Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 23. februar 2005, 22:43

Hejsa,
Jeg har fået et underligt problem med min lite-on dvd brænder. Jeg har lige formateret, og før jeg formaterede virkede den fint nok, men efter formateringen er der noget galt...

Hvis jeg kigger under "denne computer", så viser den drevet som "dvd-r" og ikke "dvd-rw" som før. Den vil ikke læse min dvd skiver, men vil godt læse alm. cd skiver.

Hvis jeg kigger under "enhedshåndtering", så under drev, der vises det godt nok som lite-on dvd-rw drev som den skal, men det fungere ik???

Hvad er der gået galt??

/Lunde

2

onsdag, 23. februar 2005, 22:58

Har du nyeste firmware ?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

3

onsdag, 23. februar 2005, 22:59

Har ikke prøvet at smide nyere firmwire deri, men burde det have noget at sige?? Den virker bare ikke efter en formatering...

/Lunde

4

torsdag, 24. februar 2005, 00:11

har du husket dine bundkort drivere?

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.