Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Men nogen der kan sige noget om det?
- Der er en ting jeg ikke fatter hvis kabinettets forside.. De mange pladser kan de bruges til både De Diskette drev og CD Drev?
Ser ud som om man kan sætte en af delene i hver af ''blokene''
Vil bare gerne hør´ jeres erfaringere med det, hvis i har det :
det bliver vist nederst på siden du selv linkede til... der kan du se til diskette drevene bliver der sat en lille ekstra plade i...
EDIT: måske lidt dårligt forklaret, men altså nederst på den side du linkede til, der demonstrere de hvordan og hvor de forskellige drev's skal puttes i
Signatur billedet er slettet da det ikke virker
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SimonSKAT" (26.02.2005, 16:56)
jeg er ikke så vild med kabinettet... jeg er blevet lidt træt af thermaltake kabinetter, efter jeg har haft lanfire modellen, men jeg er da helt sikker på du bliver glad for det...
Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
jeg er ikke så vild med kabinettet... jeg er blevet lidt træt af thermaltake kabinetter, efter jeg har haft lanfire modellen, men jeg er da helt sikker på du bliver glad for det...
Ja jeg sidder med et LAN fucking FIRE li nu....MEGET træt af det....alt for lille *hehe*...kigger os på nogle andre for tiden...
Men det kabinet der ser nu nice ud...hvis man li propper lidt vandkøling i og lidt gejl/lys så ska det nok bli nice :=)
Ja jeg sidder med et LAN fucking FIRE li nu....MEGET træt af det....alt for lille *hehe*...kigger os på nogle andre for tiden...
Men det kabinet der ser nu nice ud...hvis man li propper lidt vandkøling i og lidt gejl/lys så ska det nok bli nice :=)
Yeps der er huller til vand. Gider du sende billedere af lan fire, en af mine venner er intra i et sådan kabi.
Du vil simpelthen have større? jeg synes også hurtigt det blev meget rodet, men der var nu altid plads til det hele i det... hehe...
Vil ha et MEGET større
Mine ledninger osv ligger sku i en stor klump oppe øverst ved psu'en ( ikk sundt... )
Det ser skam fint ud.. Thermaltake plejer at proppe nogen meget nice features i. Det er der ihvertfald på min Xaser III - den eneste ulempe, er at når man først bliver træt af et så premodded kabi, er der ikk rigtigt noget man ka gøre, andet end at købe et nyt. Sys fx at mit er blevet kedeligt at se på, men der er ikk rigtigt så meget at lave ved det..
MacBook Pro 15" OS X Mountain Lion PowerMac G4 Cube OS X Tiger Stationær Windows 8 Pro Server Windows Server 2012 Internet Yousee 50/5 Mbit
----------------------------------- Websitehttp://www.gruset.dk - WordPress Websitehttp://www.gruset.com - Drupal
Oprindeligt indlæg af Grus
Det ser skam fint ud.. Thermaltake plejer at proppe nogen meget nice features i. Det er der ihvertfald på min Xaser III - den eneste ulempe, er at når man først bliver træt af et så premodded kabi, er der ikk rigtigt noget man ka gøre, andet end at købe et nyt. Sys fx at mit er blevet kedeligt at se på, men der er ikk rigtigt så meget at lave ved det..
lige præcis hvad jeg mener... når man først bliver træt af det er der ikke noget at gøre, man kan dårligt modde det mere, ellers skal man ud i ekstremerne
Du vil simpelthen have større? jeg synes også hurtigt det blev meget rodet, men der var nu altid plads til det hele i det... hehe...
Vil ha et MEGET større
Mine ledninger osv ligger sku i en stor klump oppe øverst ved psu'en ( ikk sundt... )
Oprindeligt indlæg af HuleFanden
Okay bare for at se hvordan det ser ud når det er i brug med drev osv bundkort monteret.. Har kun set det på Thermaltakes HP.
oK hehe...li nu er vindue blæseren og den røde i fronten slukket da jeg ikk har behov for dem...og så er "blæser controllen" også slukket...Ka da godt li fyre op for et billede....hvor kan man ligge billeder op på nettet?? Altså uden max kb. limit..