Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 15. februar 2005, 16:49

Hejsa

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Jeg har netop skiftet system og booter hd'en op.

Den kører som slave. Herefter siger den at der er fejl på harddisken når jeg klikker i mappen. Jeg installerer herefter sp2 og den finder stadig ikke resten. Er der nogen måde jeg kan recover det på eller har overset?

På forhånd tak for hjælpen.

PS: glemte lige at skrive det er en maxtor 200gb

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Miggel" (15.02.2005, 16:50)

2

tirsdag, 15. februar 2005, 17:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af HeRo
Hejsa

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Jeg har netop skiftet system og booter hd'en op.

Den kører som slave. Herefter siger den at der er fejl på harddisken når jeg klikker i mappen. Jeg installerer herefter sp2 og den finder stadig ikke resten. Er der nogen måde jeg kan recover det på eller har overset?

På forhånd tak for hjælpen.

PS: glemte lige at skrive det er en maxtor 200gb

Jeg kan slet ikke forstå hvad du skriver.. :).. Men det, som du skal gøre er, at få dig en Windows Installations CD som har integreret SP1 el. SP2, smide denne i drevet, og partionere HDen.. :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

3

tirsdag, 15. februar 2005, 17:09

Har du prøvet, at sætte den til at være master ? Hmm - skal den forresten ikke være det, når den skal være "Boot-HD" ? Ka' ik' li' huske det.

4

tirsdag, 15. februar 2005, 17:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin
Har du prøvet, at sætte den til at være master ? Hmm - skal den forresten ikke være det, når den skal være "Boot-HD" ?

Jeg gætter på, at hero forsøger at fortælle, at han har en ekstra harddisk som slave, men at han ikke kan få adgang til (noget af?) den.

Men det er kun et gæt fra min side. Det meste af beskrivelsen er sort snak.

-

5

onsdag, 16. februar 2005, 00:50

Undskyld for den utrolig dårlige formulering. Jeg har en slave disk som jeg ikke kan få adgang til. Jeg kan se 2 mapper ud af de mange som var der. Jeg tænker så på at defragmentere drevet, men får at vide, at jeg skal chkdsk. Det gør jeg så og den scanner diskene under opstart. Da jeg så kigger på den efter igen kan jeg stadig kun se de 2 mapper. Jeg har installeret sp 2.

Håber det var bedre formuleret, men jeg fatter simpelthen ikke problemet.

6

onsdag, 16. februar 2005, 02:57

Lyder som om der er noget helt galt med den hvis System Volume Information er blevet beskadiget af sig selv.

7

onsdag, 16. februar 2005, 09:46

kører den ntfs eller fat32 hvis det er ntfs har du så hentet noget fra andre computere hvis ja så har jeg løsningen på det men det er en længere forklaring så det er bedre du kontakter mig over msn hvis det er den er mortenjensen8@msn.com

kan du godt få adgang til de 2 sidste mapper???

p4 3.0 northwood
asus p4c800 Deluxe
1 gb pc3700
Msi fx5900xt
1*60 gb maxtor
2*80 gb maxtor sata
2*160 gb maxtor sata
1*200 gb maxtor flytbar

9

torsdag, 17. februar 2005, 12:57

Det er NTFS allesammen. Jeg har intet flyttet osv. Jeg kørte chkdsk med det samme også inden jeg havde sp2 installeret, så måske er det problemet. Den kan dog stadig se at der ligger en masse på drevet men jeg kan kun se de 2 mapper og dem kan jeg godt komme ind i.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Miggel" (17.02.2005, 13:00)

10

torsdag, 17. februar 2005, 13:10

Har du prøvet med "PowerMax"??? -Maxtor's eget diagnostiserings tool!!
http://www.maxtor.com/portal/site/maxtor…s&downloadID=22

....skal måske lige siges at du skal bruge en floppydisk!!
programmet laver en bootdisk til dig.... men jeg har ik' fundet en måde at få det ned på en CD (endnu)!!

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

i5 2500K
ASUS P8Z68-V Pro
Sapphire HD 7950 OC
8GB HyperX T1 1600MHz
Corsair HX 620W

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ciric" (17.02.2005, 14:05)

Raumfeld Stereo Cubes

For anden gang i Tweak.dk's historie skal vi have et sæt Raumfeld højttalere, der går under navnet Stereo Cube
Læs Mere

Reeven EUROS 120 mm Fan Round-Up

Reeven er en forholdsvis ny producent på markedet. De startede i 2009 og satser på at lave det bedste inden fo
Læs Mere

AMD A8-7600 APU

Så er AMD's seneste A8 APU endt på Tweak.dk redaktionen, og vi vil derfor stolt præsentere jer for vores test
Læs Mere

LC-Power Gaming 930W Kabinet

LC-Power har tilsendt os på Tweak.dk et af deres nye kabinetter i deres Gaming-serie. Dette hvide miditower ka
Læs Mere

Antec ISK310-150 micro tower

Står du og skal til at bygge dig en lille kontorcomputer, eller måske skal der et nyt kabinet til computeren v
Læs Mere

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

Acer præsenterer to nye Predator gamingskærme

Nok kan du have en vild internetforbindelse og ekstrem hardware, men du kommer ikke langt uden en skærm, og sk
Læs Mere

Logitech præsenterer nye lækre Bluetooth peripherals

Logitech har vi flere gange stiftet bekendtskab med her på Tweak.dk, og de er nu på banen med 2 stk. nye perip
Læs Mere

Philips kommer med første Quantum Dot skærm i Europa

Quantum Dot spås af mange til at blive det næste store, når det kommer til skærmteknologier. Denne teknologi k
Læs Mere

Så er Sonys Z5-serie af smartphones officiel

Så er Sonys Xperia Z5 serie officielt kommet frem. Dette skete på IFA messen i Berlin, som er en af verdens st
Læs Mere

Onsdagen der gik hos Team Tweak på Twitch

Så blev onsdagens stream overstået, og hvis du ikke fik set med, så kan vi her bringe dig det store forkromede
Læs Mere

Nyt smart kabinet fra Lian Li ser dagens lys

Der er ingen tvivl om, at det at bygge småt er det nye sort, og nu er det op til producenterne at finde nye må
Læs Mere

Så er Acers nye Predator 8 gamingtablet officiel

Da vi tidligere på året var i New York for at tage et nærmere kig på Acers nye produkter, var der flere spænde
Læs Mere

Mød ASUS GX700: ASUS' første vandkølede laptop

Bedst som man troede, at fremtidens gaming laptops snart ikke kunne blive vildere, så går ASUS all-in og præse
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.