Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 11. februar 2005, 21:48

Nok et ret bizart og måske dumt spørgsmål men tænkte lige på om jeg ikke kunne bruge min pc skærm til at se ps2 på? altså noget med et s-video kabel som har scart i den anden ende og så kører min ps2 ned til min video og køre den videre derfra med det der kabel altså s-video/scart videre til mit nye grafikkort som har video out, er det muligt? eller bliver kvaliteten meget ringe? der er tale om et Sapphire X850XT PE VIVO som jeg får hjem omkring den 1. marts

Udsnit fra Spec. Listen:

Skærm Tilslutninger
Analog (15pins) 1 stk
2 stk (1 stk via adapter fra DVI - medfølger)

Digital - DVI (29pins) 1 stk
2 stk (Via adapter fra D-Sub - medfølger)

HDTV Component Output Connectors (YPbPr)
D Connector

In/Out-put Tilslutninger
TV-Out S-VHS
Komposit

TV-In 0 stk

Video-Out S-VHS
Komposit

Video-In S-VHS
Komposit

Antenne-Out (TV-Tuner) 0 stk

Antenne-In (TV-Tuner) 0 stk

Er det muligt? Hvis ja hvordan så? med det jeg foreslog? på forhånd tak...

2

fredag, 11. februar 2005, 21:58

når det har video in (VIVO) så kan du sagtens gøre det. jeg tror kvaliteten bliver fin nok. "problemet" er at du skal have din computer tæt og på en eller anden måde din skærm til at vise VideoIn signalet. hvorden det virker ved jeg desværre ikke

Intel Core i5-750
ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
ASUS EAH6850
Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

3

fredag, 11. februar 2005, 22:04

Okay der er ca 2 meter. MAX så mon ikke det burde virke? men mangler stadig en problemløsning, altså hvilke kabler, og udgange og sådan jeg skal bruge.... Tak for det hurtige svar Ostermark... :cheers:

4

fredag, 11. februar 2005, 22:11

med dit grafikkort følger der jo en fætter med, som sætter i et stik der bag på grafikkortet. så har du 4 stik (eller noget i den stil) som vist nok alle er phono stik (de der runde nogle i forskellige farver) fra din ps2 kommer der et kabel med video og lyd. hvis din video kommer i et gul rundt stik, skal det bare sætte direkte ind i videoIN på din adapter til dit grafikkort... tror jeg nok...

Intel Core i5-750
ASUS EAH6850

5

fredag, 11. februar 2005, 22:24

Hmm har det først om en lille måneds tid hehe, så tiden vil vise :D det er også derfor jeg er ude i god tid :P

6

fredag, 11. februar 2005, 22:33

yes yes

Intel Core i5-750
ASUS EAH6850

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.