Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 14. februar 2005, 16:09

Eftersom jeg har smadret min gamle Nokia 3100 ( :O ) skal jeg ud og købe mig en ny telefon.

Har telmore abb. og har set et tilbud de har, hvor man kan købe en SE K500i til 299, hvis blot man bruger 200kr om måneden hos dem, hvilket jeg i forvejen gør.

Har også fundet et par enkelte reviews rundt omkring på nettet, og alt i alt ser den virkelig fornuftig ud.

Nogen herinde der har noget erfaring at øse ud af, nogen fejl eller mangler, eller bare ros, så vil jeg gerne høre nærmere. :)

Mvh. Jimmi Lind

2

mandag, 14. februar 2005, 16:14

Kender en del der har den. En af dem synes den er meget dårlig den tlf, men de ander har ikke klaget over den. Så tror den er okay :) Du har vel kigget forbi www.mobilsiden.dk og www.mobildebat.dk ;)

4

mandag, 14. februar 2005, 16:23

Har haft min i ca. 2 mdr. nu og må sige det er en rigtig lækker telefon. Det skal dog siges at "joysticket" i midten blevet lidt sløvt/slidt, hvilket imo er for dårligt efter kun 2 måneder, så skal ned og have fixet det.

Kender andre der har haft den i længere tid og ikke har dette problem, så vil gætte på jeg har en Mandag edition.

5

mandag, 14. februar 2005, 16:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Hmm, okai. Ved du hvad det er han har klaget over ved den?

Nej, har jeg ikke. Tusind tak :)

Nej han sagde bare den var dårlig :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "JakobPP" (14.02.2005, 16:28)

7

mandag, 14. februar 2005, 17:12

Min søn fik en i julegave. Jeg kan kun sammenligne med min egen Siemens S55, som ikke er helt ny:

Displayet er langt bedre på SE. Flere punkter, flere farver, klarere billede. Dog er det irriterende, at displayet slukker totalt efter nogle minutters stilstand. Kan muligvis slås fra.

Menuer fungerer lidt mere logisk.

SE er bedre at betjene med een hånd. Min Siemens er hele tiden ved at falde ud af hånden, men SE har et lille gummiagtigt område under tastaturet, hvor en eller anden del af tommelfingeren næsten altid ligger an.

Joysticken fungerer også som ok-knap. Knappen kan være lidt svært at trykke på uden at rykke rundt med joysticken.

Der er ingen bluetooth, og der medfølger ikke datakabel. Så bliver det besværligt at få noget ud af de 13 MB hukommelse, hvis man ikke er så heldig at have en computer med infrarød port. Det er grunden til, at jeg ikke selv vil have en, men i stedet venter på et godt tilbud på en K700i.

-

8

mandag, 14. februar 2005, 18:10

hmm....

jeg har leget med både k500i og k700 i og en stor del af deres forgængere.

må sige at jeg vil sige at du skal spare lidt og så købe en k700i, for den er bare så mange gange bedre end k500 ...
Og så virker den meget mere som kvalitet end k500.

9

mandag, 14. februar 2005, 18:25

jeg kender ikke så meget til k500, men jeg kan sige dig hvis du overvejer at tage et halvstort skridt op til S700i, så kan jeg sagtens anbefale den, det eneste minus er at de kort der passer i den, er nok de dyreste på markedet...

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

10

mandag, 14. februar 2005, 18:38

Tag K700i istedet. Den er mange, mange gange bedre end K500i. Forskellen er som dag og nat.

11

tirsdag, 15. februar 2005, 05:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Tag K700i istedet. Den er mange, mange gange bedre end K500i. Forskellen er som dag og nat.

jeps.....spar lidt mere sammen og tag k700i.
Min datter drev mig til vanvid for at få 500i, efter en uge var hun klar til at få den byttet.
Displayet er godt, men det er så også det.

12

tirsdag, 15. februar 2005, 23:12

Problemet er bare at jeg virkelig akut står og mangler en mobil!

Og jeg har ikke lige de 1000kr den koster med telia express, eller de 2000,- den koster helt uden abbonoment. :/

Desuden behøver den heller ikke være så fandens fancy. Min 3100 var fin, og den er da også helt rippet for features. Har ikke engang haft kamera i den :).

13

onsdag, 16. februar 2005, 14:49

Tag den K500i , software er magen til K700i.
Den kan ikke det samme , Bluetooth og mindre hukommelse.
Og udseende er heller ikke ens , men kender en der har en og den funker som den skal , bare sørg for at få sidste nye software lagt i.

PS: Og du kan online update den , også K700i , hvis du har en DSS-25.

The_Unforgiven

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The_Unforgiven" (16.02.2005, 14:56)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.