Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 25. februar 2005, 10:16

hejsa folkens

da jeg sente mit geforce TI 4200 til RMA, og det blev væk har jeg fået noget penge til gode hos SHG til et nyt vga.

Har kikket på 6600gt, men ved ikke om det skal være det ene frem for den andet.

Jeg spille af og til så syntes ikke at jeg vil bruge mere end 1500-1700 kr.

så den jeg kan vælge imellem er( hos SHG, da jeg har penge i klemme ):
Point Of View
MSI
Albatron

Det ligner at MSI'en dækker over rammene og så er der bundel med. Det er lige det jeg kan se.
men kan ikke finde nogen test.

Så er der noget som har erfaring med et af disse overnævnte kort??

Takker, Frandsen

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "frandsen" (25.02.2005, 10:21)

2

fredag, 25. februar 2005, 11:38

ikke personlig, men har set en del problemer med kvaliteten på POVs 6600GT...så ville nok vælge MSI pga bedre køler.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

fredag, 25. februar 2005, 11:47

Jeg køre med et POV....hvilke problemer har du da hørt om?

Syns ikk selv jeg har nogen...men kan da godt være?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

4

fredag, 25. februar 2005, 14:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
ikke personlig, men har set en del problemer med kvaliteten på POVs 6600GT...så ville nok vælge MSI pga bedre køler.

også selvom MSI's kort først kommer til DK om meget lang tid? tro mig, jeg ventede i maaaange dage på det kort(dog PCI-E udgaven) og de bliver VED med at udsætte datoen. de har vist nogen problemer med chipsættet, både på AGP og PCI-E udgaven.

POV's kort fungerer som de skal. kvaliteten er skam helt iorden.

så hvis jeg var dig, ville jeg snuppe det billigste, nemlig club 3d.

EDIT: MSI har en fremragende og meget lydløs køler der dækker både chipsæt og ram. Man får helt sikkert noget for pengene med det kort, bare en skam det ikke kommer til DK i løbet af de næste par uger.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ScratchY" (25.02.2005, 14:25)

6

fredag, 25. februar 2005, 15:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af ScratchY

Citeret

også selvom MSI's kort først kommer til DK om meget lang tid? tro mig, jeg ventede i maaaange dage på det kort(dog PCI-E udgaven) og de bliver VED med at udsætte datoen. de har vist nogen problemer med chipsættet, både på AGP og PCI-E udgaven.

EDIT: MSI har en fremragende og meget lydløs køler der dækker både chipsæt og ram. Man får helt sikkert noget for pengene med det kort, bare en skam det ikke kommer til DK i løbet af de næste par uger.

De har ikke Club 3-D hos SHG.dk.....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Boris" (25.02.2005, 15:05)

7

fredag, 25. februar 2005, 18:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Citeret

Citeret

De har ikke Club 3-D hos SHG.dk.....

så ville jeg tage Albatron istedet.. det overclocker godt og der medfølger spil.

desværre larmer køleren aalt for meget, både på albatron og Pov kortet, så man skal nok også investere i en grafikkøler(jeg kan anbefale zalmans VF700Cu)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ScratchY" (25.02.2005, 18:12)

8

fredag, 25. februar 2005, 19:51

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

så ville jeg tage Albatron istedet.. det overclocker godt og der medfølger spil.

desværre larmer køleren aalt for meget, både på albatron og Pov kortet, så man skal nok også investere i en grafikkøler(jeg kan anbefale zalmans VF700Cu)

POV's larmer altså ikk så meget som rygterne siger....selvfølgelig er det ikk lydløst, men det er heller ikk en helikopter...Vil sige det larmer lidt over middel :P

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

9

lørdag, 26. februar 2005, 00:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Deuce313

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

POV's larmer altså ikk så meget som rygterne siger....selvfølgelig er det ikk lydløst, men det er heller ikk en helikopter...Vil sige det larmer lidt over middel :P

Det vil sige at den lamer ca 25 db?? eller hvad??

Har lige kikkket på albatrons hjemme side der er ikke noget spil med ( det er ikke det der skal afgøre det )

Er POV og albatrons køler den samme?? tro det, men er ikke helt sikker..
Er der nogen som har hørt POV-albatron/MSI imodhinanden, og hvis ja, er det så helt VIldt??

så hvis man skal til at skifte køler ud, så kan man vil lige så godt købe MSI'en

Der er pt 12 dages leveringstid på MSI'en

10

lørdag, 26. februar 2005, 01:41

POV-kortet er med PCI-E, og hvis du ikke har det på dit bundkort, skal der også et nyt bundkort til.

I denne "test" får MSI masser af ros og Albatron får stortset ingen bemærkninger.

Her står der lidt om MSI 6600GT

Håber du kan bruge nogen af linksne. Jeg ville tage MSI hvis jeg var dig. Fed køler

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

11

lørdag, 26. februar 2005, 10:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slammand
POV-kortet er med PCI-E, og hvis du ikke har det på dit bundkort, skal der også et nyt bundkort til.

I denne "test" får MSI masser af ros og Albatron får stortset ingen bemærkninger.

Håber du kan bruge nogen af linksne. Jeg ville tage MSI hvis jeg var dig. Fed køler

Snakker du om? Mit POV fra shg er da agp 8x...

12

lørdag, 26. februar 2005, 11:38

Citeret

Citeret

Så kun lige billedet :O Det kort på billedet at nemlig PCI-E, men under står der, at det er et AGP-kort.
My bad

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

13

lørdag, 26. februar 2005, 12:23

Citeret

Citeret

Citeret

Så kun lige billedet :O Det kort på billedet at nemlig PCI-E, men under står der, at det er et AGP-kort.
My bad

Hehe fair nok, det jo menneskeligt at fejle ;)

14

lørdag, 26. februar 2005, 12:49

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

My bad

Hehe fair nok, det jo menneskeligt at fejle ;)

- Et totalsammenbrud kræver en computer :))

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dare_Devil" (26.02.2005, 12:49)

15

lørdag, 26. februar 2005, 14:51

tro bare jeg bestiller MSi'en ligger ikke i toppen men det kan man vel oc sig til.
Og så er det jo altid rart med nogen nye spil.

Takker mange gange for svarene :D

Frandsen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.