Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 7. marts 2005, 17:41

Ja nu starter jeg en ny tråd vil gerne vide hvilken der er bedst.
Jeg har en mx 1000 mus og har kigget en del på Steelpads S & S

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

2

mandag, 7. marts 2005, 17:46

1. fUnc 1030
2. SteelPad 4D
3. SteelPad QcK+
4. Icemat

Det er min liste over musemåtter, der passer mig bedst. Har prøvet dem alle, og fUnc er IMO den mest "glatte". Jeg har desværre ikke prøvet S&S, men jeg går ud fra at det er samme materiale som SteelPad 4D.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

3

mandag, 7. marts 2005, 17:49

steelpad s&s ROXER MAXXXX og med min MX510 behøver jeg ingen teflon :P :P :P :P :P :P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "why" (07.03.2005, 17:50)

4

mandag, 7. marts 2005, 17:57

1. Ege-træ.
2. Bøge-træ.
3. Fyr-træ.
4. Spån-plade.
5. Gips-plade.
6. Aqua cover

... ej... *G* :))

Nogle fortrækker Steelpad ... Nogle fortrækker Func ... Nogle fortrækker Icemat ... Nogle fortrækker noget helt fjerde .... Sådan er det jo ...

5

mandag, 7. marts 2005, 18:51

Jeg vil sige icemat, ene og alene af den grund at man kan bruge den i flere år og overfladen bliver aldrig slidt og ændrer sig i forhold til alle andrer mussemåtter.

6

mandag, 7. marts 2005, 18:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af snow
Jeg vil sige icemat, ene og alene af den grund at man kan bruge den i flere år og overfladen bliver aldrig slidt og ændrer sig i forhold til alle andrer mussemåtter.

Hmm jeg har et icemat black 2nd edition, og syns ikk de er så fede som folk ellers gik og sagde da jeg købte...
Og syns os min blevet "slidt" der hvor min mus er mest....den er mørkere og mere blank li der....højst besynderligt..............

Hvis jeg havde pengene ville jeg sikkert købt noget andet...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

7

mandag, 7. marts 2005, 18:57

Smag og behag. Hvis du har nogen venner med forskellige musemåtter så prøv hos dem, for det er meget forskelligt hvad folk finder bedst.

Er utroligt glad for min SteelPad 4D, omend den er blevet en del slidt.

8

mandag, 7. marts 2005, 19:01

Icemat og Razer eXact Mat synes jeg er fine måtter :]

Noget med X :clap:

9

mandag, 7. marts 2005, 19:01

Uden at blinke Steelpad S&S... icemat stinker og larmer som ind i helvede selv med skatez på

BTW.. Fik min s&s gratis :)) (Tak SK|wihMp) :D

HEJ VEN

10

mandag, 7. marts 2005, 19:07

jeg har en 4D som jeg er meget glad for men den er meget slidt :rolleyes:
Jeg syntes at icemat stinker har prøvet den.
jeg kunne godt tænke mig at høre om folk der har har prøvet nogen forskellige evt. Steelpad 4D VS. S & S

11

mandag, 7. marts 2005, 19:52

Er meget glad for min Steelpad 4D, som jeg gav 150 for ca. 1 år siden. Kan slet ikke forstå, hvordan nogen kan slide deres 4D op. Må vist være noget med, at de maser musen rundt på måtten. :rolleyes:
Man kan dårligt nok ane, at jeg har brugt min. Og jeg bruger den meget hver eneste dag. Både til spil og andet alm. arbejde. 8)

13

mandag, 7. marts 2005, 19:55

Viva la fUnc. :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

14

mandag, 7. marts 2005, 20:13

VIVA La S&S...

Johnny her er to grunde til at købe S&S:

1) Den er udviklet i samarbejde med Det gamle SK og Nuvenrænde NiP cs hold der er blandt vardens aller aller bedste og mest krævende gamere...

2) Langt de flete af de bedste gamere i verden spiller med den fordi den er monster præcis og den er lav...

så hvis du vil have fat i den ultimative gamer mousespad så må valget falde på en S&S

HEJ VEN

15

mandag, 7. marts 2005, 20:30

Er S&S ikke lavet af metal og derfor mega kold.....
På den anden side har man 4D som er af plastic og næsten ligeså god, men mere behaelig og billigere!!!

Asus A8N-se
AMD64 3000+
2*1GB Kingston Value
Geforce FX5500

16

mandag, 7. marts 2005, 20:31

fUnc
Har prøvet diverse Icemat og steelpads og de kommer ikke i nærheden af fUnc

17

mandag, 7. marts 2005, 20:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee
VIVA La S&S...

Johnny her er to grunde til at købe S&S:

1) Den er udviklet i samarbejde med Det gamle SK og Nuvenrænde NiP cs hold der er blandt vardens aller aller bedste og mest krævende gamere...

2) Langt de flete af de bedste gamere i verden spiller med den fordi den er monster præcis og den er lav...

så hvis du vil have fat i den ultimative gamer mousespad så må valget falde på en S&S
Se det var jo det jeg ville høre :D
Ved du om der er forskel på SK-modellen og den gamle ud over det SK-tag der sidder på :rolleyes:

18

mandag, 7. marts 2005, 21:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af supertyv2
Er S&S ikke lavet af metal og derfor mega kold.....
På den anden side har man 4D som er af plastic og næsten ligeså god, men mere behaelig og billigere!!!

Nope den er også lavet af en slags plastic. De er begge lavet i samme materiale.
Forskellen er formen og størrelsen, som forskellig på de 2 modeller. + at der er en prisforskel på ca 100 kr. (4D som den laveste)

Steelpad 4D har 2 overflader, en som er nubret (optisk) og en meget fin overflade (kuglemus).
For at den skal ligge sikkert fast på bordet, følger der en skridsikker måtte med.

På Steelpad S&S måtten, er der kun en side af måtten man kan bruge og bagsiden er blevet påsprøjtet samme skridsikre materiale. Som betyder at måtten suger sig fast til bordet og man kan kaste musen rundt på måtten uden at den rykker sig.

(4D øverst)

Link til vores egen test her på tweak.dk: http://www.tweak.dk/tests2.php?id=415
og link til en sammenligning af Icemat, Steelpad 4S, 4 D og Steelpad S&S
ITzonen's test: http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse…ewid=786&page=1

19

mandag, 7. marts 2005, 21:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin
Er meget glad for min Steelpad 4D, som jeg gav 150 for ca. 1 år siden. Kan slet ikke forstå, hvordan nogen kan slide deres 4D op. Må vist være noget med, at de maser musen rundt på måtten. :rolleyes:
Man kan dårligt nok ane, at jeg har brugt min. Og jeg bruger den meget hver eneste dag. Både til spil og andet alm. arbejde. 8)

jeg har også lige skiftet tilbage til min steel 4d.. have icemat før.. steel 4d er sku nice og så er den ik skide kold :D

20

mandag, 7. marts 2005, 22:23

Jeg har haft fUnc, 4D, S&S og QcK. Steelpad S&S var klart den bedste måtte jeg havde haft indtil jeg købte QcK. QcK er omtrent lige så hurtig som S&S (testede i cs ved at måle grader) og 1.5cm længere. Og desuden er QcK meget mere behagelig end S&S, da den er lavet af stof, og så larmer den ikke hvis der skulle ligge lidt skidt. Den kræver heller ikke teflon, som plastik gør for optimal ydelse.

· Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
· ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
· OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
· Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
· Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
· Corsair HX620W
· Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
· Creative Audigy 2 ZS
· Samsung SyncMaster 959NF 19"

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.