Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 26. februar 2005, 13:21

Yauw, sidder og tænker ¨på at få mig et nyt lyd system til computeren..

Men ved ikk så meget om det.. så her er hva jeg gerne vil finde

5.1 surround

En meget god bass som er kraftig og ikke lyder af lort..

Prisen må gerne holde sig under 1000kr ...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

2

lørdag, 26. februar 2005, 13:51

Uden dog personligt at have hørt dette sæt, så vil jeg alligevel anbefale Logitech's X 530 som bedste køb under 1.000,-EDB Prisers link til Logitech X 530 ,- dette vil jeg gøre alene på grundlag af de fremragende anmelderser som dette sæt har fået (det jo nærmest Jesus' genopstandelse i højtaler form! :D )

... og så er prisen på små 500,- vel heller ikke helt uden betydning.

DeCay

3

lørdag, 26. februar 2005, 14:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af DeCay
Uden dog personligt at have hørt dette sæt, så vil jeg alligevel anbefale Logitech's X 530 som bedste køb under 1.000,-EDB Prisers link til Logitech X 530 ,- dette vil jeg gøre alene på grundlag af de fremragende anmelderser som dette sæt har fået (det jo nærmest Jesus' genopstandelse i højtaler form! :D )

... og så er prisen på små 500,- vel heller ikke helt uden betydning.

DeCay

Jaa de ser jo herlige ud :P kigger li nærmere hehe

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

4

lørdag, 26. februar 2005, 16:03

Jeg mener at hvis du skal holde dig til noget godt bass, jaaa... så vil jeg selv foretrække Creative!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.