Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 24. februar 2005, 08:34

Hej.

Hvem kan hjælpe / forklare, hvorfor skærm nr. 2, bliver meget utydelig, når jeg spiller COD. Jeg kører med ens skærmopløsning på begge skærme som er sat til den samme opløsning som i spillet. Problemet er ikke i SOF, her er skærm 2 tydelig som normal. Skærm 2 bruges til TeamSpeak, x-fire og MSN. En Team M8 med monster grafikkort :o) har samme problem...

[OG]*WebRoy!

2

torsdag, 24. februar 2005, 09:02

start lige med at forklare hvordan du kan game og have din sekondary skærm tændt på samme tid. :) ... hehe...

jeg kan nemlig ikke ;P

3

torsdag, 24. februar 2005, 09:23

Hej FlexQ

Jeg har som ikke lavet andet end jeg har brugt den adapter som fulgte med Nvidia G-force 5600 kortet og sat den i dvi porten, så opdager win. selv at der er kommet en ekstra skærm. Det kører super, men i COD driller opløsningen lidt på skærm 2, når spillet er loadet.

4

torsdag, 24. februar 2005, 09:28

hmm... ikke helt det jeg mente, kører selv dual screen, og har bare delt mine skærme op horisontalt.

men når jeg gamer f.eks. nfsu, wc3ft, så hopper den bare over på prime skærm.

5

torsdag, 24. februar 2005, 09:46

Okey *s*

Mine er delt vandret, jeg trækker de programmer som skal bruges på skærm 2 over inden jeg starter med at spille på skærm 1...

6

torsdag, 24. februar 2005, 11:42

Du kan lave sådan nogle indstillinge om:
Højreklik på Skrivebordet - > Skærm - > Indstillinger - >Avanceret -> GeForce FX5600 - > Nview

maxy

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.