Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 26. februar 2005, 01:51

Synes dette ser spædene ud:
http://thermaltake.com/xaserCase/armor/v…a/va8000swa.htm

http://www.shg.dk/link.asp?page=/htmlfiles/butik.htm

Men nogen der kan sige noget om det?
:D
- Der er en ting jeg ikke fatter hvis kabinettets forside.. De mange pladser kan de bruges til både De Diskette drev og CD Drev?
Ser ud som om man kan sætte en af delene i hver af ''blokene'' ;)

Vil bare gerne hør´ jeres erfaringere med det, hvis i har det ::D

2

lørdag, 26. februar 2005, 15:09

Op igen.

3

lørdag, 26. februar 2005, 16:02

Sys bare den er LÆKKER!

Billedet siger det hele... mon ikk de har overdrevet det lidt? :boxed:

4

lørdag, 26. februar 2005, 16:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af GiZzZa
Sys bare den er LÆKKER!

Billedet siger det hele... mon ikk de har overdrevet det lidt? :boxed:

Men jeg er i tvivl, de pladser foran kan der både sidde CD Dreve eller De mindre (Diskette)..?? :D

5

lørdag, 26. februar 2005, 16:45

det bliver vist nederst på siden du selv linkede til... der kan du se til diskette drevene bliver der sat en lille ekstra plade i...

EDIT: måske lidt dårligt forklaret, men altså nederst på den side du linkede til, der demonstrere de hvordan og hvor de forskellige drev's skal puttes i

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SimonSKAT" (26.02.2005, 16:56)

6

lørdag, 26. februar 2005, 16:59

Så Diskette drevne sættes ind i den der Gennem gennemsigtige ting.

Og CD Drevene sættes i ved man fjerne den gennemsigtige ting..

Rigtigt?

7

lørdag, 26. februar 2005, 17:01

så vidt jeg kan forstå på den lille "film" så ja... men hvis du vælger at købe det kommer der jo en manual med og så burde det være lige til...

8

lørdag, 26. februar 2005, 17:02

Okay, synes du ikke det er sygT? :D

EDIT: Virkelig ikke nogen der har det?

Evt nogle der kan linke til et der er i brug og montereT? :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (26.02.2005, 17:03)

9

lørdag, 26. februar 2005, 17:04

jeg er ikke så vild med kabinettet... jeg er blevet lidt træt af thermaltake kabinetter, efter jeg har haft lanfire modellen, men jeg er da helt sikker på du bliver glad for det...

10

lørdag, 26. februar 2005, 17:25

Jeg mangler penge så er ikke bestilt.

11

lørdag, 26. februar 2005, 17:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
jeg er ikke så vild med kabinettet... jeg er blevet lidt træt af thermaltake kabinetter, efter jeg har haft lanfire modellen, men jeg er da helt sikker på du bliver glad for det...

Ja jeg sidder med et LAN fucking FIRE li nu....MEGET træt af det....alt for lille *hehe*...kigger os på nogle andre for tiden...

Men det kabinet der ser nu nice ud...hvis man li propper lidt vandkøling i og lidt gejl/lys så ska det nok bli nice :=)

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

12

lørdag, 26. februar 2005, 17:29

Du vil simpelthen have større? jeg synes også hurtigt det blev meget rodet, men der var nu altid plads til det hele i det... hehe...

13

lørdag, 26. februar 2005, 17:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Deuce313

Citeret

Ja jeg sidder med et LAN fucking FIRE li nu....MEGET træt af det....alt for lille *hehe*...kigger os på nogle andre for tiden...

Men det kabinet der ser nu nice ud...hvis man li propper lidt vandkøling i og lidt gejl/lys så ska det nok bli nice :=)

Yeps ;) der er huller til vand. Gider du sende billedere af lan fire, en af mine venner er intra i et sådan kabi.

EDIT: Jeg blev Tweaker.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (26.02.2005, 17:31)

14

lørdag, 26. februar 2005, 17:31

Citeret

Du vil simpelthen have større? jeg synes også hurtigt det blev meget rodet, men der var nu altid plads til det hele i det... hehe...

