Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 24. februar 2005, 17:11

Hej.

Jeg skal snart have skiftet min Samsung E700 ud med noget nyere.

Jeg har kigget lidt på Samsung D500, men ved ikke om det kan gøres bedre?

Hvilke forslag kan i komme med?

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

2

torsdag, 24. februar 2005, 17:12

Hvad skal du bruge?

Skal hukommelsen kunne udvides?
Skal den have 1,3mpx cam?
MP3 afspiller?

osv osv

3

torsdag, 24. februar 2005, 17:12

Køb en nokia 6100.. Den er god :) - jeg er ihvertfald glad for min...

4

torsdag, 24. februar 2005, 17:14

Hvilket prislejde snakker vi om?

5

torsdag, 24. februar 2005, 17:18

Jeg har kun prøvet en Samsung mobiltelefon, og den var godt nok skod. Popsmarte spil, som var virkelig ringe, og menuerne var skod.

Derfor vil jeg ikke anbefale Samsung. Dog skulle deres D500 være virkelig lækker, men da jeg ikke har prøvet den, ved jeg det ikke.

Derfor vil jeg anbefale SonyEricsson K700i, som jeg selv har. Utrolig lækker skærm som bare står skide godt, menuerne er meget flotte, den har ca. 45 mb intern hukommelse, hvilket er nok til mig.
Den kan afspille MP3 som ringetone, og man kan hente tonsvis af gratis temaer, ringetoner og baggrundsbilleder på nettet.
Min SE K700i bliver ikke skiftet inden for den nærmeste fremtid ... med mindre CeBit har noget spændende at byde på.

6

torsdag, 24. februar 2005, 17:18

Jeg ville købe en SE S700I, den er über najs. Ville passe lidt på med den samsung. En jeg kender har haft den forrige model, den som hedder E800. Den gik i stykker efter 2-3 mdr. så det var rimelig nedern.
Derudover så er mega displayet på SE'eren mega najs. 263000 farver :T

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Freddie" (24.02.2005, 17:20)

7

torsdag, 24. februar 2005, 17:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Freddie
Jeg ville købe en SE S700I, den er über najs. Ville passe lidt på med den samsung. En jeg kender har haft den forrige model, den som hedder E800. Den gik i stykker efter 2-3 mdr. så det var rimelig nedern.
Derudover så er mega displayet på SE'eren mega najs. 263000 farver :T

Er også meget tilfreds med min. Størrelsen vænner man sig hurtigt til. Eller, man er faktisk bedøvende ligeglad med størrelse, i samme øjeblik man fyrer op for skærmen :D

8

torsdag, 24. februar 2005, 17:20

Synes du skal købe en SPV C500... der er flere nye tråde om det her emne du kan læse om de mange telefoner i "hardware og tilbehøre" ... men altså C500 har windows mobile, dvs - masse fede themes, åbne hjemmesider almindeligt, mobil msn, gameboy color og meget meget mere, alt sammen i en tlf og så er den altså ikke så dyr... SPV C500

EDT: ellers kan jeg også anbelfale SE S700i og nokia 6170, nokia'en har 1mp cam, lækker klap tlf i rustfrit stål og så synes jeg ellers bare designet er alt for lækkert hehe ;)

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SimonSKAT" (24.02.2005, 17:22)

9

torsdag, 24. februar 2005, 17:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Hvad skal du bruge?

MP3 afspiller?

osv osv

Nåå ja :)

Lige meget hukommelsen kan udvides.
Den skal have 1,3mpx kamera.
Den skal have MP3 Afspiller.
Nem at skrive SMS på.
Fedt design.
Gode menuer.
Prisleje ~2000-2800kr men bare kom med noget der er dyrere alligevel ;)

Jeg har kigget lidt på S700i, men for mig ser det ud til, at det er røv dårlig at skrive SMS på, pågrund af at du skal 'dreje' tataturet' ud hver gang og så bliver den mege lang?

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

10

torsdag, 24. februar 2005, 17:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af K32A

Citeret

Hvad skal du bruge?

MP3 afspiller?

osv osv

Nem at skrive SMS på.
Fedt design.
Gode menuer.

Jeg har kigget lidt på S700i, men for mig ser det ud til, at det er røv dårlig at skrive SMS på, pågrund af at du skal 'dreje' tataturet' ud hver gang og så bliver den mege lang?

det er rigtigt at S700i skal klappes ud for at man kan skrive sms'er på den... men når den så er foldet ud så er det også nemt... synes den er dejlig at skrive på, og det der folde halløj virker bare perfekt

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

11

torsdag, 24. februar 2005, 17:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT

Citeret

Oprindeligt indlæg af K32A

Citeret

Hvad skal du bruge?

MP3 afspiller?

osv osv

Nem at skrive SMS på.
Fedt design.
Gode menuer.

det er rigtigt at S700i skal klappes ud for at man kan skrive sms'er på den... men når den så er foldet ud så er det også nemt... synes den er dejlig at skrive på, og det der folde halløj virker bare perfekt

Okey - jeg synes bare den er lige lovlig dyr uden abonnement ... Jeg har Sonofon, og gider ikke at skifte nummer/operatør + at jeg heller ikke gider at have Kvantum 199=lort til mit forbrug.

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

12

torsdag, 24. februar 2005, 17:28

Er nu glad for min 3Mobil, har aldrig en eneste gang haft et problem med den, ud over de små ting som også skete med min gamle :)

Men den er dejlig, dog har den ikk megapixel cam :(
Den ka afspille mp3, men der er altså kun 25 mb på, til både sms'er, film, spil og alt det andet... Så den vil du nok ikk have ;) Men den løber op omkring de 1700 tror jeg det er, med abbonement

13

torsdag, 24. februar 2005, 17:28

Nej, jeg er ikke så meget til de 3-mobiler.

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

14

torsdag, 24. februar 2005, 17:35

Prøv at kigge på den nye samsung d500, virkelig lækker telefon. Mp3 afspiller, 1,3 mega pixel kamera og 262.00. farver.
Spørg evt herinde. http://www.mobildebat.dk/

15

torsdag, 24. februar 2005, 17:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af SilverShadow
Prøv at kigge på den nye samsung d500, virkelig lækker telefon. Mp3 afspiller, 1,3 mega pixel kamera og 262.00. farver.
Spørg evt herinde. http://www.mobildebat.dk/

Tak for linket - jeg har nu stillet samme spørgsmål derinde ;)

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

16

torsdag, 24. februar 2005, 19:23

Samsung D500! Køb den evt. fra ebay.com for billige penge

17

torsdag, 24. februar 2005, 19:50

Qtek har for nylig lavet en cool smartphone. kan ses her: http://www.mobilpriser.dk/index.php?page…7&abonnement=-1

1,4mpix. kamera, understøttelse af GPS, Windows Mobile, Windows internet explorer m.m.

den er dyr, men jeg tror virkelig man får noget for pengene!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.