Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 18. februar 2005, 12:26

Har købe et asus sli deluxe fra prcdata. Så gik jeg ned til forhandleren med det (der hvor jeg sklu have samlet min com), og han konstaterede at det var i stykker. NU vil jeg spørge om prcdata er gode til aat bytte, eller nogen der helts vil prøve at snyde kunderne, og hvor lang tid det tager, vil ikke vente mere end et par dage helts?

SØGER OPTERON 185 til s. 939

Dont hate tha playa, hate tha game
CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
PSU: 450watt, 14A på 12'ern
CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

2

fredag, 18. februar 2005, 17:22

Deres behandling af kunderne er helt ok!

Jeg har på intet tidspunkt hørt dårlig omtale af firmaet

3

fredag, 18. februar 2005, 17:52

Har handlet en del hos dem og de er hurtige og ærlige - det eneste fejl de har lavet ved mig, var en gang at sende en forkert vare.. :).. Men ingen er perfekt ;)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

4

fredag, 18. februar 2005, 17:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Har handlet en del hos dem og de er hurtige og ærlige - det eneste fejl de har lavet ved mig, var en gang at sende en forkert vare.. :).. Men ingen er perfekt ;)

8o Helt enig

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "freehelp" (18.02.2005, 17:55)

5

fredag, 18. februar 2005, 18:17

Hm, deres RMA er godt nok langsom, jeg har fået at vide at ventetiden er på 4 - 6 uger på en dvdbrænder som jeg har til RMA hos dem :boxed:

6

fredag, 18. februar 2005, 18:19

De plejer nu at være meget flinke. Har selv mit 9800NP til RMA hos dem og der er nu gået en lille uge. Regner dog med at ringe mandag og hører hvordan det står til, men det er sjældent jeg har hørt noget negativt om dem. Har ihvertfald indtil videre kun godt at fortælle om dem.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

7

fredag, 18. februar 2005, 18:22

Synes tilgængæld shg stinker efterhånden!

Har flere gange modtaget forkerte varer, og når man så reklamere over dette, går der en kring inden man høre fra dem.

Dertil kommer en elendig support og ventetid på både mail og tlf :T

8

fredag, 18. februar 2005, 18:28

jeg vil også mene at prcdata er en helt fint butik - de er altid hjælpsomme og lette at tale med - det er god service :)

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

9

fredag, 18. februar 2005, 18:31

Jeg kender personligt en af dem bag firmaet, og jeg kan se om han vil kommentere i tråden :D

10

lørdag, 19. februar 2005, 11:10

Jeg har aldrig før haft problemer med prc-data..... OG jeg har heller ikke hørt om andre der har haft det....

Intel I7 3930K Cooled by Phanteks PH-TC14PE
MSI X79 Big Bang Xpower II
16GB Samsung Green DDR3 PC3-12800 1600MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x640GB Samsung SpinPoint F1
MSI GTX980ti 6G - Asus ROG SWIFT PG278Q
Asus Xonar Phoebus - Logitech Z4 - Sennheiser PC 360
Cooltek W2 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

11

lørdag, 19. februar 2005, 11:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Max Payne
Hm, deres RMA er godt nok langsom, jeg har fået at vide at ventetiden er på 4 - 6 uger på en dvdbrænder som jeg har til RMA hos dem :boxed:

RMA er skod :D det må man bare snart lære.. de lidt størrere firmaer har meget lang RMA tid... altså både itbutikken, prcdata, midtdata og shg har det...

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

12

lørdag, 19. februar 2005, 15:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

Citeret

RMA er skod :D det må man bare snart lære.. de lidt størrere firmaer har meget lang RMA tid... altså både itbutikken, prcdata, midtdata og shg har det...
hmm du taler som om du aldrig har haft ting til RMA ;)
mine erfaringer siger mig at jo større det er jo mere proffesionel er deres RMA
Lige nøjagtig dem du nævner pånær itbutikken, har jeg haft en del ting til RMA og har altid fået hurtig og god behandling :D

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

13

lørdag, 19. februar 2005, 16:27

Nu har jeg ikke læst at oppe over men...

Jeg har købt mine dele der... alså Maxtor, AMD64, Gejl ram

har byttet mine Gejl ram og synes de giver en fin og fair behanling af ders kunder....

skal dog lige siges at jeg kun manger at få min check :]

Noget med X :clap:

14

lørdag, 19. februar 2005, 16:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny

Citeret

Citeret

Lige nøjagtig dem du nævner pånær itbutikken, har jeg haft en del ting til RMA og har altid fået hurtig og god behandling :D

så har du været heldig :D det lyder da til der er mange som har haft problemer med især itbutikken og shg?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

15

lørdag, 19. februar 2005, 17:27

Jeg har haft et drev til RMA hos shg, og der var ingen problemer, jeg fik bare lov til at vælge et tilsvarende fra deres udvalg (da jeg ikke ville have samme mærke igen), modtog det et par dage efter.

16

lørdag, 19. februar 2005, 18:46

man kan undre sig over en tråd som denne
hvorfor poste før man overhovedet har kontaktet forhandleren.

men PRC er til dels ok

17

lørdag, 19. februar 2005, 18:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
man kan undre sig over en tråd som denne
hvorfor poste før man overhovedet har kontaktet forhandleren.

men PRC er til dels ok

Vi er helt enige!

18

lørdag, 19. februar 2005, 22:02

Citeret

Jeg skulle have byttet en hdd ved dem .. Det tog 3 måneder ! Nu var jeg så uheldig at det var en IBM, så det skete rimelig tit.. Efter 3 gang fik jeg så lov til at få en anden hdd.. hvilket så blev en Maxtor .. Som jeg solgte lidt efter.. Så en RMA på 9 måneder i alt.. Det er sq ikke ret imponerende..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

19

søndag, 20. februar 2005, 18:16

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

så har du været heldig :D det lyder da til der er mange som har haft problemer med især itbutikken og shg?
læs dog hvad jeg skriver jeg skriver at jeg ikke har handlet med itbutikken og jeg tror måske uden at vide det at der er man der bare sender ting ind der ikke fejler noget og derfor får firmaer som Shg et dårligt omdømme.
Jeg har sendt en del til RMA hos Shg og der har aldig været skyggen af et problem ;)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

20

søndag, 20. februar 2005, 18:18

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

læs dog hvad jeg skriver jeg skriver at jeg ikke har handlet med itbutikken og jeg tror måske uden at vide det at der er man der bare sender ting ind der ikke fejler noget og derfor får firmaer som Shg et dårligt omdømme.
Jeg har sendt en del til RMA hos Shg og der har aldig været skyggen af et problem ;)

Træk nu liiige vejret alle sammen. Vi burde kunne diskutere lidt, uden det skal gå over gevind ikke :roller:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.