Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 13. februar 2005, 16:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD
Johnny for fanden - windows firewall - den er der da ingen (forhåbentlig) der bruger.... ;) ;) - Slet ikke hvis man sidder bag en router - uanset om den har indbygget firewall eller ej.. :boxed:

Joh, det er der da... ;) ... Samt andre SW-firewalls såvel ... At sidde bag en wannabe-HW-firewall aka router er ikke noget jeg ville betegne som godt nok ...

Men har vel også en antivirus selvom man ikke åbner de åbenlyse vira som man gerne får med diverse spam-mails ... :))

22

mandag, 14. februar 2005, 00:24

Citeret

Jeg kender da flere der har software-firewall på bag routeren, men det er måske ikke nødvendigt?
Jeg skrev det kun fordi jeg har brugt mange timer på at få mit lan til at virke og så skulle jeg bare slå firewall´en fra i win :O

Jo jo - selvfølgelig skal man have en software firewall - selv med en router - men windows modellen - den har jeg sgutte meget fidus til... ;)

23

mandag, 14. februar 2005, 00:28

Citeret

Joh, det er der da... ;) ... Samt andre SW-firewalls såvel ... At sidde bag en wannabe-HW-firewall aka router er ikke noget jeg ville betegne som godt nok ...

Men har vel også en antivirus selvom man ikke åbner de åbenlyse vira som man gerne får med diverse spam-mails ... :))

Dooooooooh hvis ellers folk gad læse det man skriver - istedet for at tolke selv. Jeg skrev absolut intet om at man ikke skulle have en SW firewall - men for det første er windows firewall ikke på højde med f.eks. Mcafee eller Norton og lignende - Der udover så skaber det sgu flere problemer end det løser - at køre både med windows firewall og SW firewall = ud med Windows lortet.. ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.