Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 10. februar 2005, 08:25

Har lige fået mit nye bundkort (msi k8n neo4) og har sat alle stikkende som de skal side ifølge manualen jeg snakker om power switch, reset switch og hdd led. Problemet er at jeg simpelthen har prøvet alle mulige kombinationer inklusive den i manualen men alligevel starter min pc op igen ca.5 sekunder efter den er helt slukket.
Resten af mine specs:
AMD64 3000+ med box køler
1024mb Crucial Ballistix pc3200
XFX 6600GT Pci-e

Tak på forhånd
MVH. Casper

2

torsdag, 10. februar 2005, 09:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Strik3r
Har lige fået mit nye bundkort (msi k8n neo4) og har sat alle stikkende som de skal side ifølge manualen jeg snakker om power switch, reset switch og hdd led. Problemet er at jeg simpelthen har prøvet alle mulige kombinationer inklusive den i manualen men alligevel starter min pc op igen ca.5 sekunder efter den er helt slukket.
Resten af mine specs:
AMD64 3000+ med box køler
1024mb Crucial Ballistix pc3200
XFX 6600GT Pci-e

Tak på forhånd
MVH. Casper

sikker på du vender korrekt?

Vend teksten på de pins ned mod bunden. Har set denne fejl pga dette en gang tidligere. Men det er et wildshot.

3

torsdag, 10. februar 2005, 10:57

du har sat køleren rigtigt ikke?? for vi have samme problem i går hvor han ikke havde vendt den rigtigt også gad den ikke være tændt i mere end 5 sec, ellers prøv uden reset switch til

:rules:

4

torsdag, 10. februar 2005, 12:15

Alle mine kølere sidder korrekt, Og den fungerer fint mine temps er:

CPU Idle = 30
CPU Load = 35

GFX Idle = 40
GFX Load = 50-80

Kan simpelthen ikke forstå det.. :(

5

torsdag, 10. februar 2005, 12:59

Sidder din bundkort tæt på "kabinetpladen?"

Kan være det... du kan i første omgang at skille bundkortet af kabinettet.. og tænde det...

prøv at se om det virker.....

6

torsdag, 10. februar 2005, 14:47

Tror i misforstår mig lidt, min pc kan sagtens starte op og spille og alt det der. Problemet kommer først når jeg slukker min pc, så starter den nemlig op ca 5 sek. efter. :(

7

torsdag, 10. februar 2005, 18:11

wake on lan?

8

torsdag, 10. februar 2005, 20:48

#GiZzZa, du siger sq noget.. er det noget jeg skal rette inde i bios?

9

torsdag, 10. februar 2005, 22:42

ja.... inde på bios....

eller prøv lii at hive netledningen fra...

og se om den derefter tænder af sig selv....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.