Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 25. februar 2005, 16:45

Intel® Pentium® M Processor 750 (1.87GHz, 2MB L2 Cache, 533MHz FSB)

Kann jeg få nogle kommentarer om den..?
Er den god osv.

Jeg skal købe mig en bærbar snart, den har meget gode ting (1024 ram, 256 mb geforde fx6800) men jeg har fået at vide at processoren er ikke helt god... er det bedre med en celeron processor..?
kann jeg klare alle de nye spil der er ude nu med computeren..? eller skulle jeg få en anden processor..?

Jeg vil lige sige at jeg kan ikke få AMD eller noget andet, der er kun Pentium M og Celeron processor jeg kan få...

2

fredag, 25. februar 2005, 17:16

den er NOGET bedre end celeron... synes det ser rigtig fornuftigt ud...

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

3

fredag, 25. februar 2005, 17:51

Okay, tak... men tror du jeg klarer at spille de nye spil med god grafik..?

4

fredag, 25. februar 2005, 17:56

så vidt jeg kan se på resten af maskinen, er den vold ond... tror overhovedet ikke der skulle være noget problem med spil...

P.S. Hvad koster den maskine dig ?

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

5

fredag, 25. februar 2005, 17:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af peww
Okay, tak... men tror du jeg klarer at spille de nye spil med god grafik..?

I en bærbar er det som regel ikke CPU'en der er flaskehalsen når der skal spilles, det er snarere grafikkortet.

Jeg vil gætte på at din Pentium M vil yde som en P4 2,8 GHz, lidt mere i nogle ting og lidt mindre i andre.

Clockhastigheder på Pentium M svarer nogenlunde til dem på Athlon64, så du kan prøve at sammenligne der.

6

fredag, 25. februar 2005, 18:07

Jeg bor på Færøerne og her koster alt en hel masse mere end i Danmark, den computer jeg har skrevet overfor koster mig 23500 danske kroner... det er en masse af penge men tro mig, her på landet er det en god pris...

7

fredag, 25. februar 2005, 18:10

Til "Zulu" det kunne sikkert godt passe som du sagde at proc. vil yde nogenlunde 2,8 GHz (om det var en normal pentium 4) jeg fik at vide fra min forhandler at den skulle køre som en 3,0 til 3,2 GHz proc om det var pentium 4...

Det skulle være godt nok at kunne spille de nye spil med 2,8 GHz..:d

8

fredag, 25. februar 2005, 18:12

Citeret

Jeg bor på Færøerne og her koster alt en hel masse mere end i Danmark, den computer jeg har skrevet overfor koster mig 23500 danske kroner... det er en masse af penge men tro mig, her på landet er det en god pris...

Køb den dog i Danmark via nettet og få den sendt til Færøerne. Jeg ved at hvis man bor i Grønland og køber noget i Danmark kan man endda slippe for at betale moms. Mon ikke samme regler gælder for Færøerne? Så skulle du kunne få den til en helt anden pris.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Zulu" (25.02.2005, 18:17)

9

fredag, 25. februar 2005, 18:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zulu

Citeret

Køb den dog i Danmark via nettet og få den sendt til Grønland, så slipper du også for at skulle betale moms.

hvorfor sende den til Grønland når han bor på Færøerne? :))

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

10

fredag, 25. februar 2005, 18:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zulu

Citeret

Køb den dog i Danmark via nettet og få den sendt til Grønland, så slipper du også for at skulle betale moms.

hvorfor sende den til Grønland når han bor på Færøerne? :))

Jeg prøver lige at læse hans indlæg igen... :rolleyes:

11

fredag, 25. februar 2005, 18:17

Glem bare det jeg skrev lige før her...:D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "peww" (25.02.2005, 18:20)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.