1

torsdag, 17. februar 2005, 11:55

Hej.

Jeg har nu samme problem med min nye Shuttle som med den gamle.

Powerknappen virker ikke. Da jeg lige ville være sikker på, at den virkede på min nye Shutle, satte jeg strøm til den, uden hardware i, og startede den op via powerknappen - fedt! tænkte jeg, nu kommer det endelig til at virke - men nej :(

Jeg satte alt mit hardware i og trykkede på powerknappen - der skete ingen ting! Neeeej! hvad er der nu gaalt :(

Jeg prøvede for sjov, at tage grafikkortet ud, og det resulterede i, at powerknappen virkede - weird tænkte jeg ??

Hvad pokker kan problemet være? Det er ikke PSU'en der ikke kan trække det, for jeg kan godt starte den op ved at cleare cmos og smide powerkablet i :rolleyes: Jeg har prøvet at tage strømstikket fra grafikkortet, for at se om det ville shjælpe, men nej :(

Please hjælp!!!

Hvis der er én der mener, at vide hvad problemet er, så skal man være mere end velkommen til at adde mig til msn

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "K32A" (21.05.2008, 13:08)

2

torsdag, 17. februar 2005, 13:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af K32A
Hej.

Jeg har nu samme problem med min nye Shuttle som med den gamle.

Powerknappen virker ikke. Da jeg lige ville være sikker på, at den virkede på min nye Shutle, satte jeg strøm til den, uden hardware i, og startede den op via powerknappen - fedt! tænkte jeg, nu kommer det endelig til at virke - men nej :(

Jeg satte alt mit hardware i og trykkede på powerknappen - der skete ingen ting! Neeeej! hvad er der nu gaalt :(

Jeg prøvede for sjov, at tage grafikkortet ud, og det resulterede i, at powerknappen virkede - weird tænkte jeg ??

Hvad pokker kan problemet være? Det er ikke PSU'en der ikke kan trække det, for jeg kan godt starte den op ved at cleare cmos og smide powerkablet i :rolleyes: Jeg har prøvet at tage strømstikket fra grafikkortet, for at se om det ville shjælpe, men nej :(

Please hjælp!!!

Hvis der er én der mener, at vide hvad problemet er, så skal man være mere end velkommen til at adde mig til msn - k32a@hotmail.com

Ja så må det jo være gfx der er problemet, har du testet det i et andet sys?

3

torsdag, 17. februar 2005, 13:46

Ja, jeg har lige fundet ud af at det er brændt af, så jeg sender det til RMA og får det byttet til et x800pro

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

4

torsdag, 17. februar 2005, 15:21

Nu har jeg smækket et GF4 MX440 i, og nu kan den sagtens starte op... Så jeg håber bare at det virker når mit x800pro kommer :)

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.