Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. marts 2005, 17:51

Topic siger vist det hele ... " Dual-SIM på en Nokia 6230 " .... Ingen forhandlere i DK der sælger en løsning på det område ? ...

3

onsdag, 9. marts 2005, 18:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af GiZzZa
Jo.. Prøv denne!

http://www.2mobil.dk/

Prøvede den tidligere, men de havde ikke en løsning til en Nokia 6230 ... X(

4

onsdag, 9. marts 2005, 18:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Jo.. Prøv denne!

http://www.2mobil.dk/

Prøvede den tidligere, men de havde ikke en løsning til en Nokia 6230 ... X(

Hmm.. okay desværre så...

5

onsdag, 9. marts 2005, 18:44

Ja, desværre ... Er sgu træt af at rende rundt med to telefoner hele tiden ... :(

6

onsdag, 9. marts 2005, 18:49

Du kan sælge den ene til mig? :T

7

onsdag, 9. marts 2005, 18:52

Citeret

Du kan sælge den ene til mig? :T

Det løser jo så ikke problemet med at have to SIM-kort i en telefon på én gang ... ;)

Gider at skille telefonen ad når jeg skal skifte SIM ... Der må sgu være lavet en Dual-SIM-fætter til Nokia 6230 ... som sælges i Danmark ...

8

torsdag, 10. marts 2005, 16:34

Ingen der kender en løsning ? ... Er allerede træt af at skifte SIM-kort nu når jeg kun gider bruge én telefon ... :O

9

torsdag, 10. marts 2005, 16:37

Micro dual SIM-kort

- Passer til alle mobil telefoner
- Man skal klippe i sine simkort. Detaljert vejledning om dette bliver leveret med produktet
- Passer perfekt ind i SIM-kort holderen

Pris: 139,00 DKK

der er det dA?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

10

torsdag, 10. marts 2005, 17:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
Micro dual SIM-kort

- Passer til alle mobil telefoner
- Man skal klippe i sine simkort. Detaljert vejledning om dette bliver leveret med produktet
- Passer perfekt ind i SIM-kort holderen

Pris: 139,00 DKK

der er det dA?

Den tænkte jeg også på, men da det ene kort er firma-telefon, så går det sgu ikke at jeg klipper i det ... :O

11

torsdag, 10. marts 2005, 17:33

Hm, fandt en løsning i UK ... men puha en pris ... 8o

www.2-phones-in-1.com/english/products/d…pter_type_8.htm

Prisen er incl. fragt til DK ... meen ... :boxed:

PS. Kan godt li at prisen for den DUAL-SIM alene er 17,99 £ ... men med fragt til danmark, så er den samlede pris 16,44 £ .... :))

12

lørdag, 12. marts 2005, 22:06

Hm... Bestilte den Dual-Fætter i torsdags, men har ikke fået noget pr email fra forhandleren. Kun en "Transaction Confirmation" fra VISA ... Så forhandleren har fået et "grønt lys" fra VISA ... Hm, kan være de sov om fredagen ... :crazyeyes:

De må sgu godt lige få fingeren ud der ovre i england ... *G* :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.