Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 16. maj 2003, 12:39

Citeret

Originally posted by supahmuN_
edgarBaba, hvis du lige ligger mærke til at hans sagde han havde droppet ebug.de.. check den side.. og se hvor meget du kan spare på gfx kort
undskyld men jeg tror ikke jeg forstår hva du mener

embedded systems enthusiast

22

fredag, 16. maj 2003, 12:40

Citeret

Originally posted by EdgarBaba
Griller>> Hvorfor køber du ikke bare sapphire...

http://forcom.be/index.php?page=productdetails&aid=686

€387 ~ 2900kr

Det kan ikke betale sig.... Kortet koster kun et par hundrede mere i DK.... Der skal være penge at spare før jeg gider købe i udlandet...

23

fredag, 16. maj 2003, 12:42

Citeret

Originally posted by Blueshift

Citeret

€387 ~ 2900kr

ØHHH hvorfor så ikke vælge dette istedet Sapphire 9700pro til ca. 2400

Ja, det er jo en god pris.... Men de SKAL tage mod VISA hvis jeg skal handle i udlandet.... Gider sgu ikke alt det bøvl med forhandlerne når det er overførsel...

24

fredag, 16. maj 2003, 12:46

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

€387 ~ 2900kr

Det kan ikke betale sig.... Kortet koster kun et par hundrede mere i DK.... Der skal være penge at spare før jeg gider købe i udlandet...
det var mest for at illustrere at det ikke kunne betale sig at købe ukendt når man kan få det kvalli til en billigere penge..

jeg ville nok købe et ati kort til $350 ~ 2300kr...@excaliber

de tager visa

25

fredag, 16. maj 2003, 12:55

Citeret

Originally posted by Xe|meX
Det er da ikke ret godt det kort....
Grill køb et sapphire, har et 9700np som kan køre stabilt ved 330 på core og 312.75 på ram, på min 1700+ @ 2.08 mhz får jeg små 14500 3dmark :]
hvis jeg køre den op på 2.2 får jeg 16000 :evil:

Tja... 3Dmark siger mig nu ikke en skid, men du har ret i at Sapphire kortet er godt og det bliver vel også noget i den retning når jeg tager mig sammen til at finde en ordenlig forhandler. Har sgu haft nogle problemer med leveringen af de forskellige dele, så jeg trænger lige til at fyre noget damp af før jeg bestiller videre. *G*

26

fredag, 16. maj 2003, 13:12

Citeret

det var mest for at illustrere at det ikke kunne betale sig at købe ukendt når man kan få det kvalli til en billigere penge..

de tager visa

Til den pris kan man få et Sapphire næsten.... og jeg kender ikke det mærke du foreslår det....

27

fredag, 16. maj 2003, 13:14

Citeret

Citeret

de tager visa

Til den pris kan man få et Sapphire næsten.... og jeg kender ikke det mærke du foreslår det....
Det er hos excaliber du kan købe det.. :D kortet er ati..

28

fredag, 16. maj 2003, 13:17

Citeret

Okey. Fint..... Nu er det dog butikken jeg ikke kender. *GG* :D

29

fredag, 16. maj 2003, 13:22

Citeret

Citeret

http://www.excaliberpc.com/ - den mest kendte i usa

30

fredag, 16. maj 2003, 13:24

Citeret

Citeret

Citeret

http://www.excaliberpc.com/ - den mest kendte i usa

*LOL*... Så forstår jeg bedre at jeg ikke kender dem. Handler sgu ikke i USA..... SLET IKKE til den pris !!...

Troede du snakkede om en forhandler i EU.... For så er prisen mere passende..... Til den pris kan man jo få et 9700 PRO i EU !!!!!! :D

31

fredag, 16. maj 2003, 13:27

Ja, det kan godt være, men det er en god forhandler.bedre end ebug i hvert fald... :D og dollar'en er ustabil, så man kan spare en del på at være taktisk...

32

fredag, 16. maj 2003, 13:31

Citeret

Ja, det kan godt være, men det er en god forhandler.bedre end ebug i hvert fald... :D og dollar'en er ustabil, så man kan spare en del på at være taktisk...

Tror sgu efterhånden at alle er bedre end EBUG. Jeg er ihvertfald skuffede over dem. Næste gang bliver det en VISA-forhandler, men dem findes jo også en del af i EU...

Det med at handle i USA skal der fandme være STOR forskel i prisen før det er det værd.... Meget stort for hvis pakken bliver snuppet i tolden, så kommer det til at koste en hel del mere end produktet eller vil gøre.... ;)

33

fredag, 16. maj 2003, 13:37

Citeret

Citeret

Tror sgu efterhånden at alle er bedre end EBUG. Jeg er ihvertfald skuffede over dem. Næste gang bliver det en VISA-forhandler, men dem findes jo også en del af i EU...

Det med at handle i USA skal der fandme være STOR forskel i prisen før det er det værd.... Meget stort for hvis pakken bliver snuppet i tolden, så kommer det til at koste en hel del mere end produktet eller vil gøre.... ;)
hva med 9800pro til 3,6k i eu??? kan det bruges

34

fredag, 16. maj 2003, 13:41

Citeret

Hva med 9800pro til 3,6k i eu??? kan det bruges

For dyrt.... Kortet er ikke så meget værd i forhold til 9700 PRO efter min mening....

Hvis kortet nu var de ~60% bedre end 9700PRO-versionen som prisen nu er højere så ville det være noget andet.... Det er det jo så bare ikke desværre...

35

fredag, 16. maj 2003, 13:42

Citeret

Citeret

For dyrt.... Kortet er ikke så meget værd i forhold til 9700 PRO efter min mening....

Hvis kortet nu var de ~60% bedre end 9700PRO-versionen som prisen nu er højere så ville det være noget andet.... Det er det jo så bare ikke desværre...
nå nej, du bencher ikke.. sry glemt det. eller tror jeg mc marketing er det bedste bud

36

fredag, 16. maj 2003, 13:48

Citeret

Citeret

Citeret

nå nej, du bencher ikke.. sry glemt det. eller tror jeg mc marketing er det bedste bud

Joh, det gør jeg da. Jeg lever bare ikke som nogen efter hvad 3Dmark siger da det ville være rimelig åndssvag. Men kortet er jo heller ikke ~60% bedre på det område i forhold til sin forgænger, så det betyder jo stadig at man får mere for pengene i 9700P-versionen...

37

fredag, 16. maj 2003, 13:54

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Joh, det gør jeg da. Jeg lever bare ikke som nogen efter hvad 3Dmark siger da det ville være rimelig åndssvag. Men kortet er jo heller ikke ~60% bedre på det område i forhold til sin forgænger, så det betyder jo stadig at man får mere for pengene i 9700P-versionen...
du har ret.. men hvis man oc'er kan man få en del mere ud af 9800pro.. regner med at hvis jeg skal have det skal jeg ramme mindst 500mhz på kernen.. så begynder det at trække fra

38

fredag, 16. maj 2003, 13:59

Citeret

Du har ret.. men hvis man oc'er kan man få en del mere ud af 9800pro.. regner med at hvis jeg skal have det skal jeg ramme mindst 500mhz på kernen.. så begynder det at trække fra

Tja... Personligt kunne jeg nu nok aldrig finde på et købe det kort. Jeg vil have mere for pengene, så de vil blive brugt på et område hvor jeg kan se en forskel og ikke det mindste mærke det. Det der med at bare kunne få et højt tal siger mig nu ikke det helt store hvis jeg ikke tydeligt kan mærke forskellen som så i denne sammenligning skulle være mindst 60% bedre...

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

0

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.