Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 26. februar 2005, 01:13

hej Folkens

Da de gamle hørebøffer er ved at dø, skal jeg til at anskaffe mig et headset så man også kan snakke lidt med folket.
Skal bruges til lidt gamening,noget messenger og musik.
har kikket meget på "Sharkoon - Gaming Headset GHS1" det koster 199 kr hos shg. Det er blevet testet på tweakup og fået 95 %

Ville høre om der er nogen som har erfaringer med det??
Eller hvis der er nogen sam har et andet forslag

Takker, Frandsen

2

lørdag, 26. februar 2005, 01:41

Personligt bruger jeg dette headset ;)

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=42392

3

lørdag, 26. februar 2005, 01:46

han ville høre om der var nogen der havde erfaringer, og ikke hvad de personligt brugte hulebo?!

4

lørdag, 26. februar 2005, 01:52

Sandberg GameSet. Har det selv og det er 100 % det samme som det der Sharkoon. Selv valgte jeg Sandberg fordi det er lidt mere kvali IMO men ellers er produktet det samme. Der er vibration i højtalerne, og det fungerer rigtig godt i spil og når du hører musik. Det koster det samme og det er et rigtig godt headset IMO :)

maxy

5

lørdag, 26. februar 2005, 01:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af frandsen
hej Folkens

Da de gamle hørebøffer er ved at dø, skal jeg til at anskaffe mig et headset så man også kan snakke lidt med folket.
har kikket meget på "Sharkoon - Gaming Headset GHS1" det koster 199 kr hos shg. Det er blevet testet på tweakup og fået 95 %

---------------------------------> Eller hvis der er nogen sam har et andet forslag <---------------------------------

Takker, Frandsen

LÆS! :D

6

lørdag, 26. februar 2005, 01:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af HuleFanden

Citeret

Oprindeligt indlæg af frandsen
hej Folkens

---------------------------------> Eller hvis der er nogen sam har et andet forslag <---------------------------------

Takker, Frandsen

LÆS! :D

Det rigtigt men hvad med at give lidt personlige erfaringer og hvad du syntes om dit, istedet for bare et link? Det var jo sådan set det han spurgte efter :rolleyes:

maxy

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SanCheZ" (26.02.2005, 01:54)

7

lørdag, 26. februar 2005, 02:00

Disse hørebøffer: :D

De er gode, synes jeg :D Med bass :baby:

Jeg er glad for mine og synes ikke jeg burde klage. ;)

Du tilslutter bas via USB, Men hvis du ingen USB har ledige kan du osgå bruge Battery.. Som der Medfølger en ting hvor man sætter dem i også en legning forbundet med de andre ledningere på høretelefonen.

Det er de eneste hørebøffer jeg rigtigt har dyrket så ved ikke så meget om andre. Men jeg er tilfreds, og jeg er sikker på du vil være det samme :D

Mine er købt hos Itbutikken.

SanCheZ ~~> Sådan ;)

8

lørdag, 26. februar 2005, 02:04

Sådan hulefanden, lav lidt fylde i dine indlæg, så bliver de mere brugbare for andre ;)

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

9

lørdag, 26. februar 2005, 02:05

Citeret

Du tilslutter bas via USB, Men hvis du ingen USB har ledige kan du osgå bruge Battery.. Som der Medfølger en ting hvor man sætter dem i også en legning forbundet med de andre ledningere på høretelefonen.

Det er de eneste hørebøffer jeg rigtigt har dyrket så ved ikke så meget om andre. Men jeg er tilfreds, og jeg er sikker på du vil være det samme :D

SanCheZ ~~> Sådan ;)

Sådan ;)
Btw. Det er det samme som SandBerg Gameset med det der USB og batteri osv. Tror de 3 headsets er rigmelig identiske :crazyeyes:

maxy

10

lørdag, 26. februar 2005, 02:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af SanCheZ

Citeret

SanCheZ ~~> Sådan ;)

Sådan ;)
Btw. Det er det samme som SandBerg Gameset med det der USB og batteri osv. Tror de 3 headsets er rigmelig identiske :crazyeyes:

Skulle ikke undre mig ;)

11

lørdag, 26. februar 2005, 03:00

Kører selv med Altec Lansing AHS 502.. dem er jeg fint tilfreds med... :D

Sorry for OT: er det bare mig eller er HuleFanden bevet disset en del her på det sidste?? :rolleyes:

HEJ VEN

12

lørdag, 26. februar 2005, 03:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee

Sorry for OT: er det bare mig eller er HuleFanden bevet disset en del her på det sidste?? :rolleyes:

disset?

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

www.kidsmythology.com

13

lørdag, 26. februar 2005, 03:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af MvK

Citeret

disset?

Hehe indrømmer det var et lidt poptøset ord :D

Rakket ned, mobbet (:))

HEJ VEN

14

lørdag, 26. februar 2005, 03:29

Citeret

Citeret

Citeret

disset?

Mobbet, Nej.. Rakket ned, Tja hvis man kan kalde det det... har hvertfald self set mange ligegylige indlæg fra hans side af.. Det er der så mange der har gjort ham opmærksom på.. ;)

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

www.kidsmythology.com

15

lørdag, 26. februar 2005, 03:35

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

disset?

Mobbet, Nej.. Rakket ned, Tja hvis man kan kalde det det... har hvertfald self set mange ligegylige indlæg fra hans side af.. Det er der så mange der har gjort ham opmærksom på.. ;)

Synes nu ik han havde fortjent den hern smøre han fi ki denne tråd.. whatever

HEJ VEN

16

lørdag, 26. februar 2005, 03:43

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

disset?

Synes nu ik han havde fortjent den hern smøre han fi ki denne tråd.. whatever

Kan du vel have ret i, men tror altså bare det er folk der har fået et dårligt indtryk af ham.. :roller:

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

www.kidsmythology.com

17

lørdag, 26. februar 2005, 05:04

Fejlede mig indlæg herover noget? ;)

18

lørdag, 26. februar 2005, 12:14

Citeret

Fejlede mig indlæg herover noget? ;)

På ingen måde ;)

maxy

19

lørdag, 26. februar 2005, 14:23

Sorry for OT:

Men synes i ikke den lange samtale i lige har haft høre en andet sted hjemme, i det mindste lav sådan noget i jeres egne tråde istedet for en der søger brugbar info ?

Tilbage til emnet...
Jeg har et Trust 310, og det er jeg meget utilfreds med, det synes jeg bestemt ikke du skal tage... Derimod Antec Lansing AHS 502, det er et rigtig fint headset det kan jeg varmt anbefale

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

20

lørdag, 26. februar 2005, 14:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
Sorry for OT:

Men synes i ikke den lange samtale i lige har haft høre en andet sted hjemme, i det mindste lav sådan noget i jeres egne tråde istedet for en der søger brugbar info ?

Tilbage til emnet...
Jeg har et Trust 310, og det er jeg meget utilfreds med, det synes jeg bestemt ikke du skal tage... Derimod Antec Lansing AHS 502, det er et rigtig fint headset det kan jeg varmt anbefale

Har du/din kamaret haft probs med lednigen?? det skulle være det tyndeste i følje tweakUP
Men den er så også 50 kr billiger end Sharkoonn

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "frandsen" (26.02.2005, 14:40)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.