Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 13. maj 2003, 20:45

Hvilket bundkort er efter jeres mening, det bedste til en P4 2,66GHz ??

EDIT: Forresten, kortet skal have onboard lyd og LAN, samt understøtte 8x AGP :D

2

tirsdag, 13. maj 2003, 20:57

GigaByte SINXP1394 .... super fedt kort ....

Min vens 2.66'er køre 3.3 GHz med luftkøling på omtalte kort ... no problemos :D

4

tirsdag, 13. maj 2003, 21:09

Getalift --> BH7 benytter i845PE chipsettet, som IKKE undersøtter AGP8X som Torque_79 stiller som et krav ...

5

tirsdag, 13. maj 2003, 21:12

Åh ja.. my bad..

6

tirsdag, 13. maj 2003, 21:19

IC7 så...

7

tirsdag, 13. maj 2003, 21:22

Citeret

Originally posted by Getalife
IC7 så...

Hvilket mærke?

9

tirsdag, 13. maj 2003, 21:37

Getalife --> IC7 har ikke onboard LAN ! Det har til gengæld IC7-G, men "G-versionen" er specielt svær at få fat i her i DK. Dog er der min. 3 danske forhandlere som har IC7 på lager.

Jeg har selv IC7 og det få 10/10 fra min side. Jeg overlever uden onboard LAN og SATA-RAID, så kortet var (er) perfekt til mig.

Men inden for de krav Torque_79 har sat sig, så står jeg stadigvæk inde for mit svar.

10

tirsdag, 13. maj 2003, 21:46

Citeret

Originally posted by Ulrik
Getalife --> IC7 har ikke onboard LAN ! Det har til gengæld IC7-G, men "G-versionen" er specielt svær at få fat i her i DK. Dog er der min. 3 danske forhandlere som har IC7 på lager.

Jeg har selv IC7 og det få 10/10 fra min side. Jeg overlever uden onboard LAN og SATA-RAID, så kortet var (er) perfekt til mig.

Men inden for de krav Torque_79 har sat sig, så står jeg stadigvæk inde for mit svar.

Well, kravet om LAN er ikke ultimativt, men bare praktisk. Kan se at kortet understøtter 800fsb - det er da ikke noget jeg kan drage nytte af, eller?

11

tirsdag, 13. maj 2003, 21:50

Hvis kravet om onboard LAN forsvinder, så vil JEG klart anbefale et Abit IC7 .... til 1600 er det nok det bedste du kan få i dag !!!

Se selv hvordan kortet overclocker --> http://www28.brinkster.com/ulrikjensen/Scores.htm :evil:

12

tirsdag, 13. maj 2003, 22:03

Citeret

Originally posted by Ulrik
Hvis kravet om onboard LAN forsvinder, så vil JEG klart anbefale et Abit IC7 .... til 1600 er det nok det bedste du kan få i dag !!!

Se selv hvordan kortet overclocker --> http://www28.brinkster.com/ulrikjensen/Scores.htm :evil:

Very nice :mm

13

tirsdag, 13. maj 2003, 22:57

crap.. jeg er slet ikke vågen i dag :(

14

tirsdag, 13. maj 2003, 23:37

Til P4-Folkene....

Hvad syntes i om det nye P4-bundkort fra Epox ?.... Kender ikke det store til hvad der er gode P4 kort, men syntes ellers det er nice efter hvad jeg kender til området.... Ville sgu ønske at nogle af tingene sag på et AMD-kort. :D

15

onsdag, 14. maj 2003, 00:57

Nu har du efterhånden sendt linket til mig et par gange, så jeg har fået kigget på det :)

Der er en del ting på det som jeg godt kunne undvære.. SATA, Gigabit LAN, RAID.. ting der gør at kortet kommer op i en pris jeg ikke vil betale for det.. kende rikke prisen endnu, men den vil ganske sikkert komme op omkring 2K.. så kunne jeg godt nøjes :)

16

onsdag, 14. maj 2003, 01:09

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Til P4-Folkene....

Hvad syntes i om det nye P4-bundkort fra Epox ?.... Kender ikke det store til hvad der er gode P4 kort, men syntes ellers det er nice efter hvad jeg kender til området.... Ville sgu ønske at nogle af tingene sag på et AMD-kort. :D

det er jo ligesom ikk kommet endnu ?

17

onsdag, 14. maj 2003, 01:12

næh ikke til DK.. men derfor kan man jo godt have læst tests af det.

18

onsdag, 14. maj 2003, 01:15

Citeret

jupz har jeg osse masser af dem enda jeg venter selv på det board men det er jo ikk et board han kan bestille lige her og nu :)

19

onsdag, 14. maj 2003, 16:35

Citeret

Nemlig.... DK sutter røv på det område.... 8)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.