Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 23. februar 2005, 22:03

Efter jeg havde sat nogle LED og power stik i vil den ikke boote. Den tænder i 4-5 sek og så slukker den. Så kan jeg sætte power switch stikket ind og ud og tænde igen og så gør den det samme. Jeg har nu taget batteriet ud og taget stikket ud af PSUen for at flashe den. Hjælper det eller hvad skal jeg gøre?

maxy

2

onsdag, 23. februar 2005, 22:26

enten er de ikke sat i rigtgit, eller ogfså er det noget andet galt..... :D det er altså ikke helt nemt at sige hvad der er galt...det kan være et stik der vender forkert, eller ikke er sat ordentligt i, det kan være gfx der ikke sidder ordentligt.....prøv dig frem (evt forfra)

hvad mobo osv er det?????

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

onsdag, 23. februar 2005, 22:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
enten er de ikke sat i rigtgit, eller ogfså er det noget andet galt..... :D det er altså ikke helt nemt at sige hvad der er galt...det kan være et stik der vender forkert, eller ikke er sat ordentligt i, det kan være gfx der ikke sidder ordentligt.....prøv dig frem (evt forfra)

hvad mobo osv er det?????

Intel Celeron 2,4 Ghz Socket 478
MSI MS-7005
Point of View GeForce FX5600

Sad og kiggede i mit mb manual og satte stikkene i efter hvad der stod, men kan det gøre noget hvis polerne er vendt forkert? Det kan jeg ikke se hvilken måde de skal sidde på mht. det. Jeg har også haft div. gamle HDer og CDdrev sat i com'en, kan det gøre noget?

maxy

4

onsdag, 23. februar 2005, 22:36

Tag alle hd'er fra og cd drev og kun prøv med din hd som kører med windåsen..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

6

onsdag, 23. februar 2005, 22:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Meinder
Tag alle hd'er fra og cd drev og kun prøv med din hd som kører med windåsen..

Prøver det efter jeg har flashet den.

Hvor lang tid skal den egentlig stå uden strøm?

maxy

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SanCheZ" (23.02.2005, 23:09)

7

onsdag, 23. februar 2005, 22:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Vigilant
jahh, det ka være fordi psu ik ka klarer det...

Mvh Mads :T

Tror jeg ikke, det har kørt 100 % uden problemer i snart 2 år nu.. Så det er nok ikke det.

maxy

8

torsdag, 24. februar 2005, 12:48

Nu har jeg flashet den, uden held. Den gør det samme. Kan jeg gøre det der med de der jumpers? Hvordan gør man nå jeg har sat den på der hvor der stor i manualen at man skal sætte den hvis du vil Clear CMOS? Hvor lang tid osv?

maxy

9

fredag, 25. februar 2005, 15:13

Kom nu hjælp mig :(
Håber ikke at min computer er gået i stykker.
Hvad skal jeg gøre for at clear CMOS?
Hvad kan jeg gøre?

maxy

10

fredag, 25. februar 2005, 15:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af SanCheZ
Hvad kan jeg gøre?

hiv det runde batteri der sidder i bundkortet ud i 10min... (nogen gange mere andre gange mindre)

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

11

fredag, 25. februar 2005, 15:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af joatim

Citeret

Oprindeligt indlæg af SanCheZ
Hvad kan jeg gøre?

hiv det runde batteri der sidder i bundkortet ud i 10min... (nogen gange mere andre gange mindre)

Gjorde jeg, men lod den stå uden i en dag. Er det for meget?

maxy

12

tirsdag, 29. marts 2005, 21:13

Så fik jeg den til at virke igen - troede jeg ;(
Der var en fabriksfejl på kabinettet så jeg tog fejl af kablerne. Men nu fik jeg den så til at starte op og den kører fint uden at slukke. MEN:
Der kommer ikke noget på skærmen og harddisken kører slet ikke som når den normalt starter op. Den står bare og kører ;(
HJÆLP PLZ :boxed:

maxy

13

tirsdag, 29. marts 2005, 22:41

Nå skiftede IDE stikket og så virkede det :boxed:

maxy

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.