FX-57 eller dual core kommer.

Jubii :clap:

Nyt AMD system - under konstruktion

2

torsdag, 10. marts 2005, 11:40

tillykke da :D men vi vil se billeder :D

fordelen er ved MIdtdata at de bytter varen inden producenten har set varen..... men det giver også det at hvis du bor i viborg og afhenter varen får man ikke penge tilbage men KUN TILGODEBEVIS! har jeg været en del sur over når det trodsalt er en internet butik hvor man regner med at reglerne for 14 dages fuldreturret gælder men åbenbart ikke...

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

3

torsdag, 10. marts 2005, 12:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

fordelen er ved MIdtdata at de bytter varen inden producenten har set varen..... men det giver også det at hvis du bor i viborg og afhenter varen får man ikke penge tilbage men KUN TILGODEBEVIS! har jeg været en del sur over når det trodsalt er en internet butik hvor man regner med at reglerne for 14 dages fuldreturret gælder men åbenbart ikke...

De 14 dage er ved fjernsalg.. Men det burde de sådan set allesammen, for 4 uger, som det tar at sende det til østen, er ud over det der kan betegnes som rimelig tid

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

4

torsdag, 10. marts 2005, 12:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af teko

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

De 14 dage er ved fjernsalg.. Men det burde de sådan set allesammen, for 4 uger, som det tar at sende det til østen, er ud over det der kan betegnes som rimelig tid

ved godt det kun er fjernsalg... :D men stadig synes det er lidt plat :D itbutikken og prcdata som også ligger i viborg giver sgu den service derfor jeg ikke køber ved midtdata :D

5

torsdag, 10. marts 2005, 12:39

fik det samme ved ellers udskældte getmore

de byttede mit x800xt pe samme dag de fik det.

det samme gælder
Multimedia Experten

og som regel SHG

6

torsdag, 10. marts 2005, 12:48

Tjah, mit gamle Soltek Motherboard er stadigvæk til "reperation" på fjerde måned..... ;( Måtte købe et nyt Asus, for at have noget der virker i mellemtiden. :boxed:

7

torsdag, 10. marts 2005, 12:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
Tjah, mit gamle Soltek Motherboard er stadigvæk til "reperation" på fjerde måned..... ;( Måtte købe et nyt Asus, for at have noget der virker i mellemtiden. :boxed:

damn hvor er det dog købt :D

er det ikke noget med at efter 6 måneder skal man have sin vare igen?

8

torsdag, 10. marts 2005, 12:49

JepZZZ :D Midt data er klasse :D Vi elsker det firma hehe! Eller det gør jeg :)

9

torsdag, 10. marts 2005, 14:40

Citeret

Hvor gammelt var det? Og desuden klag til forbruger rådet, for det er laaangt ud over det de kan tillade sig! Egentlig bør du have kompensation for det du har købt i mellemtiden.. Men klag til fbr! For det er da helt ude i skoven!

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

10

torsdag, 10. marts 2005, 15:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af OC Canterwood
Jeg så hurtigt kan det gøres :)) Ombyttet en defekt CPU og afsendt samme dag som de modtog min defekte CPU !

Forhandleren er midtdata

Og nej jeg arbejder der ikke selv. Er i et SW firma. Igennem en masse besværligt indkøb igennem det sidste halve år. Endelig er alle mine stumper ankommmet

Kabinet - Antec P160
Bundkort A8N-SLI

Vandkøling

Det har været et langt sejt træk. Kabinettet er moddet med et stort hul i toppen til radiatoren.

Efter lang tidss besvær med at få alle dele tilpasset mangler jeg nu kun at montere min nye "ombyttede" CPU. Venter stadig på at FX-57 eller dual core kommer.

Jeg så lige det du skrev.. Du skriver BlackIce Extreme II Radiator (3 * Papts 1200 RPM)
Men II'eren er jo kun til 2x blæsere..
Er det så en Dual radi eller triple??

Er det den alm. du har købt eller det den gode udgave der er tykkere og kan fjerne mere varme?

11

torsdag, 10. marts 2005, 15:57

Nice! Jeg har også haft en sådan oplevelse, dette var dog med SHG ;)... 1 dag - det er bare helt perfekt :D..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

12

torsdag, 10. marts 2005, 16:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Oprindeligt indlæg af OC Canterwood

Forhandleren er midtdata

Kabinet - Antec P160
Bundkort A8N-SLI

Vandkøling

Jeg så lige det du skrev.. Du skriver BlackIce Extreme II Radiator (3 * Papts 1200 RPM)

Er det den alm. du har købt eller det den gode udgave der er tykkere og kan fjerne mere varme?

Black ICE Pro = Den tynde.

Black ICE Xtreme = Den tykke :evil: .

Kan være han kører Push Pull.

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

13

torsdag, 10. marts 2005, 16:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af teko

Citeret

Hvor gammelt var det? Og desuden klag til forbruger rådet, for det er laaangt ud over det de kan tillade sig! Egentlig bør du have kompensation for det du har købt i mellemtiden.. Men klag til fbr! For det er da helt ude i skoven!

Nu har jeg normalt fine erfaringer med netop denne butik, som jeg skal lade være unævnt. Men dette er også lige ved at kamme over. Den eneste grund til jeg tager det roligt er, at jeg jo har noget der virker og at de sikkert er villige til at give mig et par gode handler på denne konto. Og man står jo altid liiiiiige og skal bruge en eller anden dims.

14

torsdag, 10. marts 2005, 18:08

Hvor katten har du fået et Sapphire x850xt pe fra?

15

tirsdag, 15. marts 2005, 20:40

Jubii :clap:[/quote]

Er det den alm. du har købt eller det den gode udgave der er tykkere og kan fjerne mere varme?[/quote]

Svar:

Jeg 3 gange papst. 2 i toppen der suger. en en i bunden der blæser op. Altså den kører push/pull med den i toppen. Den sidste var det desværre ikke plads til. Da min fancontroller har højere prioritet. Det kører kun ca. 1000 RPM. Glemte lige et DangerDen DualBay Res. og en DVD brænder. Så der er fyldt pænt op......

Ja Xtreme er den tykke .......

Damm bundkortet er lige sendt til RMA. Det viste sig at være defekt og ikke CPU, men så fik jeg da end bedre Stepping :]

16

tirsdag, 15. marts 2005, 20:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af mag|c
Hvor katten har du fået et Sapphire x850xt pe fra?

Midtdata :)) Jeg fik den først der kom til DK for ca. 1.5 måned siden........

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.