Vil ha et MEGET større :P

Mine ledninger osv ligger sku i en stor klump oppe øverst ved psu'en ( ikk sundt... )

Så det ser derfor ikk særlig "case mod" agtigt ud :P

EDIT: http://www.thermaltake.com/xaserCase/lanfire/vm2000a.htm sådan et der

EDIT 2: Har udskiftet de originale blæsere med en grøn bagerst, grøn i vinduet, mulit i anden side, og rød i fronten nederst ;)

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "JuiCe" (26.02.2005, 17:33)

15

lørdag, 26. februar 2005, 17:34

Det ser skam fint ud.. Thermaltake plejer at proppe nogen meget nice features i. Det er der ihvertfald på min Xaser III - den eneste ulempe, er at når man først bliver træt af et så premodded kabi, er der ikk rigtigt noget man ka gøre, andet end at købe et nyt. Sys fx at mit er blevet kedeligt at se på, men der er ikk rigtigt så meget at lave ved det..

MacBook Pro 15" OS X Mavericks
PowerMac G4 Cube OS X Tiger
Stationær Windows 8.1 Pro
Server Windows Server 2012
Internet Yousee 80/40 Mbit
-----------------------------------
Website http://www.gruset.dk - WordPress
Website http://www.gruset.com - Drupal

16

lørdag, 26. februar 2005, 17:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Grus
Det ser skam fint ud.. Thermaltake plejer at proppe nogen meget nice features i. Det er der ihvertfald på min Xaser III - den eneste ulempe, er at når man først bliver træt af et så premodded kabi, er der ikk rigtigt noget man ka gøre, andet end at købe et nyt. Sys fx at mit er blevet kedeligt at se på, men der er ikk rigtigt så meget at lave ved det..

lige præcis hvad jeg mener... når man først bliver træt af det er der ikke noget at gøre, man kan dårligt modde det mere, ellers skal man ud i ekstremerne

17

lørdag, 26. februar 2005, 17:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Deuce313

Citeret

Vil ha et MEGET større :P

Mine ledninger osv ligger sku i en stor klump oppe øverst ved psu'en ( ikk sundt... )

Så det ser derfor ikk særlig "case mod" agtigt ud :P

EDIT: http://www.thermaltake.com/xaserCase/lanfire/vm2000a.htm sådan et der

EDIT 2: Har udskiftet de originale blæsere med en grøn bagerst, grøn i vinduet, mulit i anden side, og rød i fronten nederst ;)

Kender det, men ka du ta billede af hvordan dit ser ud.

18

lørdag, 26. februar 2005, 17:41

Hehe ser faktisk ud som nyt...

Så der er ikk nogen grund til at finde kamera frem osv osv...

hvorfor?

Tweak.dk på Facebook

19

lørdag, 26. februar 2005, 17:42

Okay bare for at se hvordan det ser ud når det er i brug med drev osv bundkort monteret.. Har kun set det på Thermaltakes HP.

20

lørdag, 26. februar 2005, 17:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
Okay bare for at se hvordan det ser ud når det er i brug med drev osv bundkort monteret.. Har kun set det på Thermaltakes HP.

oK hehe...li nu er vindue blæseren og den røde i fronten slukket da jeg ikk har behov for dem...og så er "blæser controllen" også slukket...Ka da godt li fyre op for et billede....hvor kan man ligge billeder op på nettet?? Altså uden max kb. limit..

Tweak.dk på Facebook

Seneste tests og artikler

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere
Seneste nyheder

5

Tweak.dk søger hardwareskribent

Så er det nu, hvis du vil om b
Læs Mere

0

Første teaser trailer til Hobbitten: Femhæreslaget

Første teaser trailer til Hobb
Læs Mere

0

Samsung Galaxy TabQ på 7 tommer lanceret

Samsung er parat til at sende
Læs Mere

0

Apple iPhone 6 får NFC og WiFi med 802.11ac

Der har været rygter om at den
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.