Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 18. februar 2005, 16:51

Hej, håber ikke subject er for kryptisk.
Det jeg er interesseret i at vide er om jeg kan sætte en AMD K6-2 450Mhz på et gammelt mobo hvor der plejer at sidde en Pentium 100 Mhz. Det er socket 7 som i måske ved, men det jeg er i tvivl om er om der vil komme nok strøm til AMDen hvis jeg satte den til ? Jeg har desværre ikke nogen oplysninger omkring mobo andet end det hedder Rhino 5 rev 1.22.

Håber I kan hjælpe mig.

Edit: Dette chipsæt sidder på boardet http://www.motherboards.org/mobot/chipsets_d/OPTi/Viper/

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (18.02.2005, 17:00)

2

fredag, 18. februar 2005, 17:16

Hehe, det vil nok IKKE virke.. :).. I dit link er det oplyst kompitable prosessortyper, og disse er "Pentium, pentium MMX" = IKKE AMD.. :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

3

fredag, 18. februar 2005, 17:54

Det kan du højst sandsynligt godt. Det vil dog ikke kunne komme til at køre 100 MHz FSB, det kræver et Super Socket 7 (SS7) board.

4

fredag, 18. februar 2005, 17:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zulu
Det kan du højst sandsynligt godt. Det vil dog ikke kunne komme til at køre 100 MHz FSB, det kræver et Super Socket 7 (SS7) board.

Oh ja okay, det kunne jeg jo regne ud. Men tak for svaret :) Nu er det ikke sån at der er noget der brænder af hvis det ikke fungerer ? :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (18.02.2005, 17:57)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.